Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 12. maj, 2010 20:09

Mystisk, selv om Atletico er "mit" hold i Spanien, er Fulham alligevel dem jeg holder med idag, tror det er pga Danny boy, og det faktum at det er fuldstændig vildt de er kommet så langt, hvem i alverden havde trot Fulham skulle nå i finalen? ikke mig.

Danny og Zamora må meget gerne score da det vil skaffe lidt guld til min bookmaker konto :headbang:
Verden er smask fuld af hyklere....

gerre

Indlæg af gerre » onsdag, 12. maj, 2010 20:49

Undskylder hvis det er skrevet andre steder, men med de regler der kom efter 05 sæsonen, vil Fulham da ikke overtage vores EL plads hvis de vinder turneringen? Da de ikke er kvalificerede via ligaen.

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 12. maj, 2010 20:55

Jeg bryder mig af uforklarlige årsager ikke om Fulham, så jeg holder helt klart med Atletico. Det skulle dog ikke undre mig hvis Fulham alligevel slipper afsted med sejren via tilpas snuhed og godt organiseret fodbold.

NAH

Indlæg af NAH » onsdag, 12. maj, 2010 21:03

gerre skrev:Undskylder hvis det er skrevet andre steder, men med de regler der kom efter 05 sæsonen, vil Fulham da ikke overtage vores EL plads hvis de vinder turneringen? Da de ikke er kvalificerede via ligaen.
Det var et godt spørgsmål! så langt havde jeg ikke tænkt, jeg tror dog vores EL plads er sikker da vi har afslyst en træningskamp i Norge fordi vi skal spille EL kval kamp dagen efter. Sådan en træningskamp kan selvfølgelig hurtigt puttes tilbage på programmet, men mon ikke klubben trods splid og ballade har så meget styr på tingene at de har tjekket med mr Platini at vores plads er sikker?

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » onsdag, 12. maj, 2010 21:17

Smuk, smuk offside-scoring af Forlan....

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 12. maj, 2010 21:19

Få nu det video til dommerne indført. :doh1:
Det er for latterligt hvis sådan et offside mål skal være afgørende for en finale.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 12. maj, 2010 21:23

Lækker udligning.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » onsdag, 12. maj, 2010 22:30

gerre skrev:Undskylder hvis det er skrevet andre steder, men med de regler der kom efter 05 sæsonen, vil Fulham da ikke overtage vores EL plads hvis de vinder turneringen? Da de ikke er kvalificerede via ligaen.
Igår stod der på .tv, at vi skal spille EL - mon ikke de havde ventet med at bekræfte det til efter aftenens kamp, hvis vi var afhængige af resultatet

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... on-details

Brugeravatar
henry
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af henry » torsdag, 13. maj, 2010 00:46

Fuck Europa League!

Jeg håber på Cardiff i PL (nej, ikke PrL bold.dk). Undeholdende kamp mellem de to.

Det kunne være sjovt.
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » torsdag, 13. maj, 2010 09:12

Netop stået op efter en tur til Hamborg igår for at overvære kampen.

Det var ikke nogen speciel stor kamp, tværtimod. Kedeligt fodbold, med fejl på fejl på fejl.
Der kom ikke de store chancer til nogen af holdene. Duff havde en enkelt også kunne jeg ikke se hvem det var der skød i sidenettet i den modsatte ende.
Så da den forlængede spilletid startede håbede vi på straffe, men det fik Forlan som set igår ødelagt, med en smule hjælp fra Hangeland.

Der var dog utroligt mange Liverpool fans afsted, så flere trøjer inde på stadion..
Vi mødte også et par nordmænd udenfor, hvor vi stod og sang Liverpool sange med dem. Pludselig kom der en dame i Fulham trøje hen og sang med.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » torsdag, 13. maj, 2010 11:49

Pudsigt, Callesen.

Jeg var også i Hamborg i går og se fodbold, men jeg så en glimrende og stærkt underholdende kamp. Især Fulhams pasningsspil var godt nok temmelig fejlbefængt, men det behøver jo ikke gøre en fodboldkamp kedelig. Og Atleticos offensiv var igennem hele kampen da uhyre seværdig! På et tidspunkt i midten af 2. halvleg kom der noget statistik på storskærmen - Atletico havde da allerede haft 18 afslutningen (heraf en på stolpen), så at du kun kan huske Agueros forsøg i sidenettet i det 45. min., synes jeg er temmelig overraskende.

Og så var stemningen da helt fantastisk.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
henry
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af henry » torsdag, 13. maj, 2010 14:09

Jeg vidste ikke hvor jeg skulle poste det her, så..... (Vi burde have to tråde her i i generel diskussion som hed "Laugh at Man. United here" og ligeledes med Everton).

Stupid, stupid man!

A Man United star ended up in agony when he tried to remove the hair from his nether regions.

He applied plenty of hair-removal cream which not only took off his short and curlies but a layer of skin as well.

The player found it difficult to get changed for a game the next day and had to see his doctor for the damage to be assessed.

Academy director Brian McClair revealed the embarrassing blunder in the club magazine: “The lad should clearly not be allowed into the bathroom without a chaperone. He must have been a bit bored as he decided to apply hair-removing cream... to his nether regions.

“The cream duly removed the hair but also burnt a layer of skin off!

“This made changing for the game next day a bit hard to explain.”

A club source said: “There’s now a big guessing game going on as to the identity of the player.”

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Ma ... 24563.html

Er det Rio? Eller Nani?
Billede

Bamsefar

Indlæg af Bamsefar » torsdag, 13. maj, 2010 14:40

Rasmus skrev:Pudsigt, Callesen.

Jeg var også i Hamborg i går og se fodbold, men jeg så en glimrende og stærkt underholdende kamp. Især Fulhams pasningsspil var godt nok temmelig fejlbefængt, men det behøver jo ikke gøre en fodboldkamp kedelig. Og Atleticos offensiv var igennem hele kampen da uhyre seværdig! På et tidspunkt i midten af 2. halvleg kom der noget statistik på storskærmen - Atletico havde da allerede haft 18 afslutningen (heraf en på stolpen), så at du kun kan huske Agueros forsøg i sidenettet i det 45. min., synes jeg er temmelig overraskende.

jeg syntes der manglede stemning på stadion efter 1. halvleg.. stod nede ved fulhams fans og de skuffede mig i den grad vokalt !!

selvfølgelig en god oplevelse at overvære en finale, men stemningen døde efter første halvleg der hvor vi stod..

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » torsdag, 13. maj, 2010 15:39

Rasmus skrev:Pudsigt, Callesen.

De gange der skete lidt var hvor Aquero fik bolden, var så heldig og side i det hjørne hvor han et par gange tryllede. Den mand er for god til Atletico.
Mange af afslutningerne var ikke særlig kvalificeret i mine øjne.
Flere af dem var en smule forkølet. Men ja kan sikkert godt have glemt et par forsøg eller tre. Nåede ikke helt og fange den statistik, så op på skræmen da den forsvandt. Troede faktisk ikke der var helt så mange skud i kampen.

Stemningen var super fantastisk må man sige ja. Det så ganske imponerende ud når atletico´s fans havde halstørklæderne oppe.

Det er dog en skam pokal overrækkelsen forgår på tribunen. Det eneste vi kunne se fra, hvor vi stod var alt det konfetti der blev skudt af. Der var selvfølgelig storskærmen man kunne følge med på.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 13. maj, 2010 19:12

Ikke meget skriveri om dagens pokal finale, synes nu den har været ganske god ihvertfald den times tid jeg har set. Og selv om jeg normalt holder med jyske hold i finalen(minus det selvudnævnte dreamteam), er jeg noget splittet da jeg egentlig godt kan lide FCN udelukkende pga Bille, da han er en spøjs fyr :aliboronz5:
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar