Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 09. nov, 2008 21:59

Den kære Anelka har jo også øgenavnet: "The incredible Sulk" - nok ikke uden grund. Han havde vist nok meget svært ved at etablere sig i et omklædningsrum, hvor der bliver sat pris på at folk arbejder, og ikke piver for meget!
Vi SMADRER det PIShold !

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » søndag, 09. nov, 2008 22:29

LarsU skrev:
zalcos skrev:
LarsU skrev:
Hæske skrev:Hvorfor var det egentlig vi ikke beholdte Anelka dengang?
Fordi vi på det tidspunkt havde Houllier som manager, og Anelka var en alt for spændende spiller til os...
Såså tudeunger :P Ville I erstatte Torres eller Keane som vi har nu for ham? :D
Nu købte vi så Diouf og ikke Torres eller Keane istedet for Anelka. Og så tror jeg faktisk godt, jeg ved, hvem jeg ville foretrække..!
Dengang vi købte Diouf, var han en af de hotteste på markedet og omvendt har Anelka aldrig rigtigt slået igennem i de klubber han har været, før nu, men skulle jeg have valgt dengang, havde jeg taget Diouf. At så historien har gjort mig klogere, er en ganske anden sag.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 09. nov, 2008 23:30

nrg skrev:
LarsU skrev:
zalcos skrev:
LarsU skrev:
Hæske skrev:Hvorfor var det egentlig vi ikke beholdte Anelka dengang?
Fordi vi på det tidspunkt havde Houllier som manager, og Anelka var en alt for spændende spiller til os...
Såså tudeunger :P Ville I erstatte Torres eller Keane som vi har nu for ham? :D
Nu købte vi så Diouf og ikke Torres eller Keane istedet for Anelka. Og så tror jeg faktisk godt, jeg ved, hvem jeg ville foretrække..!
Dengang vi købte Diouf, var han en af de hotteste på markedet og omvendt har Anelka aldrig rigtigt slået igennem i de klubber han har været, før nu, men skulle jeg have valgt dengang, havde jeg taget Diouf. At så historien har gjort mig klogere, er en ganske anden sag.
Var han nu også så hot? Jeg kan snart ikke huske det længere, men jeg mener faktisk ikke, at jeg anede, hvem manden var, før vi købte ham. Kort derefter spillede han en god kamp til VM mod Frankrig, som var med til at sætte forventningerne til ham op, men på det tidspunkt var han altså allerede blevet købt af os. Altså, som jeg husker det.

Anelka havde gjort det stabilt godt, var faktisk ganske vellidt (efter hvad man hører), var langt fra at være 'the incredible sulk', var 'proven' i PL, og han elskede tilsyneladende at være i Liverpool.

Selvfølgelig er det nemt at være bagklog, men jeg mener faktisk, at Houllier burde have været 'forklog'. Men for klog var han sgu ikke...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Balthazar
Geografisk sted: København
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » mandag, 10. nov, 2008 00:49

EDIT: Jeg trækker min kommentar tilbage efter Thommo meget venligt har påpeget at jeg har misforstået LarsU's indlæg :oops:
Senest rettet af Balthazar mandag, 10. nov, 2008 01:03, rettet i alt 2 gange.
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 10. nov, 2008 00:59

Gætter på det er diouf, LarsU omtaler ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Balthazar
Geografisk sted: København
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » mandag, 10. nov, 2008 01:01

Thommo skrev:Gætter på det er diouf, LarsU omtaler ;)
hahaha :lol: Ja, det kan jeg da godt se.. Jeg tror jeg skal i seng :!:
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Luffe uk

Indlæg af Luffe uk » tirsdag, 11. nov, 2008 20:46

jeg kenner ikke en paa arsenals hold

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 11. nov, 2008 20:47

Så er der Carling Cup på TV2Sport, og i aften gælder det Arsenal - Wigan.
Londonklubben stiller sgu op med noget der ligner et U/17-mandskab, så det bliver spændende at se hvad alle deres talenter kan.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 11. nov, 2008 21:54

McRae skrev:Så er der Carling Cup på TV2Sport, og i aften gælder det Arsenal - Wigan.
Londonklubben stiller sgu op med noget der ligner et U/17-mandskab, så det bliver spændende at se hvad alle deres talenter kan.
Øv, for fanden, hvor er de altså bare misundelsesværdigt gode de unge Arsenal-gutter. Hver evigt eneste gang...
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Brando
Alder: 53

Indlæg af Brando » tirsdag, 11. nov, 2008 22:17

Rasmus skrev:
McRae skrev:Så er der Carling Cup på TV2Sport, og i aften gælder det Arsenal - Wigan.
Øv, for fanden, hvor er de altså bare misundelsesværdigt gode de unge Arsenal-gutter. Hver evigt eneste gang...
Ja, misundelsesværdigt og i den grad imponerende...
- s'gu meget godt mål nr. 3.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » tirsdag, 11. nov, 2008 22:27

Rasmus skrev: Øv, for fanden, hvor er de altså bare misundelsesværdigt gode de unge Arsenal-gutter. Hver evigt eneste gang...
Mon ikke der er mange hold, der godt gad at have sådan et ungdomskuld? Det er ret godt gået. Selvom det er skidt forsvarsspil af Wigan, spiller Arsenal dem flot.

Jeg glæder mig over, at Wenger så stædigt holder fast i ikke at købe nye stjerner ind, for imo skal der ikke så meget til før de virkelig er en seriøs mesterskabskandidat.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 11. nov, 2008 22:57

Dette må vel betyde RM er røget ud til mægtige Real Union :shock: eller går det i straffe?

Real Madrid 4-3 Real Union

Første opgør: Real Union - Real Madrid 3-2
14' 0-1 Paul Abasolo Amantegui
36' Raul 1-1
49' 1-2 Salcedo
50' Raul 2-2
68' Alberto Bueno 3-2
86' Raul 4-2
90' 4-3 Eneko Romo

Kampstart: 21:00 Færdig

Edit. har lige set de er ude på udebanemål :D
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » onsdag, 12. nov, 2008 18:04

Sikke da nogle uhyggelig flotte mål, fra nogle uhyggelige unge drenge. Jeg hørte at gennemsnittet lå på 19 år :o
Lige på det punkt misunder jeg Arse, men det er også kun det eneste.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 12. nov, 2008 20:52

Nice nok at Horsens er bagud med 2-0 mod Nordvest FC fra 2. division, her nogle minutter før slutfløjtet :lol:

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 12. nov, 2008 21:03

Nå, hermed en sejr til Nordvest FC over Horsens. Rettelse: førstnævnte er faktisk endda fra danmarksserien!

Besvar