Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
IanRush

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » onsdag, 07. maj, 2014 22:20

Kan man håbe på Carroll på søndag?

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 07. maj, 2014 22:20

APLFC skrev:
tue69 skrev:Man kan sige meget om Dzeko, men han er simpelthen uhyggeligt giftig.
Ja, han er fænomenal til at placere sig det rigtige sted i feltet og han har virklig næse for mål. Hans placerings evner kan vel kun matches af Van Persie.
Og James Wilson.
Fan af Manchester United

Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 52

Indlæg af Stephan C » onsdag, 07. maj, 2014 22:21

APLFC skrev:Hvor er det dog klamt at Citys fans skal synge om Gerrard, støt dog holdet istedet.
Gi mig £200.000 i ugen, så må de sgu også synge smede sange om mig. Det er del af gamet..
Havde det været rooney eller v. persie så havde jeg sgu også synget med som Liverpool fan..

Brugeravatar
Rambo
Geografisk sted: Aarhus N
Alder: 44

Indlæg af Rambo » onsdag, 07. maj, 2014 22:29

Stephan C skrev:
APLFC skrev:Hvor er det dog klamt at Citys fans skal synge om Gerrard, støt dog holdet istedet.
Gi mig £200.000 i ugen, så må de sgu også synge smede sange om mig. Det er del af gamet..
Havde det været rooney eller v. persie så havde jeg sgu også synget med som Liverpool fan..
pænt sikker på det er en normal city sang til samme melodi. (mener helt bestemt jeg har hørt den før)
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » onsdag, 07. maj, 2014 22:30

Rambo skrev:
Stephan C skrev:
pænt sikker på det er en normal city sang til samme melodi. (mener helt bestemt jeg har hørt den før)
Det tror jeg er korrekt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » onsdag, 07. maj, 2014 22:31

Stephan C skrev:
Kunne forstå din argumentation, hvis de havde mødt Liverpool. Men de møder altså Aston Villa.

Men ok, hvad skal de synge i stedet for? For man forstår da udmærket godt, at de ikke har sange til deres egne spillere. Ikke meget identitet i en omgang rentboys.

Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 52

Indlæg af Stephan C » onsdag, 07. maj, 2014 22:41

Alonso skrev:
Stephan C skrev:
Kunne forstå din argumentation, hvis de havde mødt Liverpool. Men de møder altså Aston Villa.

Men ok, hvad skal de synge i stedet for? For man forstår da udmærket godt, at de ikke har sange til deres egne spillere. Ikke meget identitet i en omgang rentboys.
De morer sig forståelig nok (for alle andre end Liverpool fans) over at kaptajnen for deres største konkurrent dummer sig gevaldig. Længere er den vel ikke..

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » onsdag, 07. maj, 2014 22:43

Hold da kæft et mål fra Toure.

Han er simpelthen fantastisk.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Brando
Alder: 53

Indlæg af Brando » onsdag, 07. maj, 2014 22:47

Stephan C skrev:
Alonso skrev:
Stephan C skrev:

De morer sig forståelig nok (for alle andre end Liverpool fans) over at kaptajnen for deres største konkurrent dummer sig gevaldig. Længere er den vel ikke..
Jeg er 99,9% sikker på at det ikke var Gerrard smædesang. Samme melodi, anden txt.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Brugeravatar
Rambo
Geografisk sted: Aarhus N
Alder: 44

Indlæg af Rambo » onsdag, 07. maj, 2014 22:47

Stephan C skrev:
Alonso skrev:
Stephan C skrev:

som skrevet tidligere har den sang intet med Steven gerrard at gøre, men en almindelig city sang på samme melodi

http://fanchants.co.uk/football-songs/m ... sera-mcfc/
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 07. maj, 2014 23:18

Nu bliver Barca mestre. Forhelvede. Kan simpelthen ikke tage det hold.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 07. maj, 2014 23:22

Billede

Tænk hvis Barca alligevel ender med at vinde titlen. De har spillet langt under hvad man kan forvente, og de snakker om, at der skal ske en stor udskiftning i truppen + en ny træner. Gary Neville ryster formentlig på hovedet. Men med en sejr i de sidste to kampe (den ene er mod Athletico på Camp Nou), så er de altså mestre.

Derudover er det i øvrigt en interessant statistik, at Ancelotti de sidste 15 år kun har vundet 3 mesterskaber. Han får sine hold til at spille god fodbold, men det er måske på bekostning af egentlige brugbare resultater, og derfor han ikke rangerer oppe i liga med Mourinho, Guardiola og Van Gaal.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 07. maj, 2014 23:40

AllanShore skrev:Billede

Tænk hvis Barca alligevel ender med at vinde titlen. De har spillet langt under hvad man kan forvente, og de snakker om, at der skal ske en stor udskiftning i truppen + en ny træner. Gary Neville ryster formentlig på hovedet. Men med en sejr i de sidste to kampe (den ene er mod Athletico på Camp Nou), så er de altså mestre.

Derudover er det i øvrigt en interessant statistik, at Ancelotti de sidste 15 år kun har vundet 3 mesterskaber. Han får sine hold til at spille god fodbold, men det er måske på bekostning af egentlige brugbare resultater, og derfor han ikke rangerer oppe i liga med Mourinho, Guardiola og Van Gaal.
Haha du skal selvfølgelig lige nævne Van Gaal. En træner du ALDRIG havde nævnt i denne sammenhæng hvis han ikke var på vej til United.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 08. maj, 2014 00:21

Gud, hvor er jeg træt af købeklubber. I det mindste vinder Mourinho ikke PL, men hvorfor skal de købeklubber partout få succes. Det irriterer mig grusomt, at man kan købe sig til succes.

Ang. den famøse håne-ret, så er resultatet af, at €ity tager mesterskabet, at der ikke rigtig bliver nogen håne-ret (Vel kun i England). Jeg kender i hvert fald ingen, der holder med City, og jeg kender mange fodboldfans/fanatikere.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » torsdag, 08. maj, 2014 08:11

JudgeStudge skrev: Ang. den famøse håne-ret, så er resultatet af, at €ity tager mesterskabet, at der ikke rigtig bliver nogen håne-ret (Vel kun i England). Jeg kender i hvert fald ingen, der holder med City, og jeg kender mange fodboldfans/fanatikere.
Jeg kender én og han er ældre end mig (ved det lyder utroligt :D ) Grunden til, at han i sin tid blev City fan var, at alle han kendte var Manu fans. Så dem hader han ligeså meget som os. Det er dog trods alt formildende omstændigheder ;)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Besvar