Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Re: Dagens Kampe
Arsenal står lidt for langt tilbage. De skal ikke ind i kampen, kom så Gunners
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
Men generelt ikke nogen præstation af Bendtner der er værd at skrive hjem om. Han har været ret usynlig siden de to hovedstødsmuligheder i første halvleg.jørgen lk skrev:Dejligt spil af Bendtner, men hvorfor kommer han dog ikke med tilbage fra off-siden?
Gunners snydt for straffe.
Arsenal spiller faktisk rigtig godt lige nu. Hurtige afleveringer og flotte kombinationer.
Man skulle tro, Nasri havde spillet mange flere år på top niveau end han har, sådan som han spiller bolden rundt med masser af overskud.
Man skulle tro, Nasri havde spillet mange flere år på top niveau end han har, sådan som han spiller bolden rundt med masser af overskud.
Nej nej nej.. Kom nu Arsenal hold den nu.
Hvordan i alverden kan Howard Webb få tilllægstiden til 6 minutter??
Kom nu Arsenal, hold nu det resultat.

Kom nu Arsenal, hold nu det resultat.
Ville ha' været gladere for en pointdeling, men når det nu er scum, vi har med at gøre, tillader jeg mig at være glad alligevel.
Hvor er flere af scums spillere da dårlige.
Berbatov, Neville, Anderson, Carrick.
De har jo slet ikke niveauet. Og hvordan scum ikke fik 2-3 flere gule kort er mig en gåde, men hvor er det fryd at se dem tabe.
Berbatov, Neville, Anderson, Carrick.
De har jo slet ikke niveauet. Og hvordan scum ikke fik 2-3 flere gule kort er mig en gåde, men hvor er det fryd at se dem tabe.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
aarde skrev:Ville ha' været gladere for en pointdeling, men når det nu er scum, vi har med at gøre, tillader jeg mig at være glad alligevel.

Det jeg ser nu, er et scum-hold som stadig kun er 2 point efter os (forudsat at de vinder deres udskudte kampe mod Fulham) og et Arsenal hold, der lige har spillet sig tilbage i topstriden. Jeg havde hellere set scum med et point mere, og Arsenal potentielt 8 point efter os.Hr. Drejer skrev:aarde skrev:Ville ha' været gladere for en pointdeling, men når det nu er scum, vi har med at gøre, tillader jeg mig at være glad alligevel.Hvorfor? Vi mangler 2 kampe mod gooners, dvs. der er 6 point at spille om, hvorimod vi kun mangler én kamp mod scum og der er altså kun 3 point at spille om. Dernæst, når november er gået har scum mødt os, chelski, gooners, villa og man c på udebane og har altså et klart lettere program tilbage end os. Derfor var det ekstremt vigtigt, at gooners vandt i dag.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nå, så du vil hellere have at de er 1 point efter os? Hvorfor? Sammenholdt med at de nu har mødt de tre andre store på udebane.aarde skrev:Det jeg ser nu, er et scum-hold som stadig kun er 2 point efter os (forudsat at de vinder deres udskudte kampe mod Fulham) og et Arsenal hold, der lige har spillet sig tilbage i topstriden. Jeg havde hellere set scum med et point mere, og Arsenal potentielt 8 point efter os.Hr. Drejer skrev:aarde skrev:Ville ha' været gladere for en pointdeling, men når det nu er scum, vi har med at gøre, tillader jeg mig at være glad alligevel.Hvorfor? Vi mangler 2 kampe mod gooners, dvs. der er 6 point at spille om, hvorimod vi kun mangler én kamp mod scum og der er altså kun 3 point at spille om. Dernæst, når november er gået har scum mødt os, chelski, gooners, villa og man c på udebane og har altså et klart lettere program tilbage end os. Derfor var det ekstremt vigtigt, at gooners vandt i dag.