Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 05. mar, 2013 22:49

JTN skrev:Selvom udvisningen uden tvivl vendte kampen, skal Mourinho også have ros for at få det maksimale ud af situationen ved at indskifte Mordric for Arbeloa. Iøvrigt siger Mourinho efter kampen, at det bedste hold tabte. Det skal nok få gang i den spanske presse...
Det er jo osse tilfældet i mange af de kampe som Manure vinder. Så fuck det... :lol: :lol:

I øvrigt passer det jo ikke, Jose. Alle stats er i RM´s favør.
Senest rettet af Sledgehammer tirsdag, 05. mar, 2013 22:53, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 05. mar, 2013 22:50

Billede

Billede

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 05. mar, 2013 22:54

Svensk Viasats ekspert på plads, Frida Nordstrand, sagde efter kampen, at hun aldrig havde set Ferguson så ophidset og vred. Hun turde ikke gengive de ord der var kommet ud af hans mund mod dommerne. Mourinho blev åbenbart til sidst så træt af det, at han gik før kampfløjt...at han bare kan tillade sig at opføre sådan. Han får alt for frie tøjler i England!

Iøvrigt er jeg ikke en pind imponeret over ManU set over disse to kampe. Real ligger nummer 3, nærmest 20 point efter Barca, ManU fører PL stort...og de kan ikke andet end spille primitiv kick n rush. De nyder nok lidt for meget respekt hjemme.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » tirsdag, 05. mar, 2013 22:55

Se selv, der skal gives rødt, selvom spilleren kigger på bolden ;)

A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » tirsdag, 05. mar, 2013 22:56

Billede
Billede
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 05. mar, 2013 22:56

Selvfølgelig gik det rigtige hold videre. Real var bedst over de to kampe. Ingen tvivl derom.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Søren B
Geografisk sted: Odense C
Alder: 43

Indlæg af Søren B » tirsdag, 05. mar, 2013 22:56

JTN skrev:Selvom udvisningen uden tvivl vendte kampen, skal Mourinho også have ros for at få det maksimale ud af situationen ved at indskifte Mordric for Arbeloa. Iøvrigt siger Mourinho efter kampen, at det bedste hold tabte. Det skal nok få gang i den spanske presse...
Mourinho har ingen taktisk kunnen, synes det var ret åbenlyst i aften. Han tager Özil ud for Pepe hvilket giver den fuldstændig modsatte effekt for Real, og Scum tager initiativet. Inden Real kom på 1-1 synes jeg også hans hold led under et taktisk dårligt oplæg. De havde ingen ideer til at optrævle Scum's defensive arbejde. Nogle synes manden er et geni, jeg synes han er en middelmådig træner!
Selv mit skæg er rødt!

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 05. mar, 2013 22:59

Søren B skrev:
Mourinho har ingen taktisk kunnen, synes det var ret åbenlyst i aften. Han tager Özil ud for Pepe hvilket giver den fuldstændig modsatte effekt for Real, og Scum tager initiativet. Inden Real kom på 1-1 synes jeg også hans hold led under et taktisk dårligt oplæg. De havde ingen ideer til at optrævle Scum's defensive arbejde. Nogle synes manden er et geni, jeg synes han er en middelmådig træner!
Han skifter Modric ind for Arbeloa. Kort efter scorer de to mål, hvoraf det ene er scoret af Modric, som i øvrigt spiller en fremragende kamp. :dontknow:

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 05. mar, 2013 23:00

Det synes hans CV nok ikke.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 05. mar, 2013 23:00

Jeg tror lige jeg skal en tur forbi TV3 sport og se pressemøde. Det bliver uden tvivl underholdende :D
Vi SMADRER det PIShold !

Søren B

Indlæg af Søren B » tirsdag, 05. mar, 2013 23:01

Nicoen skrev:
Søren B skrev:
Han skifter Modric ind for Arbeloa. Kort efter scorer de to mål, hvoraf det ene er scoret af Modric, som i øvrigt spiller en fremragende kamp. :dontknow:
Han skifter Ozil ud med Pepe, og kort efter dominere Scum med 10 mand imod 11 :dontknow:
Selv mit skæg er rødt!

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 05. mar, 2013 23:03

I 5 minutter var Real på hælene - det var det. Resten af kampen har de fuldkommen styr på.
Liverpool Football Klopp

Søren B

Indlæg af Søren B » tirsdag, 05. mar, 2013 23:11

ScouserTommy skrev:
Det er jo osse tilfældet i mange af de kampe som Manure vinder. Så fuck det... :lol: :lol:

I øvrigt passer det jo ikke, Jose. Alle stats er i RM´s favør.
Manden skal stensikkert overtage manager-rollen efter AF, ellers kan jeg ikke se hvorfor han skulle over og snakke med ham flere gange under kampen.
Manden tigger jo nærmest efter AF og scum's fans anerkendelse, også med hans udtalelser efter kampen.

Klart rødt kort i øvrigt, Higuain's mål blev fejlagtigt underkendt og Rafael skulle have haft rødt > straffe til Real.
Selv mit skæg er rødt!

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 05. mar, 2013 23:11

Ingen post match fra mr. ferguson?
Billede

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 05. mar, 2013 23:14

DaBonks skrev:Ingen post match fra mr. ferguson?
Slå over på TV3 Sport 1. Det skulle være nært forestående.
Fan af Manchester United

Besvar