Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Tottenham banker lige Roma 5-0 på hjemmebane, ikke nogen tosset preseason afslutning.
Det går sgu hurtigt når Argentina er i angreb, hold da helt kæft mand 

Verden er smask fuld af hyklere....
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Hvem er det nu de spiller imod?Thommo skrev:Det går sgu hurtigt når Argentina er i angreb, hold da helt kæft mand

Serbien, Argentina fører 1-0 på straffesparks mål af Lavezzi, aldrig hørt om ham før den andenn dag, men han kan sgu også nogle tricks, bolden klistrer til hans fødder, lidt"a la Messi"
Serbien.Superdaniel skrev:Hvem er det nu de spiller imod?Thommo skrev:Det går sgu hurtigt når Argentina er i angreb, hold da helt kæft mand
- John Barnes
Når ja det er rigtigt. Ja Lavezzi er skam en ret god spiller. Har gjort det rigtig godt i Napoli i den forgangene sæson. Napoli vil selvfølgelig derfor heller ikk af med ham med mindre at de får tonsvis af penge. Men ham og Hamsik er et giftigt makkerpar!Thommo skrev:Serbien, Argentina fører 1-0 på straffesparks mål af Lavezzi, aldrig hørt om ham før den andenn dag, men han kan sgu også nogle tricks, bolden klistrer til hans fødder, lidt"a la Messi"

Di Maria har lige brændt straffe 2 gange, første straffe blev annuleret da målmanden angiveligt gik frem for tidligt.
- John Barnes
Jeg sad og undrede mig over hvilken klub han spillede i da jeg så Argentina mod Elfenbenskysten. Kan det passe at han spiller i Benfica eller tager jeg helt fejl?Thommo skrev:Di Maria har lige brændt straffe 2 gange, første straffe blev annuleret da målmanden angiveligt gik frem for tidligt.

- John Barnes
- martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
Olympiakos er bagud 2 - 0 ude mod cypriotiske Anorthosis ved pausen. Godt nok er der 3 x 45 minutter tilbage at spille i, men et cypriotisk hold i Champions League vil da være noget af en overraskelse.
Det er blevet gjort til 3-0 nu! Overraskende og opsigtsvækkende må man sige.martinsommer skrev:Olympiakos er bagud 2 - 0 ude mod cypriotiske Anorthosis ved pausen. Godt nok er der 3 x 45 minutter tilbage at spille i, men et cypriotisk hold i Champions League vil da være noget af en overraskelse.

- John Barnes
Hold da kæft den havde jeg godt nok ikke lige set komme! Jeg tror sku heller aldrig at der har været et Cypriotisk hold i Champions League. Men Olympiakos skal da godt nok frem af banen hjemme i Athen men der er de til gengæld også rigtig stærke.Mikkel K skrev:Det er blevet gjort til 3-0 nu! Overraskende og opsigtsvækkende må man sige.martinsommer skrev:Olympiakos er bagud 2 - 0 ude mod cypriotiske Anorthosis ved pausen. Godt nok er der 3 x 45 minutter tilbage at spille i, men et cypriotisk hold i Champions League vil da være noget af en overraskelse.

Steve McClaren regarding FC Twente Champions League draw. Fucking absurd. Hvor er han bare en kæmpe nar