Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
De får sig lige et par gule kort scum, lidt frustrationer viser sig.
Ham nr. 8 fra nyborg er det ikk en tidligere LFC spiller Gutehri, (eller hvordan man nu staver det) for han har da spillet en udmærket kamp -
Ham nr. 8 fra nyborg er det ikk en tidligere LFC spiller Gutehri, (eller hvordan man nu staver det) for han har da spillet en udmærket kamp -
Jo, det er det. guthriezerlang7 skrev:De får sig lige et par gule kort scum, lidt frustrationer viser sig.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Det er det nemlig. Synes også de to andre debutanter i den sort/hvide trøje, Gutierrez og Coloccini har gjort det særdeles godt, specielt førstnævnte..zerlang7 skrev:De får sig lige et par gule kort scum, lidt frustrationer viser sig.
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
Ja synes helt bestemt os de to har gjort det godt .Nando skrev:Det er det nemlig. Synes også de to andre debutanter i den sort/hvide trøje, Gutierrez og Coloccini har gjort det særdeles godt, specielt førstnævnte..zerlang7 skrev:De får sig lige et par gule kort scum, lidt frustrationer viser sig.
Dejligt at høre piberi fra publikum på træfortet i første runde
De har et farligt frispark lige på kanten af feltet, det bliver det sidste kampen.. PLease skyd over!
EDIT: Ved siden af kunne også gøre det
1-1 blev resultatet - Jeg bliver altså lige så glad når Scum taber point, som når vi selv vinder 

De har et farligt frispark lige på kanten af feltet, det bliver det sidste kampen.. PLease skyd over!
EDIT: Ved siden af kunne også gøre det

Senest rettet af Balthazar søndag, 17. aug, 2008 18:55, rettet i alt 1 gang.
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Puuuuh - det er godt set af dommeren, at han giver frisparket lige uden for feltet! Og Rooney lige uden om
Få nu fløjtet af - vi er på 5. tillægsminut.
...og så kom den. 1-1 YES

Få nu fløjtet af - vi er på 5. tillægsminut.
...og så kom den. 1-1 YES
Vi SMADRER det PIShold !
YES!!!!! Det føltes så skønt, når scum kun får 1 point! 

Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
- martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
Der sad uden tvivl mange manu-fans klar til at bryde ud i latter i aftes. I dag ramte det dem selv, hvilket man ikke kan være specielt utilfreds med.
Jeg forstår ikke hvordan i kan sidde at se en hel kamp med scum. Var det en kamp mod os, kunne jeg forstå det. Ellers ikke.
Jeg ville ikke, har ikke og kunne aldrig nogensinde sætte mig til at se en kamp med dem. Heller ikke for lige at tjekke deres spillere og form ud.
Jeg ville ikke, har ikke og kunne aldrig nogensinde sætte mig til at se en kamp med dem. Heller ikke for lige at tjekke deres spillere og form ud.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
Bare lige for at rense mit eget ry: Jeg fulgte, sammen med AGF - Brøndby, kampen på TV 2's live score. Mage til beskyldning...Emmy skrev:Jeg forstår ikke hvordan i kan sidde at se en hel kamp med scum. Var det en kamp mod os, kunne jeg forstå det. Ellers ikke.

Hvor kan det redde ens aften at læse at scum kun fik 1-1 hjemme mod Newcastle. Haha. Lad det være et godt tegn på denne sæson!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg kom til at zappe forbi, og da jeg så det stod 1-1 på træfortet, frøs knappen på fjernbetjeningen fast, i håbet om at Scum ville miste points. Da Newcastle klarede skærene tiden ud, blev jeg hængende med kampen som "baggrundsmusik", hvilket jeg på ingen måde skammer mig over. Ud over egen succes, er Scum-fiaskoer noget af det skønneste i verden.Emmy skrev:Jeg forstår ikke hvordan i kan sidde at se en hel kamp med scum. Var det en kamp mod os, kunne jeg forstå det. Ellers ikke.
Vi SMADRER det PIShold !
Helt korrekt at det altid er super fedt med fiasko til scum. Og godt at høre at i trods alt ikke sætter jer ned med chips og bajere for at se på dem.
Iøvrigt synes jeg ikke deres trup til dagens kamp så specielt skræmmende ud. Måske fordi jeg overhovedet ikke kender nogle af deres nye spillere.
Iøvrigt synes jeg ikke deres trup til dagens kamp så specielt skræmmende ud. Måske fordi jeg overhovedet ikke kender nogle af deres nye spillere.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Jeg ser da af og til deres kampe, men det er mest kun når jeg intet andet har at give mig til. Kunne aldrig finde på at finde tid for at ku se en af deres kampe, medmindre det er mod os selvfølgelig.
Jeg ser som oftest alt det PL bold jeg kan komme til - Det er da derfor jeg betaler 219 om måneden for at have canal+! Her i weekenden har jeg set Arsenal-WBA, Everton-Blackburn, LFC-Sunderland, Chelsea-Pompey, første halvleg af Villa-City (Der skulle jeg nok være blevet) og altså Scum-Newcastle. Jeg ser det ganske enkelt fordi jeg synes det er god underholdning, og jeg sidder som regel og nørkler med internettet eller et spil manager imens, undtagen ved Liverpools kampe. Når Scum (samt Arsenal, Chelsea og Everton) spiller er der den ekstra faktor at jeg bliver jublende lykkelig når modstanderholdet scorer, næsten på samme niveau som når Liverpool putter den i kassen.. Så ja, jeg ser det hele hvis jeg har tid, og det synes jeg da bestemt ikke er noget at skamme sig over!