Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hold da op. To super redninger af de Gea her mod slutningen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- JudgeArdaStudge
Der var Manure heldige.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Præcis som de var det mod West Ham.JudgeStudge skrev:Der var Manure heldige.
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Var han nu også så god før? Han har været god som lejesvend, men de kampe hvor han fik chancen hos Chelsea, og ligeledes de kampe jeg så med ham i VM syntes jeg godt nok han er en dårlig spiller når det vel brænder på. Er meget i tvivl om hans evner til at begå på højere niveau.AndreasN skrev:Everton er ligeså ringe, som de var mod os, og united er fortjent foran. Utroligt hvor meget Lukaku er faldet i niveau. Han bidrager med nul og niks - han er ikke bedre end Lambert i øjeblikket.
Derimod synes jeg Di Maria lader til at være faldet godt til, og Falcao har bestemt også vist lovende takter:(
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Nøj hvor er Diego Costa dog god lige pt! Fabregas og han har været fremragende køb af Chelsea, det må man give dem!
Hørte jeg forkert eller sagde vores kære danske kommentator (ikke mølby) lige at "Ja det er ikke diego maradona de råber efter, men det er en der er lige så god" om Diego Costa?
edersparkme en dum kommentar
Skulle vi nu ikke lige slappe af...
edersparkme en dum kommentar
Skulle vi nu ikke lige slappe af...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Welbek har lige lavet den grimmeste 2fod trackling jeg nogensinde har set lige foran dommeren.
og så får manden kun gult?, det jo fuldstændig vanvittigt.
næsten mordforsøg.

tydeligt at det meget svært at se for linjevogteren også.
næsten mordforsøg.

tydeligt at det meget svært at se for linjevogteren også.
Senest rettet af Scherwin søndag, 05. okt, 2014 17:17, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- Bellamy_fever
Chelsea kan dog ikke sige de ligefrem blev snydt af dommeren, hverken hvad fejlagtige dommerkendelse angår, eller svinske tacklinger... ringe indsats fra dommerens side..... igenWormie skrev:Welbek har lige lavet den grimmeste 2fod trackling jeg nogensinde har set lige foran dommeren.
næsten mordforsøg.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
næ men når du prøver at slagte en modstander for at skade ham og ikke får rødt. så må du spille de næste 3 kampe hvor du faktisk skulle have siddet og kigget på, hvilket ville betyde at Arsenal skulle spille med Sagnogonoro? på toppen.Bellamy_fever skrev:Chelsea kan dog ikke sige de ligefrem blev snydt af dommeren, hverken hvad fejlagtige dommerkendelse angår, eller svinske tacklinger... ringe indsats fra dommerens side..... igenWormie skrev:Welbek har lige lavet den grimmeste 2fod trackling jeg nogensinde har set lige foran dommeren.
næsten mordforsøg.
- Bellamy_fever
Enig, men det ændre ikke på at Oscar fik lov at te sig fuldstændigt som det passede ham og skulle have haft gult længe før han fik. Cahil skulle have været vist ud, Fabregas tog med hænder, Wenger skubber til Mourinro, der var så meget ufint ved den kamp, ringe dommer præstation generelt.
"Often in error, never en doubt!"
Dommerkendelser som ikke lige går den ene og den anden vej er hvad det er pisse irriterende men sådan er det for alle.Bellamy_fever skrev:Enig, men det ændre ikke på at Oscar fik lov at te sig fuldstændigt som det passede ham og skulle have haft gult længe før han fik. Cahil skulle have været vist ud, Fabregas tog med hænder, Wenger skubber til Mourinro, der var så meget ufint ved den kamp, ringe dommer præstation generelt.
Sindsyge tacklinger som ikke giver den rette straf pisser mig af. specielt når man tænker på hvor meget luis suarez var straffet.
Hvordan vil du helst rammes, af en tackling som welbek eller et bid af suarez. jeg ved ihvetfald godt hvad der er mest farligt (welbek) og så slipper han med et gult og FA kan intet gøre
Bellamy_fever skrev:Enig, men det ændre ikke på at Oscar fik lov at te sig fuldstændigt som det passede ham og skulle have haft gult længe før han fik. Cahil skulle have været vist ud, Fabregas tog med hænder, Wenger skubber til Mourinro, der var så meget ufint ved den kamp, ringe dommer præstation generelt.
Men udover det. Var det absolut weekendens bedste kamp.
Jeg synes den var kedelig, og var betydeligt bedre underholdt af det jeg så mellem man u og Everton.Oomph242 skrev:Bellamy_fever skrev:Enig, men det ændre ikke på at Oscar fik lov at te sig fuldstændigt som det passede ham og skulle have haft gult længe før han fik. Cahil skulle have været vist ud, Fabregas tog med hænder, Wenger skubber til Mourinro, der var så meget ufint ved den kamp, ringe dommer præstation generelt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Re: Sv: Dagens Kampe
Den var i hvert fald dramatisk. Jeg hader så inderligt Mourinho. Og hvad Chelsea er blevet til. Ja, det er dybt primitivt, men sådan er det. Den mand får det værste op i mig. Jeg vil hellere vinde over dem end Man U.Surf skrev:Jeg synes den var kedelig, og var betydeligt bedre underholdt af det jeg så mellem man u og Everton.Oomph242 skrev:Bellamy_fever skrev:Enig, men det ændre ikke på at Oscar fik lov at te sig fuldstændigt som det passede ham og skulle have haft gult længe før han fik. Cahil skulle have været vist ud, Fabregas tog med hænder, Wenger skubber til Mourinro, der var så meget ufint ved den kamp, ringe dommer præstation generelt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Den var satme grim Agger
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!