Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
YNWA

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA » mandag, 25. aug, 2008 22:58

Da altid noget at jeg havde set det komme: 0-1 til odds 6.0 hos Unibet giver 300 på blokken.

YNWA

Indlæg af YNWA » tirsdag, 26. aug, 2008 23:12

Og så lige en god gammeldags gang "FUCK MIG" for at anbefale en kollega at spille på Wisla Krakow til 8,0 hjemme mod Barcelona men selv blive hængende for længe efter træning til selv at få spillet på kampen...

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 39

Indlæg af Jæger » tirsdag, 26. aug, 2008 23:41

Har lige set en mega underholdende kamp mellem Coventry og Newcastle. Lagde specielt mærke til Jonas Guiterrez og James Milner der spillede en fremragende kamp. Jeg så også Jonas Guiterrez imod United, fordi jeg og en manc kammerat kom forbi en pub på Rhodos som tilfældigvis viste kampen live :roll:

Men jeg er faktisk vild imponeret over Jonas Guiterrez start i PL. Imod United var han klart en af banens bedste og mest seværdige spillere, og imod Coventry var han overalt på banen. Han spillede en kombination af wing og angriber, men aggerede alligevel spilstyrer på midtbanen, selvom at han spillede nogle bredde formationer. Specielt hans teknik og ævne til konstant med succes at komme af med bolden uanset hvor presset en situation han befinder sig i. Er faktisk meget imponeret over ham, og tror han kan blive en af sæsonens hit i PL. Ærgrer mig lidt over at vi ikke havde kig på ham.

Boye

Indlæg af Boye » tirsdag, 26. aug, 2008 23:52

Jæger skrev:Har lige set en mega underholdende kamp mellem Coventry og Newcastle. Lagde specielt mærke til Jonas Guiterrez og James Milner der spillede en fremragende kamp. Jeg så også Jonas Guiterrez imod United, fordi jeg og en manc kammerat kom forbi en pub på Rhodos som tilfældigvis viste kampen live :roll:

Men jeg er faktisk vild imponeret over Jonas Guiterrez start i PL. Imod United var han klart en af banens bedste og mest seværdige spillere, og imod Coventry var han overalt på banen. Han spillede en kombination af wing og angriber, men aggerede alligevel spilstyrer på midtbanen, selvom at han spillede nogle bredde formationer. Specielt hans teknik og ævne til konstant med succes at komme af med bolden uanset hvor presset en situation han befinder sig i. Er faktisk meget imponeret over ham, og tror han kan blive en af sæsonens hit i PL. Ærgrer mig lidt over at vi ikke havde kig på ham.
Det havde vi nu også......

Brugeravatar
Jæger

Indlæg af Jæger » onsdag, 27. aug, 2008 00:15

Boye skrev:
Jæger skrev:Har lige set en mega underholdende kamp mellem Coventry og Newcastle. Lagde specielt mærke til Jonas Guiterrez og James Milner der spillede en fremragende kamp. Jeg så også Jonas Guiterrez imod United, fordi jeg og en manc kammerat kom forbi en pub på Rhodos som tilfældigvis viste kampen live :roll:

Det havde vi nu også......
Bare iorden. Var i tvivl om vi havde været interesseret. ;)

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 27. aug, 2008 20:47

Så er den sgu hjemme for Aab!
2-0 ude mod Kaunas med få minutter igen.

Godt gået Aab - håber vi følger trop senere på aftenen.
Tillykke til alle jer Nordjyder (og andre) der holder med Aab :D
Vi SMADRER det PIShold !

Fup

Indlæg af Fup » onsdag, 27. aug, 2008 21:14

Martin P. & Co. i CL - hvor er det fandme bare for lækkert :D

Bring on Barcelona
Next stop Stamford Bridge
Gute Heute, Bayern-Leute

Retfærdigvis skal det siges at Kaunas ikke gjorde opgaven særlig svær for de røde - ukvalificerede afslutninger (to say the least), mangel på vedvarende presspil og så især de to vanvids-tacklinger der resulterede i fortjente røde kort. Og samtidig et næsten italiensk spil-koncept fra AaB - havde været kedeligt at se, hvis ikke det var fordi jeg som lokal har et vist tilhørsforhold til klubben.... Men taktikken virkede og psykopat-tacklingerne var sikkert lige så meget udslag af frustrationer over spillet, som de (måske) var bevidste, planlagte overfald.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 27. aug, 2008 23:44

Først og fremmest er det flot af AaB at de er kommet videre til gruppespillet.
Jeg synes at Kaunas var et umådeligt ringe hold, nærmest en fribillet.
Uanset hvem AaB trækker i gruppespillet, så tror jeg ikke de får en eneste sejr. Måske kan de hive et par uafgjorte i land.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 27. aug, 2008 23:55

Emmy det er jo generalt hvad man kan forvente af de danske hold i CL.
Hvis de er heldige og får en god pulje så kan man håbe Aab kan få 3 pladsen og komme i uefa cuppen.
Men det kræver nok en sejr og et par uafgjorte kampe, hvilket kan blive rigtig svært.
Men held og lykke til dem ihvertfald og tilløkke.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » torsdag, 28. aug, 2008 14:45

Fint at Aab kom med i Champions League men det burde de bestemt også efter den foræring de fik med hensyn til lodtrækningen. Aldrig har vej til Champions League været så let og jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan et hold som Kaunas kunne slå Glasgow Rangers men Aab skal da have ros for at gøre arbejdet færdigt. Det er godt for dansk fodbold og med Brøndby, FC Nordsjælland, FC Midtjylland og FCK der også har succes i Europa kan vi måske snart få to pladser i Champions League kvalifikationen igen hvilket kunne være godt for dansk klubfodbold som tilsyneladende er på vej tilbage igen efter en del år i skyggen.

Aab får svært ved at få point i gruppespillet men de kan forhåbentlig for dem få to klassemodstandere så de får nogle kassekampe og så en fodholsvis let modstander som de så skal prøve at holde bag sig så de kan spille videre i Uefa Cuppen efterfølgende. Dog er jeg ret sikker på at dette vil komme til at koste Aab endnu flere point i ligaen men det kan de nok godt leve med.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Jæger

Indlæg af Jæger » torsdag, 28. aug, 2008 18:19

For fanden det er bare ikke indenfor rimelighedernes grænser, hvis forpulede City går videre, efter den indsats som Midtjyderne har leveret. Men de skal jo også lukke kampen!!!!!! :evil: Baba skylder i den grad et mål........-!!

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 28. aug, 2008 19:18

sørgelig og alt for tidlig afslutning på fcm's europa-eventyr.. bestemt ikke fortjent at city går videre, men sådan går det for det meste når goliat har problemer mod david.. david kan ikke få sat det sidste søm i kisten, selvom chancerne flere gange byder sig, og så går det som det altid går.. men hold kæft det er bittert, set med danske briller, dog er jeg som aab'er lige blevet en smule gladere for salget af califf :twisted:

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » torsdag, 28. aug, 2008 19:26

Godt nok en skandale at Midtjylland ikke kan holde den i de sidste minutter men sådan er det. Fodbold er til tider meget brutalt og det var det for Midtjylland i det her tilfælde. Men godt for dårligt alligevel.

Iøvrigt er FCK lige kommet foran 2-0 så nu er den UEFA Cup plads sikret! Ailton var målscoreren! :)
Billede

Fup

Indlæg af Fup » torsdag, 28. aug, 2008 19:31

Hæske skrev:Emmy det er jo generalt hvad man kan forvente af de danske hold i CL.
Hvis de er heldige og får en god pulje så kan man håbe Aab kan få 3 pladsen og komme i uefa cuppen.
Men det kræver nok en sejr og et par uafgjorte kampe, hvilket kan blive rigtig svært.
Jeg mener ikke, det er helt umuligt. Alle havde så travlt med Basel, mens jeg personligt foretrak Celtic fra 3. seedningslag, og dem fik vi osse. Selvfølgelig vil de sikkert komme med 180 i timen, som mange britiske hold typisk gør, men netop det tror jeg at danske klubber er særlig godt gearet til. Sejr hjemme og en kølig uafgjort ude må være kriteriet - bl.a. bedømt på FCK'ernes alt for skræmte og tamme indsats mod samme hold i CL for et par sæsoner siden. Så meget er de altså heller ikke foran danske klubber, og der skal bare gåes til opgaven uden overdreven respekt og angst.

Fra lag to fik vi Villareal og det var da absolut ikke nogen ønskemodstander - spansk hold, sikkert af højere klasse end Getafe, men de er ikke umiddelbart den fra tilskuersynspunkt mest interessante og sigende modstander. Og så ligner det to kampe, 0 point.

Lag et gav hade-holdet Scum og der skal købes billet i morgen. Med tanke på FCK's indsats for et par år siden, så mener jeg ikke at det er umuligt at liste et enkelt point ud af de to møder. Man skal huske på at de osse er mennesker (eller i hvert fald The Missing Link), og at de osse kan tabe kampe - lidt det samme som sidste år, da vi trak Sampdoria, dér var jeg vist den eneste, der troede på at AaB kunne slå dem ud.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 28. aug, 2008 19:35

jens fup skrev:
Hæske skrev:Emmy det er jo generalt hvad man kan forvente af de danske hold i CL.
Jeg mener ikke, det er helt umuligt. Alle havde så travlt med Basel, mens jeg personligt foretrak Celtic fra 3. seedningslag, og dem fik vi osse. Selvfølgelig vil de sikkert komme med 180 i timen, som mange britiske hold typisk gør, men netop det tror jeg at danske klubber er særlig godt gearet til. Sejr hjemme og en kølig uafgjort ude må være kriteriet - bl.a. bedømt på FCK'ernes alt for skræmte og tamme indsats mod samme hold i CL for et par sæsoner siden. Så meget er de altså heller ikke foran danske klubber, og der skal bare gåes til opgaven uden overdreven respekt og angst.

Fra lag to fik vi Villareal og det var da absolut ikke nogen ønskemodstander - spansk hold, sikkert af højere klasse end Getafe, men de er ikke umiddelbart den fra tilskuersynspunkt mest interessante og sigende modstander. Og så ligner det to kampe, 0 point.

Lag et gav hade-holdet Scum og der skal købes billet i morgen. Med tanke på FCK's indsats for et par år siden, så mener jeg ikke at det er umuligt at liste et enkelt point ud af de to møder. Man skal huske på at de osse er mennesker (eller i hvert fald The Missing Link), og at de osse kan tabe kampe - lidt det samme som sidste år, da vi trak Sampdoria, dér var jeg vist den eneste, der troede på at AaB kunne slå dem ud.
Muligvis en uafgjort på hjemmebanen. Det er hvad det bliver til. Kvaliteten på de andre hold i ÅBs pulje er så meget højere, at de ikke får en chance for at videre.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar