Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Udmærket redning af Thomas Sørensen på Denilsons forsøg. Arsenal ser ud til at blive hægtet lidt af i topstriden..
Klamme Ronaldo! 3-1
anelka! og 3-0 til chelsea. fra lampard til malouda til anelka. super samarbejde. Især to sidstnævnte er virkelig blomstret op. Måske offside...
-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Vi skal vinde i dag for at holde afstanden.. Både Chelsea og Scum skaber chancer efter behag..
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
- Alex Brockins
Offensivt er Chelsea og Man United stadig en klasse over os. Det er sjældent vi hiver lige så sikre sejre hjem som de gør.
Har vi overhovedet vundet en ligakamp i år med mere end et måls margen?
Hvis Chelsea og United får to store sejr i dag, og vi ikke vinder over Tottenham, ser situationen lige pludselig anderledes ud igen.
Hvis Chelsea og United får to store sejr i dag, og vi ikke vinder over Tottenham, ser situationen lige pludselig anderledes ud igen.
Best in the world at everything I do.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Hvad med 2-0 på Goodison over smølferne?Alex Brockins skrev:Offensivt er Chelsea og Man United stadig en klasse over os. Det er sjældent vi hiver lige så sikre sejre hjem som de gør.
Vi SMADRER det PIShold !
-
Det har vi. Vi gjorde det mod Everton..Alex Brockins skrev:Offensivt er Chelsea og Man United stadig en klasse over os. Det er sjældent vi hiver lige så sikre sejre hjem som de gør.
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
- Alex Brockins
Henholdsvis 4-1 og 5-0 til ManU og Chelsea. De spiller virkelig med musklerne nu og vi skal godt nok være oppe i gear, hvis vi skal holde afstanden.
Det er naturligvis flot, vi vinder stort set alle vores kampe, men en smule frustrerende at vi skal kæmpe så hårdt for vores sejre, mens de to konkurrenter - i hvert fald lige nu - vinder stort og uden besvær over deres modstandere.
Det bli'r i hvert fald ikke målforskel vi skal slå dem på
Det er naturligvis flot, vi vinder stort set alle vores kampe, men en smule frustrerende at vi skal kæmpe så hårdt for vores sejre, mens de to konkurrenter - i hvert fald lige nu - vinder stort og uden besvær over deres modstandere.

Delap indkast giver igen udbytte og så står der 2-0 til Stoke..
Vinder vi idag er vi efterhåden 9 point foran Arsenal - det er selvfølgelig stadigt tidligt på sæsonen, men jeg tør alligevel godt påstå at Arsenal ikke vinder PL..
EDIT: Direkte rødt til en frustreret Van Persie
Vinder vi idag er vi efterhåden 9 point foran Arsenal - det er selvfølgelig stadigt tidligt på sæsonen, men jeg tør alligevel godt påstå at Arsenal ikke vinder PL..
EDIT: Direkte rødt til en frustreret Van Persie
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg kan godt leve med, at hive nr. 19 hjem, på en måldifference der er smal. Det er netop vigtigt, at vi for første gang siden 1990 er ved at få en rigtig "winning mentality" på holdet. De gamle kæmper - Souness, McDermott, Thomson, Kennedy, Callagher, Heighway med mange, mange flere hev eddermame mange kampe hjem til sejr på ren og skær vilje!DD skrev:Henholdsvis 4-1 og 5-0 til ManU og Chelsea. De spiller virkelig med musklerne nu og vi skal godt nok være oppe i gear, hvis vi skal holde afstanden.
Vi SMADRER det PIShold !
Hvilket stream bruger i, fordi jeg kan se, at i så målet, før jeg så det. Mit er ca. 4-5 min forsinket.
YNWA
-
Det er altid noget at Arsenal igen dummer sig. De spiller flot fodbold men er alt for ukonstante. Derfor har jeg aldrig frygtet Arsenal. Jeg håber stadig at de kan drille både Chelsea og Scum.
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Er det mesterskabet som ryger for Arsenal?