http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 604535.ece
Læg mærke til hvad Mourinho gør i nederste klip

Jeg ville også være jævnt træt af Mourinho, så jeg forstår sgu godt at Mr.Nice er træt af ham. Selv Owen ville nok til sidste få for meget af.Mambo skrev:Er det bare mig, eller så Messi ikke forandret ud? Han havde et helt andet blik i øjnene end det ret ydmyge og rolige blik som han ellers sædvanligt har. Han så meget mere aggressiv ud med blikket i øjnene og det samme gjorde han i sit spil, ligesom hans attitude, som Hr. Drejers link viser, var mere aggressiv.
mig_der skrev:Jeg ville også være jævnt træt af Mourinho, så jeg forstår sgu godt at Mr.Nice er træt af ham. Selv Owen ville nok til sidste få for meget af.Mambo skrev:Er det bare mig, eller så Messi ikke forandret ud? Han havde et helt andet blik i øjnene end det ret ydmyge og rolige blik som han ellers sædvanligt har. Han så meget mere aggressiv ud med blikket i øjnene og det samme gjorde han i sit spil, ligesom hans attitude, som Hr. Drejers link viser, var mere aggressiv.
Så ikke kampen bortset fra 15 minutter, men må godt nok sige jeg synes pep har en dårlig indflydelse på spillerne,og det er da godt nok ærgeligt, da barcelona burde kunne klare sig uden film. Selv mod RM.ArdaTuran skrev:
Messi opførte sig som en opblæst nar...Xavi og Iniesta har lært godt fra sig.
Messi plejer generelt at opføre sig som en god ambassadør for sporten, derfor synes jeg ikke at et par enkelte små ting som det her kan påståes at være fordi at han har ændret sig osv, bliver han ved med at være sådan hele sæsonen så fair nok. Men pt. snakker vi om i et arvefjende opgør hvor træneren for real i den grad er en snakkeidiot.ArdaTuran skrev:mig_der skrev:Jeg ville også være jævnt træt af Mourinho, så jeg forstår sgu godt at Mr.Nice er træt af ham. Selv Owen ville nok til sidste få for meget af.Mambo skrev:Er det bare mig, eller så Messi ikke forandret ud? Han havde et helt andet blik i øjnene end det ret ydmyge og rolige blik som han ellers sædvanligt har. Han så meget mere aggressiv ud med blikket i øjnene og det samme gjorde han i sit spil, ligesom hans attitude, som Hr. Drejers link viser, var mere aggressiv.![]()
Messi opførte sig som en opblæst nar...Xavi og Iniesta har lært godt fra sig.
Noget du kan dokumentere? Har egentlig altid synes han er fair og ikke ligger og ruller rundt, og skaber sig som de andre Barcelona spiller.Alonso skrev:Messi har altid spillet fodbold som en gadedreng - film og andre beskidte tricks. Fantastisk fodboldspiller, men personlighedsmæssigt ikke meget bedre end Cristiano Ronaldo. Er træt af den glorificering der konstant finder sted af Barcelona og Barcelona spillere.
Men det blev ikke 2-0, det tror jeg de kommer til at bøde for desværre.Hyppia skrev:WOW west brom 1-0 og der kunne havde stået 2-0 til west brom
Jeg vil nærmere sige at der SKULLE stå 2-0.. Kæmpe chance. Chelsea er altså i problemer.Hyppia skrev:WOW west brom 1-0 og der kunne havde stået 2-0 til west brom
Det har han været i et stykke tid, men hans tilrøb under kampene, som om han faktisk var en normal fan der sad og heppede på Chelsea, har godt nok taget til i styrke.Aarde skrev:Hvornår er Michael Schäfer blevet Chelsea-fan? Sjældent har jeg hørt en kommentator sidde så åbenlyst og heppe på et hold.