Jeg tror stadig, at jeg ville foretrække et citat fra Rodgers selv, hvis det ligesom skal være et faktum. Der foregår jo meget i et transfervindue, og Rodgers skulle helt sikkert være kreativ i sit første vindue, hvor han vel heller kendte spillerne så godt, som han gør nu.Oomph242 skrev:Niels K skrev:texy: Hvor har du fra, at Rodgers ville bytte Henderson for Dempsey ? Er det et 100% korrekt citat, eller er det en journalist's eller nettjeneste's antagelse ?texy skrev:Nu var det mig, der lavede den tråd, hvor jeg linkede til en artikel, der påstod, at kampen var en realitet, men det lader vist stadig til at være ret usikkert. Mig bekendt er det dog ganske sikkert, at man lavede en aftale med Liverpool om en sådan show-kamp, da man solgte Agger. Og hvis man har det på papir, så kan et salg vist ikke ændre ved det.jørgen lk skrev:Hvis Agger forlader klubben, vil det så have nogen effekt på den planlagte BIF-kamp?
Desværre får vi så ikke lov at hilse på Agger, når de engang kommer.
Det er da skrevet så mange steder, at der må have været lidt om snakken.
http://www.thisisanfield.com/2013/05/he ... an-option/
Arbejdet han siden har gjort med Henderson har til gengæld været formidabelt, og han har jo brugt ham utrolig meget.
Vi får jo heller ikke nødvendigvis en spiller, fordi alle netstederne skriver om et forestående køb.