Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » onsdag, 21. jan, 2009 23:21

Videre til næste kamp.

Er der nogen der har fulgt med i Espanyol - Barca som kan fortælle lidt om hvordan spillet har været fordelt?

Fuglsang

Indlæg af Fuglsang » onsdag, 21. jan, 2009 23:25

aarde skrev:
Nicoen skrev:DE GJORDE DET FANDEME! :mrgreen: 4-4 agg.
Alle hold jeg holder med er røv og nøgler for tiden :wall:
:director: KOM NU FOR FANDEN IGANG SPURS!
Bare ren og skær interesse. Hvordan kan du holde med to hold, der spiller i samme liga? Hvad så når Liverpool og Tottenham møder hinanden?

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 21. jan, 2009 23:37

Fuglsang skrev:
aarde skrev:
Bare ren og skær interesse. Hvordan kan du holde med to hold, der spiller i samme liga? Hvad så når Liverpool og Tottenham møder hinanden?
Så er jeg selvfølgelig rød helt ind til benet.
Mit specielle forhold til Spurs kommer sig af, at min første live Premier League kamp nogensinde var på White Hart Lane (da min far altid har været Spurs-mand, hvilket også har haft en vis indflydelse på på mig), hvor Blackburn blev slået 1-0. Stemningen og atmosfæren gik direkte ind under huden på mig og jeg opbyggede den dag et tilhørsforhold til Tottenham, som jeg derfor altid håber det bedste for, så længe det altså ikke har indflydelse på Liverpools velbefindende i diverse turneringer. For jeg vil altid primært være Liverpool mand, det må du endelig ikke tage fejl af - men nærer, ligesom jeg gør det til Aab og B93 i Danmark, en vis sympati for det eneste sande London hold, Tottenham Hotspurs.

Fuglsang

Indlæg af Fuglsang » torsdag, 22. jan, 2009 00:13

aarde skrev:
Fuglsang skrev:
aarde skrev:
Mit specielle forhold til Spurs kommer sig af, at min første live Premier League kamp nogensinde var på White Hart Lane (da min far altid har været Spurs-mand, hvilket også har haft en vis indflydelse på på mig), hvor Blackburn blev slået 1-0. Stemningen og atmosfæren gik direkte ind under huden på mig og jeg opbyggede den dag et tilhørsforhold til Tottenham, som jeg derfor altid håber det bedste for, så længe det altså ikke har indflydelse på Liverpools velbefindende i diverse turneringer. For jeg vil altid primært være Liverpool mand, det må du endelig ikke tage fejl af - men nærer, ligesom jeg gør det til Aab og B93 i Danmark, en vis sympati for det eneste sande London hold, Tottenham Hotspurs.
Ok, det kan jeg egentlig godt forstå. Jeg selv kan kun holde med et hold, da Liverpool tager al min tid og dedikation i fodboldverdenen. Men derfor har jeg faktisk alligevel meget sympati for Spurs og håber ofte, at det går dem godt. Det skyldes dog mest, at jeg har en god ven, der holder med Spurs og da jeg synes, de har et meget godt hold. Dog er det ikke sådan, at jeg følger med i hvad der sker i klubben hver dag eller på nogen måde sidder og bide negle når de spiller.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 22. jan, 2009 00:42

Fuglsang skrev:
aarde skrev:
Fuglsang skrev:
aarde skrev:
Ok, det kan jeg egentlig godt forstå. Jeg selv kan kun holde med et hold, da Liverpool tager al min tid og dedikation i fodboldverdenen. Men derfor har jeg faktisk alligevel meget sympati for Spurs og håber ofte, at det går dem godt. Det skyldes dog mest, at jeg har en god ven, der holder med Spurs og da jeg synes, de har et meget godt hold. Dog er det ikke sådan, at jeg følger med i hvad der sker i klubben hver dag eller på nogen måde sidder og bide negle når de spiller.
Faktisk lader det til, at du og jeg har omtrendt det samme syn på engelsk fodbold og klubberne deri. Det forhold til Spurs du beskriver, passer rigtig godt på det jeg har, og det samme er egentlig gældende for dit beskrevne forhold til LFC. Vi er kort sagt rørende enige når det kommer til stykket :D

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » lørdag, 24. jan, 2009 18:47

scum bagud mod Tottenham efter 5 minutter. Der er nu spillet lidt over en halv time. :mrgreen:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 24. jan, 2009 18:47

Herlig start, at jeg så tilmed havde oddset på ham gør det endnu bedre :headbang: , desværre har manu masser og tid og lave et par mål i :(

Manchester United 0-1 Tottenham

5' 0-1 Roman Pavlyuchenko

Kampstart: 18:15 1. Halvleg
Verden er smask fuld af hyklere....

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » lørdag, 24. jan, 2009 18:55

2-1 til ManU. De er åbenbart ligeglade med at de har et hårdt kampprogram. Det värste er dog at de virker så pokkers selvsikre og så pokkers rutinerede. De bliver en hård nöd at knäkke.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » lørdag, 24. jan, 2009 18:55

5 minutter og det hele er vendt, weekenderne ligner efterhånden hinanden? :P
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

YNWA

Indlæg af YNWA » lørdag, 24. jan, 2009 19:13

At man så ovenikøbet skal høre på Morten Bruun sige at "de" kalder Michael Carrick for the best passer of the ball "herovre".. Afleveringen fejler dog intet, men der er kun én passmaster.

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 25. jan, 2009 16:22

Cardiff - Arsenal er sandsynligvis endt uden mål. Sikke noget.

Og så har Beckham scoret for Milan :P

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » søndag, 25. jan, 2009 19:42

McRae skrev:Cardiff - Arsenal er sandsynligvis endt uden mål. Sikke noget.

Og så har Beckham scoret for Milan :P
Den der Smiley... Hvad er det, du vil fortælle med den?

Jeg er nok bare lidt gammeldaws, men jeg har nu ikke den store fidus til den glamour-boy.
Og så spilllede han også i den der klub.....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 25. jan, 2009 20:06

Jeg har hverken noget for eller imod Beckham. Konstaterer bare at han har scoret. Smiley'en betyder at jeg var lidt overrasket over at han stadigvæk kan finde ud af sådan noget.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 25. jan, 2009 22:40

Real Madrid skal godt nok kæmpe idag, Deportivo bider godt fra sig, vurderet ud fra 2. halveg, så ikke 1.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » mandag, 26. jan, 2009 19:35

Nicoen skrev:Man kan ikke andet end have ondt af dem nu. Flot kæmpet af dem og hvilket comeback. :clap:

Jeg håber næsten Tottenham bliver ydmyget af scum for det der er langt fra fortjent.
Hvordan kan du sige sådan noget?? Scum skal sku da ned med nakken i hver kamp uanset omstændighederne og spcielt i en kamp om et trofæ!

COME ON YOU SPURS!! :D
Billede

Besvar