Eftersom at Kenny eksperimenterer en masse i disse dage med forskellige formationer så synes jeg det er svært at skitsere hvilke spillere, der ville være gode at få til klubben, da jeg ikke kender til systemet. Jeg er hvert fald forvirret indtil videre, men må sige jeg har nydt vores fodbold siden Kenny overtog.
Nå. Jeg tror at vi kommer til at spille Rafa opstillingen som vi under Kenny har set i de fleste kampe.
Målmand: Der skal vi bare gøre alt for at holde på Reina i mange år. Har svært ved at se at vi kan få bedre. Og det er vel fint nok at have Brad Jones som reserve de næste år.
Højre back: På trods af Kelly's mindre gennembrud på det seneste så mener jeg at Glen Johnson på et spillelystent Liverpool-hold har sin berettigelse i højresiden. Kelly er for den næste periode en fin spiller at have som back-up. Skulle alt gå galt med skader osv. kan Carra træde ind. Darby forventer jeg snart er fortid.
Midterforsvar: Jeg håber inderligt at vi kan få nogle år med Agger hvor han er skadesfri. Den seneste periode har atter en gang bekræftet mig i at når han er klar til kamp så er han en klasse spiller. Jeg er i tvivl om hvilken rolle Carra skal spille. Vi elsker ham jo alle og jeg tror måske han er klar til en allersidste tørn. Håber dog denne tørn delvist bliver som garderingsspiller. Han skal være gardering for en ny midterforsvar jeg har svært ved at sætte navn på. David Luiz er jo røget til Chelsea og det er ærgeligt for jeg tror han ville passe glimrende med Agger. Ellers går jeg ud fra at vi kommer til at jagte spillere som Shawcross og Cahill til denne position. Måske Jagielka selvom han bliver svær at vriste fra de bitre. Jeg havde håbet på at vi allerede havde denne midterforsvar i Skrtel, men jeg må simpelthen erkende at manden har mistet ufatteligt meget niveau ift. da vi købte ham. Kelly har vi set der er krummer i og det kan være at han er en dygtig midterforsvar? Jeg kunne også godt tænke mig at få testet Wilson.
Venstre back: Coentrao er dygtig, offensiv og meget dyr. Baines er udemærket, men igen har jeg svært ved at se os få ham. Warnock har været nævnt og det kan måske være en midlertidig løsning? Jose Enriques fremragende sæson i Newcastle er vel også lidt overset. Han har i denne halvsæson vist at han besidder potientiale og jeg mener kun han er 25. Det kan også være at Marcelo kommer i overskud på et tidspunkt i Milan. Hvor gode er afrikanerne Taiwo og Cissokhoh? Hvordan er situationen med Insua? Han kunne måske være aktuel. Jeg mener hvertfald helt klart vi skal forstærke os på positionen.
Central og evt. defensiv midtbane: Eftersom jeg tror Suarez kommer til at spille den offensive midtbane position så tror jeg Gerrard bliver rykket ned på midten permanent. Her har han en mangeårig partner i Meireles. Lucas er en luksusspiller at have på bænken hvis vi ikke skal spille med en decideret defensiv midt. CP er fin nok at have med i bredden også. Spearing ligeså. Kommer Aquilani tilbage så vil jeg mene vi er fuldt dækket ind til alle tilfælde med tre kreative og tre skraldemænd. Jeg gad godt vide om Shelvey er tiltænkt en mere offensiv plads (eller kant) eller om han skal være central midt. Han bliver spændende at følge og det virker til at Kenny har stor tiltro til ham.
Offensiv midtbane: Jeg går ud fra at Suarez skal ligge på denne position. Gerrard og Meireles kan sagtens varetage pladsen og måske også Shelvey og Aquilani. Cole er jo egentlig også pivfræk på positionen. Hvad med Pacheco?
Højre kant: Der har vi Dirk Kuyt. Punktum.
Venstre kant: Maxi Rodriguez og Aurelio er begge fine spillere til positionen. Jeg håber dog meget vi henter Ashley Young ind, da jeg mener han har et kæmpe potientiale. Joe Cole og Maxi kan også spille den anden kant. I det hele taget kunne begge kanter godt bruge lidt mere bredde (flere spillere). Hvis vi kan få Maxi og Cole til at agere reserver for Young og Kuyt ville jeg være meget tilfreds.
Angriber: Der går jeg ud fra at ham det kæmpe lokum bliver enlig angriber i mange år. I hans fravær kan både Kuyt, Suarez og N'gog træde til.
Reina
Johnson - Cahill - Agger - Cissokhoh
Gerrard - Meireles
Kuyt - Suarez - Young
Carroll
Meireles skal arbejde mere defensivt (som han gør på landsholdet). Kuyt og Young hjælper også til med at arbejde. Der er masser af kreativitet og hårdt arbejde på det hold. 3 handler til sommer og vi spiller CL-bold igen