Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
veffe69

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » fredag, 05. nov, 2010 12:14

Om vi skal bruge rub og stub på 1 spiller så må vi gøre det.
Men Bale kunne være en fantastisk signing til vores trup.
(urealistisk men man må vel drømme)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Øster

Indlæg af Øster » fredag, 05. nov, 2010 17:16

http://en.wikipedia.org/wiki/Lacina_Traor%C3%A9

Denne spiller rygtes til Liverpool FC. Angriber på 2,03 meter og 20 år. Han har tidligere været rygtet til Arsenal. Kilde. www.sportenkort.dk

Øster

Indlæg af Øster » lørdag, 06. nov, 2010 10:37

http://www.independent.ie/sport/soccer/ ... 09866.html

Tjek dette link. Henry er forbandet over at Liverpool i sommers skrev med gamle spillere uden værdi ved videresalg. Og har valgt at give dem en kæmpelønning.
Dette kan godt betyde at Maxi, Milan Javanovic, Babel, Poulsen, Poul er til salg, ganske enkelt for at skabe lønningsmuligheder for nye unge.
Raul Meriles er de heller ikke imponeret over, mon han ryer væk igen ?.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » lørdag, 06. nov, 2010 12:25

Øster skrev:http://www.independent.ie/sport/soccer/ ... 09866.html

Tjek dette link. Henry er forbandet over at Liverpool i sommers skrev med gamle spillere uden værdi ved videresalg. Og har valgt at give dem en kæmpelønning.
Dette kan godt betyde at Maxi, Milan Javanovic, Babel, Poulsen, Poul er til salg, ganske enkelt for at skabe lønningsmuligheder for nye unge.
Raul Meriles er de heller ikke imponeret over, mon han ryer væk igen ?.
Jeg kan sagtens forstå ham, det er også mig en gåde, at de skal have meget i løn når de er så gamle også længden på deres kontrakter.
Det samme med Carras nye kontrakt.
Der skal ryddes op i truppen, så skal vi hellere hente nogle unge spillere der kan udvikle sig.
Billede

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 06. nov, 2010 14:30

Jeg synes det er fint at NESV vil skære igennem og lade dem, der ikke bringer klubben meget mere end middelmådighed og deres blotte tilstedeværelse kan kigge sig om efter andre steder at være. Men jeg frygter stadig, at de pga. høje lønninger vil smide folk som Johnson og Meireles på porten.
Johnson skal nok komme ordentligt igang. Han er engelsk og på en god dag en af de bedste højre backs i England. Han har samtidigt en god alder ift. NESVs vision om unge spillere.
Meireles skal have en chance. Staben er igang med at smide ekstra kilo i form af muskler på manden så han kan tæske de andre midtbanefolk. Han svinger nok lidt mht. NESVs vision om alder og udviklingsmuligheder men han er en god spiller der lige skal tilpasses. At smide ham ud til sommer eller måske allerede til vinter vil være en klar fejl imo.

Smid dem Øster nævner på porten, hent spillere på højt niveau men samtidigt med udviklingspotentiale og lad til sidst de spillere der som regel spiller fast og har vist højt niveau, blive i klubben. Så er der en stamme som de nye kan lægge sig op af, og sådan er jeg overbevist om, at vi får succes. Med den rette træner, self.
Badooo siger, hvad han mener!

Liverbird

Indlæg af Liverbird » lørdag, 06. nov, 2010 14:48

Badooo skrev:Jeg synes det er fint at NESV vil skære igennem og lade dem, der ikke bringer klubben meget mere end middelmådighed og deres blotte tilstedeværelse kan kigge sig om efter andre steder at være. Men jeg frygter stadig, at de pga. høje lønninger vil smide folk som Johnson og Meireles på porten.
Johnson skal nok komme ordentligt igang. Han er engelsk og på en god dag en af de bedste højre backs i England. Han har samtidigt en god alder ift. NESVs vision om unge spillere.
Meireles skal have en chance. Staben er igang med at smide ekstra kilo i form af muskler på manden så han kan tæske de andre midtbanefolk. Han svinger nok lidt mht. NESVs vision om alder og udviklingsmuligheder men han er en god spiller der lige skal tilpasses. At smide ham ud til sommer eller måske allerede til vinter vil være en klar fejl imo.

Smid dem Øster nævner på porten, hent spillere på højt niveau men samtidigt med udviklingspotentiale og lad til sidst de spillere der som regel spiller fast og har vist højt niveau, blive i klubben. Så er der en stamme som de nye kan lægge sig op af, og sådan er jeg overbevist om, at vi får succes. Med den rette træner, self.
Jeg tror umiddelbart ikke, at det er spillere som Glen Johnson og Raúl Meireles, som der tænkes på, men hellere spillere som Carragher, Maxi, Aurelio, J.Cole, Poulsen osv.
YNWA

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 06. nov, 2010 15:15

Gary Cahill er virkelig en teknisk og bund solid midtback. Ham skal vi da købe.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Øster

Indlæg af Øster » lørdag, 06. nov, 2010 16:01

http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... -wish-list

Sådan noget her gør mig glad. Mata er mega god.
Hent Mata (22 år) og Llorente (25 år), så ligner det noget.
Steven dufour (22 år). Fabio Coentrão (22 år).
Alternativ kan Luis Suarez (22 år) også hentes.

Foruden dette skal der naturligvis også hentes yngere talenter ind.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 06. nov, 2010 18:11

Øster skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... -wish-list

Nøj, hvor kan jeg begynde at slikke mig om munden når jeg ser den der liste af spillere, puha ...
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 06. nov, 2010 19:00

Liverdrengen skrev:

Nøj, hvor kan jeg begynde at slikke mig om munden når jeg ser den der liste af spillere, puha ...
Det gjorde du allerede i sommers, da vi købte Christian Poulsen.

Liverdrengen

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 06. nov, 2010 19:06

Hr. Drejer skrev:
Liverdrengen skrev:

Han er for langsom og umotiveret, indrømmet, kan du så ikke lige slappe lidt af ... han spillede trods alt som bedste mand for dk i vm kvalen, og gjorde det udemærket i hans anden juventus sæson, når han endelig var fri af skader. Så stop mobningen, ikk ? ;)

Nu hvor vi har masser af penge i baglandet og kan få fra øverste hylde er det jo en helt anden snak end når man har 10 mio pund at gøre godt med til et helt transfer vindue ... med visionen om unge dygtige spillere med masser af fremtid ser navne som coentrao, suarez, mata og defour jo vanvittigt godt ud.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 06. nov, 2010 19:12

Liverdrengen skrev:
Hr. Drejer skrev:
Liverdrengen skrev:

Han er for langsom og umotiveret, indrømmet, kan du så ikke lige slappe lidt af ... han spillede trods alt som bedste mand for dk i vm kvalen, og gjorde det udemærket i hans anden juventus sæson, når han endelig var fri af skader. Så stop mobningen, ikk ? ;)
Det er dejligt at se at Liverdrengen er blevet klogere :) Det er aldrig forsent.
Personligt synes jeg at CP generelt er gået et niveau ned efter Sevilla.

Liverdrengen

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 06. nov, 2010 19:19

Hr. Drejer skrev:
Liverdrengen skrev:
Hr. Drejer skrev:
Liverdrengen skrev:

Det er dejligt at se at Liverdrengen er blevet klogere :) Det er aldrig forsent.
Personligt synes jeg at CP generelt er gået et niveau ned efter Sevilla.
Der skal altid være plads til at begå fejl, ellers ville man jo være den perfekte scout, det er jeg sgu ikke, jeg er musikker og sportsentusiast, men så heller ikke mere :) Tilgengæld kan jeg godt lide at se at Aquilani gør det fremragende i juve, hvis man husker tilbage på mit vredesudbrud over at roy vælger at låne ham ud fordi han ikke tror på ham. Og at Konchesky ville falde igennem af ren og skær elendighed (det havde vi dog nok allesammen gættet herinde) ..

Men altså, jeg vil sige det er nemmere at holde sig realistisk, når man ved at man kan få nogle af de bedste spillere, fremfor at man altid skulle have fra anden hylden, som vi skulle indtil de to yanks fyrede hjem i seng ... ikk sandt'

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 06. nov, 2010 19:23

@Liverdrengen:

Det skal ikke lyde som om at jeg ikke begår fejl. Jeg regnede bestemt med at Robbie Keane vil blive en succes i den røde trøje :oops: Men han blev som bekendt solgt kun 6 måneder efter vi købte ham. Jeg troede også fuldt og fast på at Morientes vil blive en succes. Han var en god boxspiller, og havde gjort det rigtigt godt i både Spanien og Frankrig inden han kom til os. Men det gik jo slet ikke.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 06. nov, 2010 19:24

Emmy skrev:Gary Cahill er virkelig en teknisk og bund solid midtback. Ham skal vi da købe.
Ironi? Jeg synes Cahill er en glimrende (engelsk) forsvarsspiller. Ham vil jeg gerne have. Han passer da også perfekt ind i NESVs filosofi med "yngre" kræfter. Hvis vi henter ham og Coentrao/Taiwo og samtidigt beholder Agger og Johnson så har vi altså et solidt forsvar i de næste 5-6 år (alle sammen vil i tilfældet med Taiwo være 25-26 år). Det kræver så self. at Agger holder sig fra sygesengen regelmæssigt.
Badooo siger, hvad han mener!

Besvar