Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » søndag, 05. okt, 2014 14:53

Hold da op. To super redninger af de Gea her mod slutningen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 05. okt, 2014 14:57

Der var Manure heldige.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » søndag, 05. okt, 2014 14:59

JudgeStudge skrev:Der var Manure heldige.
Præcis som de var det mod West Ham.

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » søndag, 05. okt, 2014 15:58

AndreasN skrev:Everton er ligeså ringe, som de var mod os, og united er fortjent foran. Utroligt hvor meget Lukaku er faldet i niveau. Han bidrager med nul og niks - han er ikke bedre end Lambert i øjeblikket.
Var han nu også så god før? Han har været god som lejesvend, men de kampe hvor han fik chancen hos Chelsea, og ligeledes de kampe jeg så med ham i VM syntes jeg godt nok han er en dårlig spiller når det vel brænder på. Er meget i tvivl om hans evner til at begå på højere niveau.

Derimod synes jeg Di Maria lader til at være faldet godt til, og Falcao har bestemt også vist lovende takter:(

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » søndag, 05. okt, 2014 16:58

Nøj hvor er Diego Costa dog god lige pt! Fabregas og han har været fremragende køb af Chelsea, det må man give dem!

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 05. okt, 2014 17:03

Hørte jeg forkert eller sagde vores kære danske kommentator (ikke mølby) lige at "Ja det er ikke diego maradona de råber efter, men det er en der er lige så god" om Diego Costa?

edersparkme en dum kommentar

Skulle vi nu ikke lige slappe af...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 05. okt, 2014 17:13

Welbek har lige lavet den grimmeste 2fod trackling jeg nogensinde har set lige foran dommeren.

og så får manden kun gult?, det jo fuldstændig vanvittigt.
næsten mordforsøg.

Billede

tydeligt at det meget svært at se for linjevogteren også.
Senest rettet af Scherwin søndag, 05. okt, 2014 17:17, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 05. okt, 2014 17:17

Wormie skrev:Welbek har lige lavet den grimmeste 2fod trackling jeg nogensinde har set lige foran dommeren.

næsten mordforsøg.
Chelsea kan dog ikke sige de ligefrem blev snydt af dommeren, hverken hvad fejlagtige dommerkendelse angår, eller svinske tacklinger... ringe indsats fra dommerens side..... igen
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 05. okt, 2014 17:21

Bellamy_fever skrev:
Wormie skrev:Welbek har lige lavet den grimmeste 2fod trackling jeg nogensinde har set lige foran dommeren.

næsten mordforsøg.
Chelsea kan dog ikke sige de ligefrem blev snydt af dommeren, hverken hvad fejlagtige dommerkendelse angår, eller svinske tacklinger... ringe indsats fra dommerens side..... igen
næ men når du prøver at slagte en modstander for at skade ham og ikke får rødt. så må du spille de næste 3 kampe hvor du faktisk skulle have siddet og kigget på, hvilket ville betyde at Arsenal skulle spille med Sagnogonoro? på toppen.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 05. okt, 2014 17:24

Enig, men det ændre ikke på at Oscar fik lov at te sig fuldstændigt som det passede ham og skulle have haft gult længe før han fik. Cahil skulle have været vist ud, Fabregas tog med hænder, Wenger skubber til Mourinro, der var så meget ufint ved den kamp, ringe dommer præstation generelt.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 05. okt, 2014 17:26

Bellamy_fever skrev:Enig, men det ændre ikke på at Oscar fik lov at te sig fuldstændigt som det passede ham og skulle have haft gult længe før han fik. Cahil skulle have været vist ud, Fabregas tog med hænder, Wenger skubber til Mourinro, der var så meget ufint ved den kamp, ringe dommer præstation generelt.
Dommerkendelser som ikke lige går den ene og den anden vej er hvad det er pisse irriterende men sådan er det for alle.

Sindsyge tacklinger som ikke giver den rette straf pisser mig af. specielt når man tænker på hvor meget luis suarez var straffet.

Hvordan vil du helst rammes, af en tackling som welbek eller et bid af suarez. jeg ved ihvetfald godt hvad der er mest farligt (welbek) og så slipper han med et gult og FA kan intet gøre

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 05. okt, 2014 17:27

Bellamy_fever skrev:Enig, men det ændre ikke på at Oscar fik lov at te sig fuldstændigt som det passede ham og skulle have haft gult længe før han fik. Cahil skulle have været vist ud, Fabregas tog med hænder, Wenger skubber til Mourinro, der var så meget ufint ved den kamp, ringe dommer præstation generelt.

Men udover det. Var det absolut weekendens bedste kamp.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » søndag, 05. okt, 2014 17:29

Oomph242 skrev:

Jeg synes den var kedelig, og var betydeligt bedre underholdt af det jeg så mellem man u og Everton.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 05. okt, 2014 17:54

Surf skrev:
Oomph242 skrev:

Jeg synes den var kedelig, og var betydeligt bedre underholdt af det jeg så mellem man u og Everton.
Den var i hvert fald dramatisk. Jeg hader så inderligt Mourinho. Og hvad Chelsea er blevet til. Ja, det er dybt primitivt, men sådan er det. Den mand får det værste op i mig. Jeg vil hellere vinde over dem end Man U.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 05. okt, 2014 20:40

Den var satme grim Agger
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar