Det er kraftedeme det sjoveste jeg længe har set! Hahah! Han er godt nok til grin.Anders skrev:Steve McClaren regarding FC Twente Champions League draw. Fucking absurd. Hvor er han bare en kæmpe nar

Det er kraftedeme det sjoveste jeg længe har set! Hahah! Han er godt nok til grin.Anders skrev:Steve McClaren regarding FC Twente Champions League draw. Fucking absurd. Hvor er han bare en kæmpe nar
Jeg sidder helt målløs og fatter ikke noget. Hvad er det der er så sjovt?Johnson skrev:Det er kraftedeme det sjoveste jeg længe har set! Hahah! Han er godt nok til grin.Anders skrev:Steve McClaren regarding FC Twente Champions League draw. Fucking absurd. Hvor er han bare en kæmpe nar
Jeg tillader mig at gætte: At en englænder efter en måned i Holland ikke længere kan tale flydende engelsk. At han ikke har noget at tale om, men blot kører i ring.Emmy skrev:Jeg sidder helt målløs og fatter ikke noget. Hvad er det der er så sjovt?Johnson skrev:Det er kraftedeme det sjoveste jeg længe har set! Hahah! Han er godt nok til grin.Anders skrev:Steve McClaren regarding FC Twente Champions League draw. Fucking absurd. Hvor er han bare en kæmpe nar
Ja - alt skal vel ses i relief, City har jo også (som os) planer om top-placering.Johnson skrev:Tjaeh - så var vores 0-0'er ude, vel okay.
Hahahah!Anders skrev:Steve McClaren regarding FC Twente Champions League draw. Fucking absurd. Hvor er han bare en kæmpe nar
Ha ha. Steve McClaren fra England, tidligere engelsk Landstræner taler med flydende hollansk accent. Efter han har været i Holland i 5 uger.Mambo skrev:Jeg fatter stadig ikke hvad der er så sjovt i det klip?
Han kører i ring, men det er der eddermanme mange sportsfolk der gør.