Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 01. dec, 2010 11:49

Kristoffer skrev: Hvis vi henter Honda, ser jeg ham som et investeringskøb fra NESV's side. Der er ingen tvivl om, at han vil kunne skabe en kæmpe omsætning.
Som spiller har jeg lidt svært ved at bedømme ham. Han er en offensiv spiller, ikke rigtig kantspiller, heller ikke rigtig hængende angriber og jeg har egentligt lidt svært ved at se, hvor han skal spille på vores midtbane. Spændende type, men i den nuværende 4-4-2, er han lidt svært at sætte ind. Til gengæld vil han give meget mere mening i en 4-3-3.
Altså lidt ala Benayoun, Van der Vaart, Pacheco og Joe Cole. De to første kunne Coach Roy Hodgson ikke bruge, nr. 3 vil han ikke bruge og nr. 4 ikke fået den start i klubben som ønsket.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » onsdag, 01. dec, 2010 16:36

Hekkem skrev:
Kristoffer skrev: Hvis vi henter Honda, ser jeg ham som et investeringskøb fra NESV's side. Der er ingen tvivl om, at han vil kunne skabe en kæmpe omsætning.
Som spiller har jeg lidt svært ved at bedømme ham. Han er en offensiv spiller, ikke rigtig kantspiller, heller ikke rigtig hængende angriber og jeg har egentligt lidt svært ved at se, hvor han skal spille på vores midtbane. Spændende type, men i den nuværende 4-4-2, er han lidt svært at sætte ind. Til gengæld vil han give meget mere mening i en 4-3-3.
Altså lidt ala Benayoun, Van der Vaart, Pacheco og Joe Cole. De to første kunne Coach Roy Hodgson ikke bruge, nr. 3 vil han ikke bruge og nr. 4 ikke fået den start i klubben som ønsket.
Præcis.
Det er spændende spillere, men spillere der ikke "passer" ind i en klassisk 4-4-2. Disse spillere er blevet meget moderne, da man efterhånden skal have mere end en enkelt force.
Hvis Roy får lov at handle ind, er jeg helt sikker på at en der skal købes en stor angriber (fysisk), et par kantspillere, en centerforsvar og en venstreback. Altså vil han bygge en 4-4-2 som vi også så med Houllier.
Derfor synes jeg meget det tyder på, at Comolli har alt/næsten alt at sige på transfermarkedet, i hvertfald i forhold til de spillere vi bliver sat i forbindelse med.
Med lad os nu se hvad der kommer ind. Man kunne jo håbe på en ny træner allerede står klar i kulissen og har afleveret sin ønskeseddel til julemanden.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 02. dec, 2010 13:50

Martin E skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Martin E skrev:Forresten var der nogen som sagde at Cisse ikke er go mere. http://eurorivals.net/top-scorers/greece.html

:laughin: ;)
Ja puha, det lugter af kvalitet....
Han er ikke samme klasse som Torres startede med at være, han er stadig en klasse bedre end de andre angribere vi har.
Ja han har sgu imponeret mig i CL...NGog er foran i min bog..
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Øster

Indlæg af Øster » torsdag, 02. dec, 2010 16:50

http://www.teamtalk.com/liverpool/65482 ... veaux-move

Er han dygtig ??.

På Liverpools hjemmeside, har de fjernet alt omkring transferrygter ?.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 02. dec, 2010 18:23

Øster skrev:http://www.teamtalk.com/liverpool/65482 ... veaux-move

Er han dygtig ??.

På Liverpools hjemmeside, har de fjernet alt omkring transferrygter ?.

transferrygter er ikke helt fjernet, men er til gengæld lige så utroværdig som resten af nettet. Men lidt skæg og spas er der da ved og læse de latterlige rygter, de kommer med.

http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer-gossip
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Elta
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Indlæg af Elta » fredag, 03. dec, 2010 13:25

Jeg så faktisk gerne Honda i klubben! Han kan spille alle pladser i angrebet, og så er han giftig på dødbolde - Det er da en gevinst for holdet at have så dygtig en all round spiller.
Og hvis man tager et forretningsperspektiv er det også en god Händel. Hvis han slår til kan vi virkelig komme ind på det asiatiske marked!

What's not to like?
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » lørdag, 04. dec, 2010 08:34

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -skal-vaek
Manchester City har haft et skuffende efterår i Premier League, og i dag skriver Daily Mirror, at der venter en stor udrensning i spillertruppen i januars transfervindue.

Avisen skriver i dag, at Joleon Lescott, Wayne Bridge, Shay Given, Roque Santa Cruz, Shaun Wright-Phillips og Emmanuel Adebayor har fået besked på, at de må se sig om efter en ny arbejdsgiver.

Såfremt det ikke lykkes for Manchester City at sælge de omtalte spillere, skulle klubben være interesseret i at leje dem ud og på den måde spare nogle af lønudgifterne.

Samtlige seks spillere blev hentet under klubbens tidligere manager Mark Hughes

Så fik vi løst problemet med en ny VB og CB. Gode bud hvis prisen er ordentlig..
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 04. dec, 2010 09:14

Steven__Gerrard skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -skal-vaek
Manchester City har haft et skuffende efterår i Premier League, og i dag skriver Daily Mirror, at der venter en stor udrensning i spillertruppen i januars transfervindue.

Avisen skriver i dag, at Joleon Lescott, Wayne Bridge, Shay Given, Roque Santa Cruz, Shaun Wright-Phillips og Emmanuel Adebayor har fået besked på, at de må se sig om efter en ny arbejdsgiver.

Såfremt det ikke lykkes for Manchester City at sælge de omtalte spillere, skulle klubben være interesseret i at leje dem ud og på den måde spare nogle af lønudgifterne.

Så fik vi løst problemet med en ny VB og CB. Gode bud hvis prisen er ordentlig..
Lescott, Ja tak :clap:

Tror på Aurelio på VB pt.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 04. dec, 2010 09:44

Aner ikke hvor jeg skal skrive det henne, men Pacheco og Kelly har begge skrevet under på nye kontrakter. \o/
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 04. dec, 2010 10:22

Badooo skrev:Aner ikke hvor jeg skal skrive det henne, men Pacheco og Kelly har begge skrevet under på nye kontrakter. \o/
Alle spillere har jo deres egen tråd i afsnittet "Spillertråde". Det kunne jo være et godt sted ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 04. dec, 2010 11:51

Cynwal skrev:
Badooo skrev:Aner ikke hvor jeg skal skrive det henne, men Pacheco og Kelly har begge skrevet under på nye kontrakter. \o/
Alle spillere har jo deres egen tråd i afsnittet "Spillertråde". Det kunne jo være et godt sted ;)
Touché.
Badooo siger, hvad han mener!

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » lørdag, 04. dec, 2010 12:58

Steven__Gerrard skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -skal-vaek

De 2 ville jeg heller ikke have noget imod at se i den røde trøje

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » lørdag, 04. dec, 2010 13:32

Lescott og Bridge ind og vi ville have en all english forsvarskæde, forudsat at Carragher og Glen selvfølgelig spiller. Kunne sgu være meget fedt :)

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 04. dec, 2010 14:08

Det behøver vi vel ikke Bridge for at kunne mønstre? Vi har jo Paul. Ikke at jeg på nogen måde vil sammenligne de to.
Vi kan egentlig allerede gøre det uden at vi svækkes nævneværdigt (måske er det ligefrem bedre?):

Johnson - Carragher - Kelly - Konchesky

Skal vi køre tanken helt ud kan vi stille:

...................Chamberlain
Johnson...Carragher...Kelly...Konchesky
Amoo.......Spearing...Shelvey...Cole
.......................Gerrard
.....................Eccleston

Reserver: Darby, Flanagan, Wisdom, Robinson, Irwin, Roberts, Coady, Ince, Ngoo.....så mangler vi bare nogle keepere.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » lørdag, 04. dec, 2010 15:28

Hehe ja jeg tænkte godt, at det kunne lade sig gøre allerede, men vil nu foretrække Lescott og Bridge frem for Kelly og Konchesky.

Mener dog, at hvis Kelly fortsætter sin meget positive udvikling, så skal han have flere kampe fra start.

Besvar