hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 20. mar, 2014 16:27

JTN skrev:
Redmaniac skrev:
JTN skrev:Hvis vi skulle sælge en midterforsvarer, ville Touré være mere oplagt i mine øjne. Kunne vi samtidig få en yngre forsvarsspiller, der kunne blive kørt ind langsomt over en sæson, ville det være endnu mere fornuftigt, fx Caulker. Det eneste, der taler for et salg af Agger/Skrtel, er, hvis en klub byder uforholdsmæssigt højt på en af dem eller deres lønninger skulle være uproportionelt høje.
Den selvsamme Caulker, der forlod Tottenham pga. manglende spilletid? Næppe.

Derudover får du ikke noget for Toure grundet alderen og blot et år tilbage af kontrakten. Så hellere lade ham blive. Han ville være god at parre sammen med eksempelvis Ilori i Capitol One/FA kampene qua. hans erfaring.
Liverpool er jo heller ikke Tottenham, og på den anden side var det nok ikke Championship, han sukkede efter. Tør vi desuden satse på at kunne få så meget for enten Agger eller Skrtel, at det kan modsvare det sportslige deficit? Vi kan selvfølgelig gå ud og bruge eventuel indtjening fra et salg plus egne penge på en klasseforsvar, men så ser jeg hellere, at vi forbedrer os på backpositionen eller længere fremme.
Caulker er ung og har indikeret, at han ønsker spilletid på nuværende tidspunkt i hans karriere. Derfor tror jeg, at det er for ham ligegyldigt, om det er på Tottenhams eller Liverpools bænk han sidder på trods af, at Liverpool sportsligt er mere attraktive. Hvis Cardiff rykker ned som forventet, så tror jeg roligt, at du kan regne med, at en PL klubber melder sig på banen med løfte om fast spilletid.

Derudover skulle det eneste argument for at sælge en forsvarsspiller være at hente en udviklingsspiller ind, og der er vi allerede sikret fremadrettet med Sakho og forhåbentligt Ilori.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 20. mar, 2014 16:36

Ved ikke, om jeg er langsom. Og jeg ved ikke, om det er troværdigt.

http://www.marca.com/2014/03/20/en/foot ... 1395326457

Danie15turridge

Indlæg af Danie15turridge » torsdag, 20. mar, 2014 17:03

Det er vel ikke helt lovligt, hvis City har kontaktet og forhandlet med Suarez uden om klubben. Så regner med at dette er en and...

Scherwin

Indlæg af Scherwin » torsdag, 20. mar, 2014 17:16

uden at gide og læse hvad de skriver så gætter jeg på dette:

Marca skriver city og suarez forhandler om en kontrakt og at suarez har et brændende ønske at skifte til city fordi city sælger Aguero til madrid eller barca til sommer!

hvor tæt er jeg på ?

edit: nå ja city byder vel 50 mil pund eller noget simpelt.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 21. mar, 2014 09:50

Aggerdoo skrev:Ved ikke, om jeg er langsom. Og jeg ved ikke, om det er troværdigt.
Det er mere spændende at høre, såfremt der er noget du ved noget om ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 26. mar, 2014 19:02

LFC Transfer Speculations
19 timer ·
Rodgers: "I look at the squad we want and we won’t be losing any players in the summer, we will be looking to add."
Håber at den er clearet med - føest og fremmest - LS7 :) Derudover kunne man godt pege på nogle breddespillere, som bør sendes videre. Aspas, Coates fx.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 26. mar, 2014 21:43

ScouserTommy skrev:
LFC Transfer Speculations
19 timer ·
Rodgers: "I look at the squad we want and we won’t be losing any players in the summer, we will be looking to add."
Håber at den er clearet med - føest og fremmest - LS7 :) Derudover kunne man godt pege på nogle breddespillere, som bør sendes videre. Aspas, Coates fx.
Allen :dontknow: Jeg prøver og prøver at se det positive, men spejder forgæves. Jeg KAN simpelthen ikke have andet end nej hatten på. 25 dårlige/mindre gode og se en enkelt hæderlig/god kamp. Han blev nævnt som den walisikske Xabi, synes nærmere han er en skoda fra 1984
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » lørdag, 29. mar, 2014 08:47

Mit bud på hvem jeg mener vi kan undvære og derfor sælge til sommer.

1: Martin kelly
2: Kolo touré ( hvis Tiago Ilori skal i spil )
3: Aspas. Han har jo desværrer nok ikke har slået helt til.
4: Suso. Ved godt at han har gjort det udemærket i Spanien men jeg finder ham for let.
5: Assaidi ( mener kun han er på udlån )
6: Joe Allen. Jeg mener sagtens at vi kan finde en erstatning der er klasser over og langt mere stabil.
7: Coates.
8: Rina. Vill jeg egentlig gerne beholde men den mening deler Rodgers tilsyneladende ikke.

Derudover er jeg meget i tvivl om Louis Alberto og Borini.
Vil gerne høre jeres mening. ?
Hvor meget vil i mene at man kan forventet sig af en event. salgs pris på spillerne. ?

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 05. apr, 2014 08:38

Aspas er åbenbart selv blevet ked af situationen:

http://www.plbold.dk/2014/04/04/offensi ... -liverpool

Næppe mange fans vil fælde tårer hvis det skulle komme til at ske.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 05. apr, 2014 09:34

ScouserTommy skrev:Aspas er åbenbart selv blevet ked af situationen:

http://www.plbold.dk/2014/04/04/offensi ... -liverpool

Næppe mange fans vil fælde tårer hvis det skulle komme til at ske.
Ud af porten med ham. Der skal meget større kvalitet ind til de opgaver der venter forude.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » lørdag, 05. apr, 2014 15:11

Borini > Aspas any day.

Og mon ikke der hentes en stærk angriber til sommer, således at Borini bliver 4. violin?

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 05. apr, 2014 15:50

Mads T. skrev:Borini > Aspas any day.

Og mon ikke der hentes en stærk angriber til sommer, således at Borini bliver 4. violin?
Nu kan Borini jo spille alle de tre offensive pladser, når vi spiller 4-3-3, og begge de forreste pladser, når vi spiller diamanten, så hvis han kommer tilbage til klubben, bliver det nok i en rolle som en slags utility player, der kan fylde hullerne, hvor det er nødvendigt. Som udgangspunkt kommer han vel til at være bagved Suárez, Sturridge og Sterling og til dels Coutinho (såfremt man stadig vil spille ham i venstre side i 4-3-3'eren fra tid til anden), men han kan selvfølgelig ryge længere ned i rangordenen, hvis vi henter yderligere forstærkninger til offensiven, hvilket man må gå stærkt ud fra, at vi gør.

I mine øjne skulle vi gerne have 6-8 kvalificerede offensivspillere at vælge fra, når vi har 3-4 pladser at besætte to gange om ugen. Pt har vi som bekendt kun fire, så jeg kan sagtens se Borini (og Suso for den sags skyld) få mulighed for at spille en rolle i næste sæson - også selvom vi skulle gå hen og få fingre i en eller to ydereligere offensive forstærkninger i sommervinduet.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » lørdag, 05. apr, 2014 23:42

Helt enig Aarde. Jeg håber Borini er at finde i Liverpool næste år. Han ville kunne bidrage meget mere, end Moses og Aspas har gjort i denne sæson. Og som du siger, så er han en lidt af en altmuligmand i offensiven, så ganske brugbar. Ville være meget tilfreds med at have ham med på bænken.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 06. apr, 2014 08:31

Jeg er helt enig i at Aspas bør have løbepas, og det her er heller ikke møntet konkret på hans tilfælde: Men det er mig en kilde til stadig forundring, hvad det er der går galt, når klubber, og ikke bare LFC, henter spillere ind og sender dem afsted igen et halvt eller helt år senere, uden at de har fået mere end et par minutter, om overhovedet nogen, på banen? Er det scouts´ene, der rammer helt ved siden af skiven? Glemmer man at spørge spilleren, om han tror han vil kunne trives i et nyt land? Noget helt tredie? :dontknow:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 06. apr, 2014 18:20

ScouserTommy skrev:Jeg er helt enig i at Aspas bør have løbepas, og det her er heller ikke møntet konkret på hans tilfælde: Men det er mig en kilde til stadig forundring, hvad det er der går galt, når klubber, og ikke bare LFC, henter spillere ind og sender dem afsted igen et halvt eller helt år senere, uden at de har fået mere end et par minutter, om overhovedet nogen, på banen? Er det scouts´ene, der rammer helt ved siden af skiven? Glemmer man at spørge spilleren, om han tror han vil kunne trives i et nyt land? Noget helt tredie? :dontknow:
Selv de bedste recruitere i erhvervslivet laver fejl, fejl man først opdager efter 2-3-4 måneders ansættelse. Jeg tror ikke det kan undgås at der kommer fejlkøb uanset hvor meget man scouter.

Besvar