Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Bliver sgu lidt misundelig på Celtic en aften som i aften. Fantastisk stemning og heroisk indsats.
Kloppite
Man skulle have været en halvgammel nisse så man havde fået det minde med...ScouserTommy skrev:Herligt gensyn. Især husker jeg ikke mange langskud der er bedre end Len Cantello´s; fuld fart på, så lige ned i tempo et halvt skridt for at få afstanden til at passe, og så BANG, direkte op i krogen....Cynwal skrev:30 december 1978 - Den bedste fodboldkamp i tipslørdag nogensinde (for en neutral betragter):ScouserTommy skrev:...Len Cantello og den vikingelignende angrebskriger, Tony Brown. Husker en legendarisk kamp mod United, de vandt 5-3 (?) efter et sandt skydetelt, hvor bolde blev hamret i kassen fra alle afstande og vinkler.Hafsteinsson skrev:Så ligger WBA snart på 4. pladsen i PL - det minder jo om 1977-1978 for nogle af os.....Bryan Robson, Cyrille Regis, Laurie Cunningham...
Havde han ikke ramt målet var bolden formentlig gået i kredsløb om planeten.

Jeg skal da ellers lige love for at de kunne sparke udefra dengang. Ikke så meget nipseri og pis.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
-
- Alder: 32
Emmy skrev:Klamt.....
Hvad er klamt?
-
Braga er verdens mest elendige hold.

-
Den gang havde man sgu shorts'ne trukket helt godt op om nosserne!Mysjkin skrev:Man skulle have været en halvgammel nisse så man havde fået det minde med...ScouserTommy skrev:Herligt gensyn. Især husker jeg ikke mange langskud der er bedre end Len Cantello´s; fuld fart på, så lige ned i tempo et halvt skridt for at få afstanden til at passe, og så BANG, direkte op i krogen....Cynwal skrev:30 december 1978 - Den bedste fodboldkamp i tipslørdag nogensinde (for en neutral betragter):ScouserTommy skrev:...Len Cantello og den vikingelignende angrebskriger, Tony Brown. Husker en legendarisk kamp mod United, de vandt 5-3 (?) efter et sandt skydetelt, hvor bolde blev hamret i kassen fra alle afstande og vinkler.Hafsteinsson skrev:Så ligger WBA snart på 4. pladsen i PL - det minder jo om 1977-1978 for nogle af os.....Bryan Robson, Cyrille Regis, Laurie Cunningham...
Jeg skal da ellers lige love for at de kunne sparke udefra dengang. Ikke så meget nipseri og pis.

-
Så har Michael Laudrup da heldigvis visse andre råd til en åbenmundede Tårnby-mand med et pletskud: nemli' da han k...eppede baronessen gravidagger skrev:Preben Elkjær har godt nok høje tanker om Bendtner. Op til flere gange i aften har han sagt at han mente Bendtner skulle starte inde, ja han var nærmest Juves bedste angriber. Og på et tidspunkt fik han argumenteret med at Bendtner jo også selv sagde han var i sit livs form. Jøsses.

Det var hårdt for Rod Stewarttexy skrev:Bliver sgu lidt misundelig på Celtic en aften som i aften. Fantastisk stemning og heroisk indsats.
http://ca.sports.yahoo.com/blogs/soccer ... --sow.html
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg har nu lige siden jeg røg op af sofaen i 78 været helt vild med Brian Greenhoffs flugter til 1-0. Husker for i øvrigt, at det år besluttede DR's sportsredaktion, at de ville lave en afstemning om årets Tips-fodbold mål - altså det bedste mål scoret i en kamp de havde vist. Der var noget i retning af 8 mål man kunne stemme på, og 4-5 af dem kom fra denne kamp. Det var ganske enkelt konge-kasse efter konge-kasse der blev disket op med.ScouserTommy skrev:Herligt gensyn. Især husker jeg ikke mange langskud der er bedre end Len Cantello´s; fuld fart på, så lige ned i tempo et halvt skridt for at få afstanden til at passe, og så BANG, direkte op i krogen....Cynwal skrev:30 december 1978 - Den bedste fodboldkamp i tipslørdag nogensinde (for en neutral betragter):ScouserTommy skrev:...Len Cantello og den vikingelignende angrebskriger, Tony Brown. Husker en legendarisk kamp mod United, de vandt 5-3 (?) efter et sandt skydetelt, hvor bolde blev hamret i kassen fra alle afstande og vinkler.Hafsteinsson skrev:Så ligger WBA snart på 4. pladsen i PL - det minder jo om 1977-1978 for nogle af os.....Bryan Robson, Cyrille Regis, Laurie Cunningham...
Vi SMADRER det PIShold !
Du har fuldstændig ret, det var 4 mål ud af de ti man kunne stemme på, Len Cantellos mål, blevetCynwal skrev:Jeg har nu lige siden jeg røg op af sofaen i 78 været helt vild med Brian Greenhoffs flugter til 1-0. Husker for i øvrigt, at det år besluttede DR's sportsredaktion, at de ville lave en afstemning om årets Tips-fodbold mål - altså det bedste mål scoret i en kamp de havde vist. Der var noget i retning af 8 mål man kunne stemme på, og 4-5 af dem kom fra denne kamp. Det var ganske enkelt konge-kasse efter konge-kasse der blev disket op med.ScouserTommy skrev:Herligt gensyn. Især husker jeg ikke mange langskud der er bedre end Len Cantello´s; fuld fart på, så lige ned i tempo et halvt skridt for at få afstanden til at passe, og så BANG, direkte op i krogen....Cynwal skrev:30 december 1978 - Den bedste fodboldkamp i tipslørdag nogensinde (for en neutral betragter):ScouserTommy skrev:...Len Cantello og den vikingelignende angrebskriger, Tony Brown. Husker en legendarisk kamp mod United, de vandt 5-3 (?) efter et sandt skydetelt, hvor bolde blev hamret i kassen fra alle afstande og vinkler.Hafsteinsson skrev:Så ligger WBA snart på 4. pladsen i PL - det minder jo om 1977-1978 for nogle af os.....Bryan Robson, Cyrille Regis, Laurie Cunningham...
kåret til det bedste, og Greenhoofs blev nr 2.
Den kamp, og vores 2-3 nederlag til Arsenal i FA cuppen året efter, var årsagen til jeg for alvor
kom til at holde med dem i ikke kan lide, og selvom vi tabte var det to fantastiske kampe.
Mvh.Brag.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Manchester United er så ualmindeligt irriterende at de altid kommer tilbage i kampe de har været helt ude af. Jeg kan slet ikke tage hvis de endnu engang gang hive sejren hjem. Sker dette tilfældigvis på straffe så er jeg ikke overrasket.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
FOR SATAN!!!! Jeg hader det hold. Det er til grin det der.LFC-Aaby skrev:Manchester United er så ualmindeligt irriterende at de altid kommer tilbage i kampe de har været helt ude af. Jeg kan slet ikke tage hvis de endnu engang gang hive sejren hjem. Sker dette tilfældigvis på straffe så er jeg ikke overrasket.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Citys spil har godtnok været usammenhængende i denne sæson. Samtidig er der opgivende attituder hos blandt andet touré og tevez. Der mangler efter min mening generelt gejst og sammenhold, hvor kun Hart, Zabaletta, Kompany og Aguero viser den rette mentalitet.
Derudover bliver City måske snydt for straffe, da Gallas tager armen til hjælp.
Men det var da ellers noget af et drop Joe Hart lavede.Robbie_God_Fowler skrev:Citys spil har godtnok været usammenhængende i denne sæson. Samtidig er der opgivende attituder hos blandt andet touré og tevez. Der mangler efter min mening generelt gejst og sammenhold, hvor kun Hart, Zabaletta, Kompany og Aguero viser den rette mentalitet.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them