Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Kan man håbe på Carroll på søndag?
-
Og James Wilson.APLFC skrev:Ja, han er fænomenal til at placere sig det rigtige sted i feltet og han har virklig næse for mål. Hans placerings evner kan vel kun matches af Van Persie.tue69 skrev:Man kan sige meget om Dzeko, men han er simpelthen uhyggeligt giftig.
Fan af Manchester United
Gi mig £200.000 i ugen, så må de sgu også synge smede sange om mig. Det er del af gamet..APLFC skrev:Hvor er det dog klamt at Citys fans skal synge om Gerrard, støt dog holdet istedet.
Havde det været rooney eller v. persie så havde jeg sgu også synget med som Liverpool fan..
pænt sikker på det er en normal city sang til samme melodi. (mener helt bestemt jeg har hørt den før)Stephan C skrev:Gi mig £200.000 i ugen, så må de sgu også synge smede sange om mig. Det er del af gamet..APLFC skrev:Hvor er det dog klamt at Citys fans skal synge om Gerrard, støt dog holdet istedet.
Havde det været rooney eller v. persie så havde jeg sgu også synget med som Liverpool fan..
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!
Det tror jeg er korrekt.Rambo skrev:pænt sikker på det er en normal city sang til samme melodi. (mener helt bestemt jeg har hørt den før)Stephan C skrev:Gi mig £200.000 i ugen, så må de sgu også synge smede sange om mig. Det er del af gamet..APLFC skrev:Hvor er det dog klamt at Citys fans skal synge om Gerrard, støt dog holdet istedet.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Kunne forstå din argumentation, hvis de havde mødt Liverpool. Men de møder altså Aston Villa.Stephan C skrev:Gi mig £200.000 i ugen, så må de sgu også synge smede sange om mig. Det er del af gamet..APLFC skrev:Hvor er det dog klamt at Citys fans skal synge om Gerrard, støt dog holdet istedet.
Men ok, hvad skal de synge i stedet for? For man forstår da udmærket godt, at de ikke har sange til deres egne spillere. Ikke meget identitet i en omgang rentboys.
De morer sig forståelig nok (for alle andre end Liverpool fans) over at kaptajnen for deres største konkurrent dummer sig gevaldig. Længere er den vel ikke..Alonso skrev:Kunne forstå din argumentation, hvis de havde mødt Liverpool. Men de møder altså Aston Villa.Stephan C skrev:Gi mig £200.000 i ugen, så må de sgu også synge smede sange om mig. Det er del af gamet..APLFC skrev:Hvor er det dog klamt at Citys fans skal synge om Gerrard, støt dog holdet istedet.
Men ok, hvad skal de synge i stedet for? For man forstår da udmærket godt, at de ikke har sange til deres egne spillere. Ikke meget identitet i en omgang rentboys.
Hold da kæft et mål fra Toure.
Han er simpelthen fantastisk.
Han er simpelthen fantastisk.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Jeg er 99,9% sikker på at det ikke var Gerrard smædesang. Samme melodi, anden txt.Stephan C skrev:De morer sig forståelig nok (for alle andre end Liverpool fans) over at kaptajnen for deres største konkurrent dummer sig gevaldig. Længere er den vel ikke..Alonso skrev:Kunne forstå din argumentation, hvis de havde mødt Liverpool. Men de møder altså Aston Villa.Stephan C skrev:Gi mig £200.000 i ugen, så må de sgu også synge smede sange om mig. Det er del af gamet..APLFC skrev:Hvor er det dog klamt at Citys fans skal synge om Gerrard, støt dog holdet istedet.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Stephan C skrev:De morer sig forståelig nok (for alle andre end Liverpool fans) over at kaptajnen for deres største konkurrent dummer sig gevaldig. Længere er den vel ikke..Alonso skrev:Kunne forstå din argumentation, hvis de havde mødt Liverpool. Men de møder altså Aston Villa.Stephan C skrev:Gi mig £200.000 i ugen, så må de sgu også synge smede sange om mig. Det er del af gamet..APLFC skrev:Hvor er det dog klamt at Citys fans skal synge om Gerrard, støt dog holdet istedet.
som skrevet tidligere har den sang intet med Steven gerrard at gøre, men en almindelig city sang på samme melodi
http://fanchants.co.uk/football-songs/m ... sera-mcfc/
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
Nu bliver Barca mestre. Forhelvede. Kan simpelthen ikke tage det hold.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-

Tænk hvis Barca alligevel ender med at vinde titlen. De har spillet langt under hvad man kan forvente, og de snakker om, at der skal ske en stor udskiftning i truppen + en ny træner. Gary Neville ryster formentlig på hovedet. Men med en sejr i de sidste to kampe (den ene er mod Athletico på Camp Nou), så er de altså mestre.
Derudover er det i øvrigt en interessant statistik, at Ancelotti de sidste 15 år kun har vundet 3 mesterskaber. Han får sine hold til at spille god fodbold, men det er måske på bekostning af egentlige brugbare resultater, og derfor han ikke rangerer oppe i liga med Mourinho, Guardiola og Van Gaal.
Fan af Manchester United
Haha du skal selvfølgelig lige nævne Van Gaal. En træner du ALDRIG havde nævnt i denne sammenhæng hvis han ikke var på vej til United.AllanShore skrev:
Tænk hvis Barca alligevel ender med at vinde titlen. De har spillet langt under hvad man kan forvente, og de snakker om, at der skal ske en stor udskiftning i truppen + en ny træner. Gary Neville ryster formentlig på hovedet. Men med en sejr i de sidste to kampe (den ene er mod Athletico på Camp Nou), så er de altså mestre.
Derudover er det i øvrigt en interessant statistik, at Ancelotti de sidste 15 år kun har vundet 3 mesterskaber. Han får sine hold til at spille god fodbold, men det er måske på bekostning af egentlige brugbare resultater, og derfor han ikke rangerer oppe i liga med Mourinho, Guardiola og Van Gaal.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- JudgeArdaStudge
Gud, hvor er jeg træt af købeklubber. I det mindste vinder Mourinho ikke PL, men hvorfor skal de købeklubber partout få succes. Det irriterer mig grusomt, at man kan købe sig til succes.
Ang. den famøse håne-ret, så er resultatet af, at €ity tager mesterskabet, at der ikke rigtig bliver nogen håne-ret (Vel kun i England). Jeg kender i hvert fald ingen, der holder med City, og jeg kender mange fodboldfans/fanatikere.
Ang. den famøse håne-ret, så er resultatet af, at €ity tager mesterskabet, at der ikke rigtig bliver nogen håne-ret (Vel kun i England). Jeg kender i hvert fald ingen, der holder med City, og jeg kender mange fodboldfans/fanatikere.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg kender én og han er ældre end mig (ved det lyder utroligtJudgeStudge skrev: Ang. den famøse håne-ret, så er resultatet af, at €ity tager mesterskabet, at der ikke rigtig bliver nogen håne-ret (Vel kun i England). Jeg kender i hvert fald ingen, der holder med City, og jeg kender mange fodboldfans/fanatikere.

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.