Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 02. mar, 2013 15:40

LarsU skrev:
ScouserTommy skrev:Dejligt at RM og Barca også tørner sammen kl. 16. Så er man fri for at henslæbe en kold og blæsende lørdag eftermiddag med at se Scum mod Norwich :headbang:
For en gangs skyld ville jeg ønske, at 6'eren holdt fast i deres princip om altid at vise Swansea..!
Jeg syntes det giver god mening i dag. Det er en unik præstation, Giggs har bedrevet og den er værd at hylde - det kan jeg sagtens som Liverpool fan
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 02. mar, 2013 15:45

Nu er Giggs faktisk slet ikke på bænken, så alle de medier, der har brugt det som optakten må føle sig lidt taget bagfra.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 02. mar, 2013 15:48

AllanShore skrev:Nu er Giggs faktisk slet ikke på bænken, så alle de medier, der har brugt det som optakten må føle sig lidt taget bagfra.
Giver ikke mening

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 02. mar, 2013 16:21

I de Real Madrid kampe jeg har set, hvor Modric har været i startopstillingen, har han lignet en skygge af sig selv. Slet ikke samme sikkerhed på bolden og har slet ikke samme afgørende rolle i opbygningen af spillet. Som jeg ser det er det ikke grundet, at Modric som fodboldspiller mangler kvaliteterne til at kunne begå sig hos Real Madrid. Jeg tror i højere grad det skyldes, at presset er et helt andet i en klub som Real Madrid, og at det kræver en tilvænning for Modric.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 02. mar, 2013 16:22

Robbie_God_Fowler skrev:I de Real Madrid kampe jeg har set, hvor Modric har været i startopstillingen, har han lignet en skygge af sig selv. Slet ikke samme sikkerhed på bolden og har slet ikke samme afgørende rolle i opbygningen af spillet. Som jeg ser det er det ikke grundet, at Modric som fodboldspiller mangler kvaliteterne til at kunne begå sig hos Real Madrid. Jeg tror i højere grad det skyldes, at presset er et helt andet i en klub som Real Madrid, og at det kræver en tilvænning for Modric.
Lissom Thomas Gravesen :P

Disclaimer: Uden sammeligning i øvrigt.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 02. mar, 2013 16:30

ScouserTommy skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:I de Real Madrid kampe jeg har set, hvor Modric har været i startopstillingen, har han lignet en skygge af sig selv. Slet ikke samme sikkerhed på bolden og har slet ikke samme afgørende rolle i opbygningen af spillet. Som jeg ser det er det ikke grundet, at Modric som fodboldspiller mangler kvaliteterne til at kunne begå sig hos Real Madrid. Jeg tror i højere grad det skyldes, at presset er et helt andet i en klub som Real Madrid, og at det kræver en tilvænning for Modric.
Lissom Thomas Gravesen :P

Disclaimer: Uden sammeligning i øvrigt.
Præcis, ligesom Gravesen :aliboronz8:

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 02. mar, 2013 16:39

Savner de "voldelige" udgaver af el clasico

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 02. mar, 2013 17:07

Hvordan kan der være frispark der? Skulder mod skulder! Varane skal vel ikke straffes for at være fysisk stærkere end Pedro.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 02. mar, 2013 17:11

Robbie_God_Fowler skrev:Hvordan kan der være frispark der? Skulder mod skulder! Varane skal vel ikke straffes for at være fysisk stærkere end Pedro.
Både Ngog og Spearing på tavlen for Bolton i dag... :o

Ups, fik vist trykket "Citer" isf "Nyt indlæg" :oops:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 02. mar, 2013 17:55

Ha ha, fryd Barcelona. Småbørnsattitude fordi dommeren for en sjældent gangs skyld ikke forære dem et straffespark. Klart og tydeligt film fra Sanchez, og pigerne var med det samme efter dommeren. Kan slet ikke finde ord for, hvor stor en idiot, Valdes er. Nu mangler vi bare, at Milan smider dem ud!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 02. mar, 2013 17:56

Valdes & co. er satme nogle klaphatte! :lol:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 02. mar, 2013 18:00

AndreasN skrev:Ha ha, fryd Barcelona. Småbørnsattitude fordi dommeren for en sjældent gangs skyld ikke forære dem et straffespark. Klart og tydeligt film fra Sanchez, og pigerne var med det samme efter dommeren. Kan slet ikke finde ord for, hvor stor en idiot, Valdes er. Nu mangler vi bare, at Milan smider dem ud!
Hvis det er straffesparket, du refererer til, så var det Adriano, der blev nedlagt, og der var da klar kontakt. Klokkerent straffe.

Når det er sagt, så er den efterfølgende reaktion selvfølgelig stadig dybt, dybt kritisabel. Især Valdes opførsel var langt under lavmålet.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 02. mar, 2013 18:02

Aarde skrev:Hvis det er straffesparket, du refererer til, så var det Adriano, der blev nedlagt, og der var da klar kontakt. Klokkerent straffe.

Når det er sagt, så er den efterfølgende reaktion selvfølgelig stadig dybt, dybt kritisabel. Især Valdes opførsel var langt under lavmålet.
Hvad skete der?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 02. mar, 2013 18:05

Barca-spilleren kaster sig i feltet. Der bliver ikke dømt straffe. Barca-spillerne jagter dommeren. Iniesta får gult kort for brok. Kampen fløjtes senere af. Valdes løber efter kampen op til dommeren og brokker sig til et gult kort og dernæst et rødt kort. Efter det røde kort brokker han sig lige lidt mere. End of story.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 02. mar, 2013 18:06, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 02. mar, 2013 18:06

Arda skrev:Barca-spilleren bliver nedlagt i feltet. Der bliver ikke dømt straffe. Barca-spillerne jagter dommeren. Iniesta får gult kort for brok. Kampen fløjtes senere af. Valdes løber op til dommeren og brokker sig til et gult kort og dernæst et rødt kort.
Fixed that for you :army7:

Besvar