Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zerlang7 » søndag, 17. aug, 2008 18:44

De får sig lige et par gule kort scum, lidt frustrationer viser sig.
Ham nr. 8 fra nyborg er det ikk en tidligere LFC spiller Gutehri, (eller hvordan man nu staver det) for han har da spillet en udmærket kamp -
Billede

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » søndag, 17. aug, 2008 18:47

zerlang7 skrev:De får sig lige et par gule kort scum, lidt frustrationer viser sig.
Ham nr. 8 fra nyborg er det ikk en tidligere LFC spiller Gutehri, (eller hvordan man nu staver det) for han har da spillet en udmærket kamp -
Jo, det er det. guthrie
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
Balthazar
Geografisk sted: København
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » søndag, 17. aug, 2008 18:48

zerlang7 skrev:De får sig lige et par gule kort scum, lidt frustrationer viser sig.
Det er det nemlig. Synes også de to andre debutanter i den sort/hvide trøje, Gutierrez og Coloccini har gjort det særdeles godt, specielt førstnævnte..
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af zerlang7 » søndag, 17. aug, 2008 18:51

Nando skrev:
Det er det nemlig. Synes også de to andre debutanter i den sort/hvide trøje, Gutierrez og Coloccini har gjort det særdeles godt, specielt førstnævnte..
Ja synes helt bestemt os de to har gjort det godt .
Billede

Brugeravatar
Balthazar

Indlæg af Balthazar » søndag, 17. aug, 2008 18:53

Dejligt at høre piberi fra publikum på træfortet i første runde :D

De har et farligt frispark lige på kanten af feltet, det bliver det sidste kampen.. PLease skyd over!

EDIT: Ved siden af kunne også gøre det :D 1-1 blev resultatet - Jeg bliver altså lige så glad når Scum taber point, som når vi selv vinder :dance:
Senest rettet af Balthazar søndag, 17. aug, 2008 18:55, rettet i alt 1 gang.
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 17. aug, 2008 18:55

Puuuuh - det er godt set af dommeren, at han giver frisparket lige uden for feltet! Og Rooney lige uden om :D

Få nu fløjtet af - vi er på 5. tillægsminut.
...og så kom den. 1-1 YES
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » søndag, 17. aug, 2008 18:55

YES!!!!! Det føltes så skønt, når scum kun får 1 point! :twisted:
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » søndag, 17. aug, 2008 18:57

Der sad uden tvivl mange manu-fans klar til at bryde ud i latter i aftes. I dag ramte det dem selv, hvilket man ikke kan være specielt utilfreds med.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 17. aug, 2008 19:00

Jeg forstår ikke hvordan i kan sidde at se en hel kamp med scum. Var det en kamp mod os, kunne jeg forstå det. Ellers ikke.
Jeg ville ikke, har ikke og kunne aldrig nogensinde sætte mig til at se en kamp med dem. Heller ikke for lige at tjekke deres spillere og form ud.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » søndag, 17. aug, 2008 19:04

Emmy skrev:Jeg forstår ikke hvordan i kan sidde at se en hel kamp med scum. Var det en kamp mod os, kunne jeg forstå det. Ellers ikke.
Jeg ville ikke, har ikke og kunne aldrig nogensinde sætte mig til at se en kamp med dem. Heller ikke for lige at tjekke deres spillere og form ud.
Bare lige for at rense mit eget ry: Jeg fulgte, sammen med AGF - Brøndby, kampen på TV 2's live score. Mage til beskyldning... ;)

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » søndag, 17. aug, 2008 19:05

Hvor kan det redde ens aften at læse at scum kun fik 1-1 hjemme mod Newcastle. Haha. Lad det være et godt tegn på denne sæson!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 17. aug, 2008 19:09

Emmy skrev:Jeg forstår ikke hvordan i kan sidde at se en hel kamp med scum. Var det en kamp mod os, kunne jeg forstå det. Ellers ikke.
Jeg kom til at zappe forbi, og da jeg så det stod 1-1 på træfortet, frøs knappen på fjernbetjeningen fast, i håbet om at Scum ville miste points. Da Newcastle klarede skærene tiden ud, blev jeg hængende med kampen som "baggrundsmusik", hvilket jeg på ingen måde skammer mig over. Ud over egen succes, er Scum-fiaskoer noget af det skønneste i verden.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 17. aug, 2008 19:17

Helt korrekt at det altid er super fedt med fiasko til scum. Og godt at høre at i trods alt ikke sætter jer ned med chips og bajere for at se på dem.
Iøvrigt synes jeg ikke deres trup til dagens kamp så specielt skræmmende ud. Måske fordi jeg overhovedet ikke kender nogle af deres nye spillere.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » søndag, 17. aug, 2008 19:26

Jeg ser da af og til deres kampe, men det er mest kun når jeg intet andet har at give mig til. Kunne aldrig finde på at finde tid for at ku se en af deres kampe, medmindre det er mod os selvfølgelig.

Brugeravatar
Balthazar

Indlæg af Balthazar » søndag, 17. aug, 2008 19:29

Jeg ser som oftest alt det PL bold jeg kan komme til - Det er da derfor jeg betaler 219 om måneden for at have canal+! Her i weekenden har jeg set Arsenal-WBA, Everton-Blackburn, LFC-Sunderland, Chelsea-Pompey, første halvleg af Villa-City (Der skulle jeg nok være blevet) og altså Scum-Newcastle. Jeg ser det ganske enkelt fordi jeg synes det er god underholdning, og jeg sidder som regel og nørkler med internettet eller et spil manager imens, undtagen ved Liverpools kampe. Når Scum (samt Arsenal, Chelsea og Everton) spiller er der den ekstra faktor at jeg bliver jublende lykkelig når modstanderholdet scorer, næsten på samme niveau som når Liverpool putter den i kassen.. Så ja, jeg ser det hele hvis jeg har tid, og det synes jeg da bestemt ikke er noget at skamme sig over!

Besvar