Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » lørdag, 23. aug, 2008 01:19

Styf skrev:I mine øjne har hverken Keane og Barry vist noget i deres klubber som for alvor ville kunne forstærke Liverpool.
Jeg korter et af dine laaaaaaaaaange indlæg ned og siger bare, at du trænger til briller/kontaktlinser

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 23. aug, 2008 14:13

Styf skrev:Svarer igen i et samlet indlæg. Jeg benægter ikke Barry og Keanes klasse men jeg mener at Rafa har vist vejen ved at ville betale alt for høje priser for dem i forhold til deres niveau og desværre ser han ud til at ville forsætte dette med Downing og Riera. Der bliver sagt at der er skrevet side op og side ned om deres kvaliteter men jeg har nu efterhånden også modargumenteret det side op og side ned en del gange. Barry og Keane er gode spillere men de har ikke været deres priser værd.

I mine øjne har hverken Keane og Barry vist noget i deres klubber som for alvor ville kunne forstærke Liverpool. Jeg mener at Keane er en forstærkning men ikke så stor som mange vil gøre ham til og Barry helt ærligt. Hvor meget bedre kan han gøre vores centrale midtbane med Alonso, Lucas, Gerrard og Mascherano? Joaquin derimod har tidligere i sin karriere vist evner og takter som vi virkelig har brug for.

Joaquin besidder de kvaliteter som vi mangler hvilket han har bevist. Spørgsmålet er om han kan finde dem frem igen men til den pris er det et sats der er væsentligt bedre at tage end at betale en stor overpris for Barry eller Keane for den sags skyld da de aldrig har vist noget som markant ville kunne forstærke os.

Vi ved at Joaquin har evnerne og jeg ser Joaquin som en spiller der ville kunne forstærke os meget mere end de to da hans topniveau er så meget højere desværre er hans bundniveau så også meget lavere men vi ved at hvis han spiller godt kan løfte os hvorimod en velspillende Keane eller en velspillende Barry ikke nødvendigvis gør os meget i bedre i forhold til det vi havde i forvejen. I hvert fald ikke Barry.
Joaquin har ikke bevist noget i to år. Og da han beviste noget var det på et middelmådigt Sevilla-hold.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » lørdag, 23. aug, 2008 14:24

Hr. Drejer skrev: Joaquin har ikke bevist noget i to år. Og da han beviste noget var det på et middelmådigt Sevilla-hold.
Og det endda på Sevilla-hold nummer 2.
Joaquin var rigtig dygtig da han spillede i Betis, og han blev hurtigt udnævnt til et af de 2 største talenter i Spanien (Torres var den anden). Desværre er det gået Joaquin som det før er gået rigtig mange kæmpe talenter, han har simpelthen ikke kunnet fortsætte sin udvikling, og de sidste 2 år i Valencia har han overhovedet ikke vist hans tidligere klasse.

Jeg siger no go.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » lørdag, 23. aug, 2008 15:02

Hr. Drejer skrev:Joaquin har ikke bevist noget i to år. Og da han beviste noget var det på et middelmådigt Sevilla-hold.
er det to år siden det var forår i 2007? Tiden går stærkt når man har det sjovt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Kirk

Indlæg af Kirk » lørdag, 23. aug, 2008 18:37

Mon ikke først der sker noget alt efter om vi kommer i CL, det giver vel Rafa lidt ekstra knaster at købe ind for... gjorde han vel også for et par år siden...

Peter From

Indlæg af Peter From » lørdag, 23. aug, 2008 19:03

tjaaa, det nok heller ikke klogt at give Raffa lov til at købe ind for mere end økonomien kan holde til.
Men med Robinhos efterhånden meget realistiske skifte til Chelski( http://www.bold.dk/nyt/?vis=88117 ), åbner det vel(måske) lidt for en Cole tilgang. han har jo vundet masser af point for Chelsea og kunne være en god spiller at hente.
Rieraog Quaresma diskuteres der jo livligt i dette og andre fora, men de ville også være hyggelige at få til.
ellers syntes jeg egentlig holdet er fint nok som det er. man skal vel kun handle hvis der kommer en meget god handel dumpene så sent i vinduet. ellers er kampene jo vigtigst nu.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 23. aug, 2008 19:08

Heksem skrev:
Hr. Drejer skrev:Joaquin har ikke bevist noget i to år. Og da han beviste noget var det på et middelmådigt Sevilla-hold.
er det to år siden det var forår i 2007? Tiden går stærkt når man har det sjovt.
Der var du lidt for hurtig på aftrækkeren ;) Joaquin spillede i Betis fra 99-06. Han spillede 216 kampe og scorede 32 mål. I sommeren 2006 købte Valencia ham (for 15 mill euro + Reguiero) og foreløbig har han spillet 66 kampe og scoret 8 mål I sæsonen 2006/07 spillede han 45 kampe og scorede 5 mål (5 assists), i 2007/08 spillede han 46 kampe og scorede 7 mål (8 assists). Ja, tiden går hurtigt, når man har det sjovt :)

ChinGanMew

Indlæg af ChinGanMew » lørdag, 23. aug, 2008 19:52

Jeg synes, vi skal smide hele pujlen efter Quaresma, om det så er £20m er jeg ligeglad. Han er skide go, hurtig, har vilde driblinger, kan spille begge kanter. Han kan virkelig noget kreativ, som vores hold i stor grad skriger efter de 3 første offencielle kampe. Det eneste punkt, hvor jeg er skeptisk er, om Rafa og Le kan banke ordentlig disciplin ind i ham, kan de det, er jeg sikker på vi har en guldklump af høj karat.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » lørdag, 23. aug, 2008 22:52

Det er da rigtigt nok men modstanderne var jo ikke middelmådige. Der er stadig ikke skrevet noget som modsiger min pointe så er ikke sikker på at i har forstået den. En spiller som Barry er god men har ikke vist noget i Aston Villa efter min mening som vil kunne forstærke os i forhold til hvad vi har i Mascherano, Gerrard, Lucas og Alonso. Joaquin har bevist at han har de ting vi mangler. Spørgsmålet er bare om han genfinde sit gamle niveau igen.

Derfor er det et stort sats at købe ham men til 80 mio. kr. mener jeg at det er en chance som er værd at tage. Dog så jeg helst at Rafa bare smed resten af budgettet som stadig må være rimeligt stort da både Rafa og ledelsen har haft så travlt med at fortælle pressen at vi stadigvæk har mange penge at købe ind for på Quaresma.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Peter From

Indlæg af Peter From » søndag, 24. aug, 2008 11:10

nu har jeg ikke set så mange af Joaquins Valencia kampe, men holdet har jo heller ikke spillet særligt godt, så hvis han sjældent får bolden i ordentlig position og/eller medspillerne ikke giver ham de spil mulighedder han skal bruge når han har bolden. Så forsvinder man jo. Og i spansk fodbold forsvinder man jo lynhurtigt i mængden når man er teknikker.
jeg mener at han vel ikke bare en dag besluttede at blive en dårligere fordboldspiller.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » tirsdag, 26. aug, 2008 08:35

Jeg læste at SWP muligvis er på vej til City for £9 mio. Er det en done deal eller kan vi nå at byde med?

Hvor ville jeg ønske vi kunne lave nogle hurtige handler her

Downing: 15
SWP: 9
Rafinha: 7

Total: 31

Pennant: 4
Voronin: 2
Finnan: 2
Kasse: 10

Total: 18

Vi mangler lige £13 mio for at være der. ;)

Tilbage til mit managerspil...
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Peter From

Indlæg af Peter From » tirsdag, 26. aug, 2008 08:47

jeg er faktisk ved at være med på den Rafinha vogn. for der går nok et par dage før Darby kan klare 35 pl kampe i en sæson. og stoler ikke på arbeloa som fast mand længere, men han er perfekt til bænken pga. sin alsiddighed.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » tirsdag, 26. aug, 2008 11:05

Hvorfor har du skiftet navn ilusio?
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » tirsdag, 26. aug, 2008 11:25

Nicolas skrev:Hvorfor har du skiftet navn ilusio?
Tjaa, det lyder lidt nørdet at kalde sig "ilusio" når man er nede på Thai ;) Desuden tænkte jeg at jeg efter små 5 år snart var klar til at bruge mit rigtige navn herind. Det var ligesom lettere.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 26. aug, 2008 12:37

Det ser ud til at der kommer til at ske en masse action de kommende dage. Pennant sættes i forbindelse med Stoke (sammen med Hyppen) for £7 mill. Blackburn har budt £.5 mill for ham, de skal vist oppe sig lidt, og Voro skulle efter sigende ryge til Gala for ca. £3 mill. Alonso ryger måske til arsenal, hvis de forhøjer deres bud (£12 mill.). Læg dertil at vi slår Standard Liege, så skulle der være penge i kassen til måske hele to køb. Nogle seriøse engelske aviser (The Guardian og The Times) mener, at vi forhandler både om Riera og Downing. Og Barry er ikke helt udelukket endnu. Det bliver spændende og nøglen til det hele er vel en sejr i morgen.

Besvar