Egentlig er det vel ikke så enkelt, som I stiller det op. Dengang vi deltog i CL hvert eneste år, ville jeg til en hver tid vægte CL højere end CC, nok også fordi den gang ikke havde været i en længere pokaltørke, som nu. Nu har vi ikke vundet en eneste pokal i snart seks år og det er ikke godt, så derfor prioriterer jeg en CC pokal højere end en CL-kvartfinale. Jeg tror det er en del af den proces, vi som klub skal igennem. Det er vigtigt at vinde og turde gøre det.Skovdal skrev:Ja, der synes jeg godt nok også du sejler, Flemming.AJ skrev:Det er jeg faktisk totalt uenig i. Jeg tænker da stadig tilbage på vores mange fantastiske kampe i CL (Inter, Real Madrid og flere gange Chelsea), og kan huske hvor spændende det var, og hvordan man så frem til det flere dage i forvejen. Der var altså noget over de European Nights.Flemming skrev:Når vi om 5 år ser tilbage, så vil vi være fløjtende ligeglade med om vi blev nummer 4 og endte i fx kvartfinalen i CL. Det kan vi ikke bruge til noget som helst.
Det som tæller er pokaler i skabet, og her kan man ikke tillade sig at vægte FA og LC for lavt.
Jeg ville vægte en CL-kvartfinale højere end en Carling Cup titel.
Det kommer i øvrigt også til at betyde meget for kvaliteten af de spillere vi kan hente, når vi igen spiller i CL.
Som Mikkel Bischoff også nævnte, er CC og FA-cuppen måske endda ved at nærme sig hinanden, fordi mange af de klubber, der også er med i Europa, bruger begge Cup-tuneringer, til at prøve reserverne af, mens "vi andre" gør alt for at vinde dem. Så på nuværende tidspunkt, er jeg helt på højde med Flemming. Det vigtigste er Carling Cuppen.