Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Pesen
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pesen » lørdag, 22. sep, 2007 14:54

Dolph skrev:For de som har mulighed for at se den kanal, så vises Cardiff-Preston idag kl.13.45 på Viasat sport 2.

Ikke fordi kampen i sig selv er videre interessant,men Cardiff har jo en vis Robbie Fowler på holdet. :clap:
Og den herre har scoret kampens indtil videre eneste mål. Tillykke Robbie.
The *** is not yellow, it's chicken

Brugeravatar
DD
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Indlæg af DD » lørdag, 22. sep, 2007 15:05

The Real Kramer skrev:
Eiler skrev:
Shankly skrev:
Martin VP skrev:Everton fik 1-1 på Goodison mod mægtige Metalist Kharkiv. Andy Johnson brændte to straffer :mrgreen: .
Det var Collina's skyld! (og Heysel naturligvis)
Og dommerens, fordi han smed en Metalist-spiller ud med 20 minutter igen. Alle ved, at det er sværere mod 10 mand.
Metallist sluttede faktisk med 9 mand! Andy Johnson scorede på det første straffe men der blev dønmt omspark, som han brændte. Og så igen lidt senere.

I det hele taget var det en miserabel runde for de engelske hold. Blackburn tabte ude 2-0 til et noname hold fra Grækenland som jeg aldrig havde hørt om.

Og så var der lige os der smadrede Anorthosis fra Cypern 6-1. Cyprioterne var pinligt elendige og var heldige med at "slippe" med et 5-målsnederlag.

Dagens helt var, udover Defoe der kom ind fra bænken og scorede 2 fine mål, een af vores bolddrenge:
http://www.youtube.com/watch?v=-gUgPkJ76x8
He, he, måske ikke helt fin i kanten, men go' humor er det :D

Brugeravatar
DaBonks
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » lørdag, 22. sep, 2007 15:07

Pesen skrev:
Dolph skrev:For de som har mulighed for at se den kanal, så vises Cardiff-Preston idag kl.13.45 på Viasat sport 2.

Ikke fordi kampen i sig selv er videre interessant,men Cardiff har jo en vis Robbie Fowler på holdet. :clap:
Og den herre har scoret kampens indtil videre eneste mål. Tillykke Robbie.
Glæder mig til at se det når det bliver lagt på Youtube :D
EDIT: To mål ! :D
Billede

Brugeravatar
tue69
Alder: 40

Indlæg af tue69 » lørdag, 22. sep, 2007 15:09

Dejligt at se at Fowler er tilbage i målscorerrollen...

Som MB har i sin signatur - vi er andre der også får kuldegysninger :)
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 22. sep, 2007 16:29

Vi er åbenbart ikke de eneste der kan stortæve Derby på hjemmebane.
Arsenal fører 2-0. 25 min spillet

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » lørdag, 22. sep, 2007 16:31

DD skrev:
The Real Kramer skrev:
Eiler skrev:
Shankly skrev:
Martin VP skrev:Everton fik 1-1 på Goodison mod mægtige Metalist Kharkiv. Andy Johnson brændte to straffer :mrgreen: .
Det var Collina's skyld! (og Heysel naturligvis)
Og dommerens, fordi han smed en Metalist-spiller ud med 20 minutter igen. Alle ved, at det er sværere mod 10 mand.
Metallist sluttede faktisk med 9 mand! Andy Johnson scorede på det første straffe men der blev dønmt omspark, som han brændte. Og så igen lidt senere.

I det hele taget var det en miserabel runde for de engelske hold. Blackburn tabte ude 2-0 til et noname hold fra Grækenland som jeg aldrig havde hørt om.

Og så var der lige os der smadrede Anorthosis fra Cypern 6-1. Cyprioterne var pinligt elendige og var heldige med at "slippe" med et 5-målsnederlag.

Dagens helt var, udover Defoe der kom ind fra bænken og scorede 2 fine mål, een af vores bolddrenge:
http://www.youtube.com/watch?v=-gUgPkJ76x8
He, he, måske ikke helt fin i kanten, men go' humor er det :D
Haha. Det er sgu meget sjovt. :D
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København

Indlæg af John Barnes » lørdag, 22. sep, 2007 17:32

4-0 til Arsenal nu over Derby.
Billede

Brugeravatar
Styf

Indlæg af Styf » lørdag, 22. sep, 2007 17:33

Superdaniel skrev:4-0 til Arsenal nu over Derby.
De er virkelig stærke lige for tiden selvom Derby nu ikke er det sværeste hold at slå.

Brugeravatar
John Barnes

Indlæg af John Barnes » lørdag, 22. sep, 2007 17:37

Styf skrev:
De er virkelig stærke lige for tiden selvom Derby nu ikke er det sværeste hold at slå.
Ja de spiller fremragende fodbold i øjeblikket. Nogen gange tænker jeg for mig selv. Bare vi havde den samme offensive power som Arsenal har.
Billede

Brugeravatar
Styf

Indlæg af Styf » lørdag, 22. sep, 2007 17:38

Superdaniel skrev:
Styf skrev:
Ja de spiller fremragende fodbold i øjeblikket. Nogen gange tænker jeg for mig selv. Bare vi havde den samme offensive power som Arsenal har.
Ja de er nok det engelske hold der spiller allerbedst. Set over en hel sæson ville jeg dog ikke bytte vores trup for deres. Den er simpelthen for ung selvom de har nogle rigtigt gode spillere.

Brugeravatar
John Barnes

Indlæg af John Barnes » lørdag, 22. sep, 2007 17:43

Styf skrev:
Superdaniel skrev:
Styf skrev:
Ja de er nok det engelske hold der spiller allerbedst. Set over en hel sæson ville jeg dog ikke bytte vores trup for deres. Den er simpelthen for ung selvom de har nogle rigtigt gode spillere.
Ja vores trup er bedre end deres men det kan man ikke se på vores resultater lige nu ihvertfald. Jeg tror faktisk godt at Arsenal kan overraske lidt i den her sæson. De spiller jo fremragende. De smadrede også Sevilla med 3-0 i Champions League hvor de også spillede fremragende.
Billede

Boye

Indlæg af Boye » lørdag, 22. sep, 2007 18:04

Jeg begynder også mere og mere at frygte Arsenal, for de har jo vist fantastisk spil so far både i PL og CL.. Og så laver Adebayor 3 kasser i dag :roll:

Brugeravatar
John Barnes

Indlæg af John Barnes » lørdag, 22. sep, 2007 18:34

Boye skrev:Jeg begynder også mere og mere at frygte Arsenal, for de har jo vist fantastisk spil so far både i PL og CL.. Og så laver Adebayor 3 kasser i dag :roll:
Ja de er klart det hold i England som spiller aller bedst lige i øjeblikket og hvis det endelig står mellem Scum, Chelski og Arsenal om hvem der skal vinde mesterskabet håber jeg da helt klart på Arsenal. Jeg har ikke noget imod dem i forhold til de to andre hold som jeg hader over alt på jorden. Men Arsenal er bestemt et hold som man skal holde meget øje med i den her sæson.

Bare det kunne gå lige så godt for os som det gør med Arsenal. Det kunne sku være dejligt men sådan er det uheldigvis bare ikke lige nu :x

Lad os håbe at det kommer hurtigst muligt!
Billede

Brugeravatar
Belloni

Indlæg af Belloni » lørdag, 22. sep, 2007 21:22

Ja Arsenal er sgu gode. Havde troet de ville faldte totalt igennem i den her sæson efter salget af Henry og deres trup er meget ung.
Indtil har jeg sgu taget fejl må man sige!
Hvis det ikke bliver Liverpool håber jeg også Arsenal bliver mestre, hvis det skal være en af The Big Four

Brugeravatar
Belloni

Indlæg af Belloni » lørdag, 22. sep, 2007 21:47

Sidder og ser Milan - Parma.
Milan er virkelig et imporende hold at se. Utroligt stærke defensivt og offensivt!
Tror at de kan vinde Chanmpions League igen i år.

Besvar