Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hald
Geografisk sted: Løgstør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hald » onsdag, 22. okt, 2008 00:19

krang skrev:Rioch er et kæmpe fjols. Eller også er Lynge det, fordi han ikke sendte ham hjem allerede dagen efter nederlaget til FC Nordsjælland. Riochs demonstrative måde at vise, at han synes, at truppen er for tynd, ved ikke at skifte ud, gør mig arrig - det er en barnlig facon, hvor han ikke kun splitter vores muligheder sidst i kampen af men også frarøver flere af AaB-spillerne den unikke oplevelse, det ville være at få minutter på banen i en Champions League kamp. At score 3 mål i aften er godkendt, men visse ting er på grænsen til det ynkelige i AaB for tiden.
Det vil jeg godt skrive under på!

Sådan en kæmpestor klaphat! Han nævner selv 3 spillere der lige har været skadet, og siger så i samme åndedrag, at det er derfor de spiller fuld tid.. Han skal ud, og det kan kun gå for langsomt!

Brandt
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 44

Indlæg af Brandt » onsdag, 22. okt, 2008 08:53

jens fup skrev:
krang skrev:I og med at Rioch seneste smutter til Januar, har det vel også den effekt på spillerne, at de ikke føler, de skal bevise noget over træneren. Derfor ser jeg hellere, at Kuhn styrer holdet indtil nytår, hvor en ny ambitiøs træner med langtidspespektiver så kommer ind udefra. Det kan vel ikke blive værre, end det er nu, og så vil jeg skide på Riochs internationle erfaring til CL-kampene.
ENIG!

Vi har faktisk ikke noget at bruge hans internationale erfaring til, for vi er på skideren i suppen, og den må have 1. prioritet nu, så vi kan undgå risikoen for kampe mod Thisted, LFA og Ølstykke næste sæson.
Hov hov hov.
Så snakker vi lige pænt. I nordjyder vil have godt af noget solskin nede på Sydhavsøerne!

LFC4ever

Indlæg af LFC4ever » onsdag, 22. okt, 2008 11:20

Hald skrev:
krang skrev:Rioch er et kæmpe fjols. Eller også er Lynge det, fordi han ikke sendte ham hjem allerede dagen efter nederlaget til FC Nordsjælland. Riochs demonstrative måde at vise, at han synes, at truppen er for tynd, ved ikke at skifte ud, gør mig arrig - det er en barnlig facon, hvor han ikke kun splitter vores muligheder sidst i kampen af men også frarøver flere af AaB-spillerne den unikke oplevelse, det ville være at få minutter på banen i en Champions League kamp. At score 3 mål i aften er godkendt, men visse ting er på grænsen til det ynkelige i AaB for tiden.
Det vil jeg godt skrive under på!

Sådan en kæmpestor klaphat! Han nævner selv 3 spillere der lige har været skadet, og siger så i samme åndedrag, at det er derfor de spiller fuld tid.. Han skal ud, og det kan kun gå for langsomt!
Jeg er enige med Jer alle angående fætter BR.

Det skulle ikke undre mig om en af de skadede spillere ender med en overbelastningsskade - ligesom Kasper Risgård. Småskadet op til scum-kampen, spillede fuld tid og har så ikke spillet siden.

Iøvrigt er det forbavsede at fætter BR kunne stå op under kampen, og at der var udtalelser til pressen efterfølgende. Jeg så ham ikke under kampen mod Nordsjælland, og han snakkede heller ikke med pressen efterfølgende.
Han er kun i AaB for at selvpromovere sig under CL-kampene, og det holder bare ikke en meter.

Ud, og det kan kun gå alt for langsomt.

Christian

Indlæg af Christian » onsdag, 22. okt, 2008 11:38

scum vinder 3-0 over et tandløst Celtic mandskab, men skulle som det er sagt før i tråden have haft 2 af dem annuleret, og spillede efter sigende ikke en prangende kamp.
Det var dog et udsagn som Mr. scum i 3+ studiet bestemt ikke ville tage for gode varer. Han skamroste dem først i kvalmende grad og virkede senere, på trods af at han ikke selv havde set kampen, men blot det halve minuts sammendrag, næsten fornærmet, da Mølby fra stadion rapporterede, at deres præstation altså ikke var så fantastisk igen.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 073551.ece

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 22. okt, 2008 13:38

Christian skrev:
scum vinder 3-0 over et tandløst Celtic mandskab, men skulle som det er sagt før i tråden have haft 2 af dem annuleret, og spillede efter sigende ikke en prangende kamp.
Det var dog et udsagn som Mr. scum i 3+ studiet bestemt ikke ville tage for gode varer. Han skamroste dem først i kvalmende grad og virkede senere, på trods af at han ikke selv havde set kampen, men blot det halve minuts sammendrag, næsten fornærmet, da Mølby fra stadion rapporterede, at deres præstation altså ikke var så fantastisk igen.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 073551.ece
Jeg ved ikke, hvor du vil hen Christian?
Hvad en gammel scum-spiller kan finde på at sige om scum hæfter jeg mig ikke ved. Det er under alle omstændigheder farvet - og så må det vel også tages i betragtning at GS er træner for det hold, der lige tabte til scum. Har han ikke en underliggende dagsorden? Naturligvis har han det.

Når det så er sagt, skal jeg ikke kunne vurdere om scum var gode eller ej, dette fordrer vist at kampen ses. Men jeg har absolut intet ønske om at se en ligegyldig scum-kamp.

Til Jens Fup og McRae, jeg undrer mig, over at i ser med positive øjne over en scum-sejr. En sejr til scum er aldrig positivt.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 22. okt, 2008 16:22

Jo, hvis man holder med AaB, hvilket jeg ikke ser noget galt i.

Fup

Indlæg af Fup » onsdag, 22. okt, 2008 16:37

Jeg gør det kun fordi det gavner AaB. Situationen kunne sammenlignes med, at Scum med en sejr i sidste spillerunde af PL kan sikre sig en 3/4. plads (og dermed adgang til CHL-kval), samtidig med at de besejrer Liverpools værste konkurrent til mesterskabet og dermed spiller guldet over til os. Lige netop i den ene situation vil jeg osse kunne se noget positivt i en Scum-sejr. Men det er da ikke uden en vis bitter afsmag...

Man kan osse tilføje, at der er en vis fordel i at Scum hurtigst muligt sikrer sig adgang til knock-out runden, så kampen d. 10/12 bliver betydningsløs for dem. Det er nemlig set tidligere at i sådanne situationer vælger Sure Alex at stille med et hold, der knap kan kaldes et B- eller C-hold, men nærmere et forstærket D-hold, og det ville da give AaB en fordel i den direkte kamp mod Celtic om videre deltagelse. Igen, det er ikke med min bedste vilje og smagen er møg-sur, men nogen gange må man sove med hunde for at nå resultater..... Man behøver dog ikke at kunne lide det.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 22. okt, 2008 20:26

Hold kæft Peter S....
Din kommentar til Jan Mølby omkring Europas bedste målmaskine er lige til at puste grise op i. Vammelt !
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 23. okt, 2008 09:40

jørgen lk skrev:Hold kæft Peter S....
Din kommentar til Jan Mølby omkring Europas bedste målmaskine er lige til at puste grise op i. Vammelt !
Bedst som man tror at fjolset har nået bunden, så fyrer han sådan en gang pis af.
Jeg er uforstående overfor at TV3 vil acceptere sådan en pinlig opførsel fra deres ansatte. Så stort et navn er han bestemt ikke!!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » torsdag, 23. okt, 2008 15:28

Emmy skrev:
jørgen lk skrev:Hold kæft Peter S....
Bedst som man tror at fjolset har nået bunden, så fyrer han sådan en gang pis af.
Jeg er uforstående overfor at TV3 vil acceptere sådan en pinlig opførsel fra deres ansatte. Så stort et navn er han bestemt ikke!!
Uddyb, tak. :)
Den har jeg misset, den der.
Billede

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » torsdag, 23. okt, 2008 20:52

og Tottenham er endnu engang bagud. Denne gang i UEFA-cuppen. Udinese- Tottenham 1-0. Og de har fået en udvist.
Det ser sku sortere og sortere ud for Spurs.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 23. okt, 2008 21:14

93'Kofoed skrev:og Tottenham er endnu engang bagud. Denne gang i UEFA-cuppen. Udinese- Tottenham 1-0. Og de har fået en udvist.
Det ser sku sortere og sortere ud for Spurs.
Jeg holder det fandme snart ikke ud længere! Fuck! Pis! Lort! :wall:

Og så er FCK bagud 0-1 hjemme mod Etienne.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 23. okt, 2008 21:30

Kewell har scoret for Gala og Peter S. er en jubelnar.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 23. okt, 2008 21:34

1. halvleg slut, 2-0 Etienne.
Desværre for københavnerne, står deres forsvar om muligt endnu ringere og mere passivt end det ellers katastrofale franske mandskabs. Og så mangler de effektiviteten, som franskmændene til gengæld har haft.
Så intet nyt for dansk fodbold.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 23. okt, 2008 22:29

Jeg synes derimod, desværre, at St. Etienne bare har vist sig at være en klasse bedre end FCK. Fair nok, dagens franske visit leverer af og til begynderfejl i bagkæden. Men i pasningsspillet og teknisk, der har de vundet kampen. Fysisk er holdene 50/50, men her til slut ser FCK mest møre ud, da de har løbet mest efter bolden af de to hold.

Må indrømme jeg havde troet på mere på FCK's vegne, dog uden at kende voldsomt meget til St. Etiennes niveau. Jeg mener ikke FCK har skuffet, men derimod at de bare har mødt en modstander, der var en klasse bedre.

Cifrene lyver sjældent og ej heller i denne kamp.

Men med et Club Brügge-hold, der har langt fra fordums styrke og et Rosenborg-hold der bestemt er til at tale med, så mener jeg stadig FCK har en chance for at gå videre - selv på trods af at de har tabt en hjemmekamp til det dårligst seedede hold i puljen.

Besvar