Tyvstjålet fra facebook:
David Moyes has spent the last 11 years trying to get Everton to beat Man Utd at Old Trafford, and tonight he has finally achieved it!
AndreasN skrev:![]()
Tyvstjålet fra facebook:
David Moyes has spent the last 11 years trying to get Everton to beat Man Utd at Old Trafford, and tonight he has finally achieved it!
Tvivlsomt, Bendtner har haft laaangt større støtte fra mig, end nu, men vil dog ikke jorde ham. Det klarer pressen fint. Synes det var et sølle forsøg på at være morsom. Bare min mening.ScouserTommy skrev: Apropos FB, Twitter etc.: Mon ikke Niklas Bendtner i morgen vil udråbe sig selv til universets største fodboldspiller nogensinde og annoncere, at han inden for få dage forventer at modtage et hertil svarende tilbud fra Real eller Barca?
Haha. Selvom nogle mener, at Man Utd har en middelmådig trup (det gør jeg så ikke), så må man da alligevel indrømme, at Moyes har gjort det elendigt indtil videre. Det er tre kampe i træk nu uden sejr.Surf skrev:Vi kan vel godt lige nyde den her engang.
Syntes Bendter klare fint selv at 'jorde' sig selv, manden er jo til grin.Thommo skrev:Tvivlsomt, Bendtner har haft laaangt større støtte fra mig, end nu, men vil dog ikke jorde ham. Det klarer pressen fint. Synes det var et sølle forsøg på at være morsom. Bare min mening.ScouserTommy skrev: Apropos FB, Twitter etc.: Mon ikke Niklas Bendtner i morgen vil udråbe sig selv til universets største fodboldspiller nogensinde og annoncere, at han inden for få dage forventer at modtage et hertil svarende tilbud fra Real eller Barca?
Thommo skrev:Dansk mentalitet når det er værst, sparke på en mand der ligger ned. At han scorer idag, gøres til noget negativt. Hvis ikke han havde scoret var han OGSÅ til grin, det er svært at være ham, er jeg helt overbevist om, idet at han er en en succes idag, men stadig til grin.
Janteloven var for ned af gående før krisen, men synes i den grad den grad fint i disse stunder. Min konklussion er at krisen har noget at sige.... Og det at være med i kliken det jorderer Bendtner selvfølgelig. Følg flokken, så er du i sikkerhed mentaliteten, som jeg kalder det....Pænt sagt, kyllinge mentalitet er et andet ord. Det er sjældent folk har en mening offentligt, der ikke følger et stort flertal....Men det er ganske naturligt idet det ligger i generne(helt seriøst). Men mangler personligt disse gener, er jeg overbevist om.
Hvilken opførsel og hvilke udtalelser er det du har et problem med?Bellamy_fever skrev:Thommo skrev:Dansk mentalitet når det er værst, sparke på en mand der ligger ned. At han scorer idag, gøres til noget negativt. Hvis ikke han havde scoret var han OGSÅ til grin, det er svært at være ham, er jeg helt overbevist om, idet at han er en en succes idag, men stadig til grin.
Janteloven var for ned af gående før krisen, men synes i den grad den grad fint i disse stunder. Min konklussion er at krisen har noget at sige.... Og det at være med i kliken det jorderer Bendtner selvfølgelig. Følg flokken, så er du i sikkerhed mentaliteten, som jeg kalder det....Pænt sagt, kyllinge mentalitet er et andet ord. Det er sjældent folk har en mening offentligt, der ikke følger et stort flertal....Men det er ganske naturligt idet det ligger i generne(helt seriøst). Men mangler personligt disse gener, er jeg overbevist om.
Vås !
at gemme sig bag janteloven når man møder kritik er dansk mentalitet.
Der er ingen der sparker til Bendtner mens han ligger ned, men han skal da heller ikke belønnes for hans opførsel, som er decideret barnlig ? jeg nægter simpelthen at belønne en mand jeg ingen respekt har for, grundet hans opførsel og hans udtalelser, fordi han score et mål med HULL..
Jeg falder ikke i svime over Bendtner, fordi han har scoret et mål mod Hull. Indrømmer, at det var en flot scoring, men der skal mere til. Tør du tage et væddemål på, om næste gang han trækker overskrifter bliver fordi han har været i slagsmål, ødelagt ting, moonet offentligt eller lignende, eller fordi han har spillet en fantomkamp for Arsenal?Thommo skrev:Dansk mentalitet når det er værst, sparke på en mand der ligger ned. At han scorer idag, gøres til noget negativt. Hvis ikke han havde scoret var han OGSÅ til grin, det er svært at være ham, er jeg helt overbevist om, idet at han er en en succes idag, men stadig til grin.
Ser man på 5 sæsoner, så vil tilskuerkapaciteten, større eksponering og brandværdi utvivlsomt kunne gøre sit ift at tiltrække talenter og ikke mindst økonomisk kapacitet i transfervinduerne. Så man kan godt grine nu (og det gør man), men de kommer igen.Wormie skrev:Det vel også planen. men man kan også hører 70.000 suk højere ind 40.000sådan som de spiller p.t