Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Arsenal starter ligeså usikkert som de plejer. Almunia vælger at samle en skidt tilbagelægning op med hænderne og giver indirekte frispark til scum. Heldigvis uden mål til følge.
Please lad mig blive vidne til den kedeligste 0-0'er der kan opdrives. Det ville være et drømmeresultat. Dog er der umiddelbart intet der tyder på, at Arsenals "forsvar" kan holde 0'et mod scum - eller noget som helst andet hold for den sags skyld.
Please lad mig blive vidne til den kedeligste 0-0'er der kan opdrives. Det ville være et drømmeresultat. Dog er der umiddelbart intet der tyder på, at Arsenals "forsvar" kan holde 0'et mod scum - eller noget som helst andet hold for den sags skyld.
scum spiller godt, Arsenal er ikke kommet ind på banen endnu.
EDIT: Så har Bendtner lige brændt to kæmpechancer, og Arsenal er kommet rigtig fint med. Flot fodboldkamp indtil nu.
EDIT: Så har Bendtner lige brændt to kæmpechancer, og Arsenal er kommet rigtig fint med. Flot fodboldkamp indtil nu.
Senest rettet af Aarde lørdag, 08. nov, 2008 14:03, rettet i alt 1 gang.
Nøøj to meget store chancer til Bendtner, han kunne da godt lige have scoret på den sidste, tak.
Brændte hovedstødschancer er det nye dansker-syndrom 
I øvrigt irriterende at lyd og billede ikke helt er i sync på Kanal 5.

I øvrigt irriterende at lyd og billede ikke helt er i sync på Kanal 5.
Senest rettet af McRae lørdag, 08. nov, 2008 14:08, rettet i alt 1 gang.
Ingen af holdene har endnu præsteret noget der bare ku' minde om en defensiv aktion, det er chance på chance lige nu. Heldigvis kan de ikke få sparket den i kassen.
1-0 Gunners - Nasri (eller er det selvmål af den gamle rotte?)
Hvor er det dog hæsligt at høre på de danske kommentatorer - de skamroser Bendtner hver gang han rør bolden. Han spiller ellers rædselsfuldt.
Iøvrigt nogen der har lagt mærke til den meget vrede unge mand der råber helt vildt i baggrunden 

And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Scum har i den grad haft dommeren på deres side. De får ingen advarsler på trods af nogle grimme tacklinger. Det gør Arsenal tilgengæld. Ronaldo filmer som altid. Han er så hamrende latterlig!!!
Jeg håber virkelig at Arsenal kan holde føringen. Det vil lune mit hjerte..
Jeg håber virkelig at Arsenal kan holde føringen. Det vil lune mit hjerte..
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
Ref, ref, reffff... he f**king goes down every tiiiiime... Ja, ham har jeg hørt et par gange. Jeg har kampen på i HD fra med kommentator fra Sky, det er ik så ringe.
ABU!
ABU!
Han er ikke specielt imponeret af Howard Webb ihvertfald.tue69 skrev:Iøvrigt nogen der har lagt mærke til den meget vrede unge mand der råber helt vildt i baggrunden
Hvor gammel vil du egentlig tro, at den meget vrede unge mand er?

Iøvrigt en fremragende fodboldkamp. Men Claus Thomsen, du er simpelthen et megaskvat, endnu værre end Peter Schmeichel. Føj.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Jeg har ikke dansk kommentatorlyd, så fortæl lige hvad der snakkes om?jørgen lk skrev:Han er ikke specielt imponeret af Howard Webb ihvertfald.tue69 skrev:Iøvrigt nogen der har lagt mærke til den meget vrede unge mand der råber helt vildt i baggrunden
Hvor gammel vil du egentlig tro, at den meget vrede unge mand er?
Iøvrigt en fremragende fodboldkamp. Men Claus Thomsen, du er simpelthen et megaskvat, endnu værre end Peter Schmeichel. Føj.