Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 07. okt, 2010 19:31

Marko Marin, Coentrao og en angriber evt. Benzema :?:

Start 11'eren :

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Coentrao

Meireles - Gerrard

Kuyt - Cole - Marin

Torres

Så synes jeg allerede vi er konkurrence dygtige :!:

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » torsdag, 07. okt, 2010 20:12

texnymann skrev:Hvis jeg må følge op på Rambo's signatur med mine egne ønsker, hvis vi få nye ejere.

Ind.
Suarez (£20m) venstrekant
Dzeko (£20m) angreb

Defour (£10m) central midt
Fabio Coentrao (£7m) venstre back
Micah Richards (£10m) til centerforsvaret

Ud.
Babel (£8m)
Christian Poulsen (£3m)
Carra - hvis han ikke vil acceptere en plads på bænken - ellers Skrtel (£5m)
Aurelio (£1m ?)
Maxi (£3m)
Spearing (£2m)
Jovanovich (£3m)
Aquilani - desværre (£11m)
Darby (£2m)

Det ville kræve, at nye ejere var villige til at spytte £29m efter nye spillere (hvis mine gættepriser overhovedet kan bruges). Til gengæld mener jeg at vi ville have et meget konkurencedygtigt hold, med konkurrence om alle pladser (undtaget målmandsposten).

Reina (jones)
Johnson (kelly) - Richards (Carra/Kyrgiakos) - Agger (Wilson/Ayala) - Coentrao (Konchesky)
Defour (Lucas) - Gerrard (Cole) - Meireles (Shelvey)
Kuyt (Ngog) - Torres (Dzeko) - Suarez (Pacheco)

Man ville virkelig kunne blande kortene på mange måder med denne trup. Det er dog ydert vigtigt (efter min mening), at man så også spiller med de unge ved skader og karantæner, i stedet for at spille andre out-of-position.
Tror købspriserne er for lave og salgspriserne for høje (de ikke fremhævede fsva. købslisten kender jeg ikke meget til). Kan du nævne bare 3 klubber som vil købe vores spillere til den pris.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 07. okt, 2010 20:57

Jeg vil mene nogen af de indkøb virker en anelse urealistisk, vi ligger nederst i ligaen, Hvorfor skulle nogen af de spillere skifte til os?

Jeg vil derimod mene vi skal kigge efter forstærkninger med andre briller på.

F.eks.

Bastos, Lyon er 10 point efter Rennes, det ved jeg ikke om man kan udnytte hvis han altså ville væk?
Coentaro kunne jeg godt se mulig, selvom der nok er andre der også ville have ham.
Javi Martinez, fra Atl. Bilbao, det er ikke en top klub og han skal videre for at komme videre i karrieren, vi mangler en mand som ham.
Stuttgart Serdar Tasci, en god und spiller der spiller midterforsvar som vi i den grad mangler.
Bremen, måske er Marin en mulighed men der skal slippes mange penge :/
HSV, Marcell Jansen og Eljero Elija de er begge spændende spillere og Hamburg har klaret sig middelmådigt.
Roma Mexes har snart kontraktudløb og de ligger og roder rundt i bunden, det er en no brainer hvis vi ikke prøver.
Udinese Sanchez er en spændende spiller jeg gerne så vi anskaffede os, også en Zapata så jeg meget gerne komme ind i truppen.
Fiorentina har også Vargas, Jovetic og Pasqual som jeg så som spændende spiller vi kunne anskaffe os.

Alle er spillere som jeg mener kan forstærke os på deres pladser.
Billede

Kirk

Indlæg af Kirk » torsdag, 07. okt, 2010 22:19

eneste ønsker herfra. er fløje fløje og så en angriber af topklasse...

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » torsdag, 07. okt, 2010 22:22

Der går rygter om at vi er interesserede i Manchester City-reserverne Roque Santa Crus & Shaun Wright Phillips. Derudover skulle vi også være interesserede i Stefan Kiessling fra Leverkusen.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 07. okt, 2010 22:34

Ønske købet for mig, er ubetinget Mata, læste dog lige et sted han er igang med og forny kontrakten, så LFC skal helst få fingeren ud inden det sker, da prisen jo så også stiger.
En opstilling der hed
-------Torres--------
Mata----Cole----Kuyt
---Raul----Steven---
Fabio-Agger-Soto-Glen
--------Pepe--------

Ville gøre mig lidt lykkelig, Insua havde taget vb pladsen hvis ikke han var kommet på det stupide udlån. Ayala kan evt kæmpe med Soto om den plads, men kan ikke huske om han også er på udlån. Jeg har fået nok af 23 og Skrtel, for en periode.
Verden er smask fuld af hyklere....

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » torsdag, 07. okt, 2010 22:37

Mata ville være en ønskesigning. Frygter bare at hans fysik ikke passer helt til PL? Han vil dog uden tvivl pynte på mange hold, og for vores vedkomme vil det bringe nogle flere dimensioner ind i vores spil, da Meireles og Gerrard vil spille centralt med Cole lige foran. Formår vi så at spille lidt flydende fodbold, skal vi nok se resultater.

Edit: Mata scorede iøvrigt hele 14 mål for Valencia i sidste sæson, mens han var den spiller i La Liga, der lavede flest assist lige efter Xavi.

bongfong

Indlæg af bongfong » fredag, 08. okt, 2010 03:47

Jeg ville yderst gerne se et transfervindue hvor vi både henter Mata og Alexis Sanchez! Det ville være vidunderligt!

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » fredag, 08. okt, 2010 09:33

Skulle de nye ejer forhold gå iorden inden 1 jan. 2011, så forventer jeg nogle massive indkøb - men også en del oprydning

Forventet afgang:
Babel
Aurelio
Maxi
Aquilani
Agger (tror RH vil af med ham)

Tilgang:
1 top angriber
1 back
1 midterforsvar
1-2 midt/kant

Men meget afhænger af hvad de nye ejer kan komme med især økonomisk og hvor vi ligger til jul. Ser det ikke overvejende positiv ud til jul, så tror jeg også Torres, Gerrard m.fl. er på vej ud af døren (jeg tror ikke de vil vente 1-2 sæsoner mere)

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 08. okt, 2010 09:50

Forventet afgang:
Lucas
Babel
Pacheco
Johnson
Agger

Forventet tilgang:
C. Cole
Shawcross
Parker
Enten Ryan eller Steven Taylor.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 08. okt, 2010 11:02

Jeg frygter lidt Fribytters scenarie. Hvis ikke Agger får mere spilletid, så tror jeg også at han er på vej væk. Babel skulle have været solgt for lang tid siden, så han ryger. Lucas er ifølge rygtet lidt doven til træning, noget Roy hader. Han ryger også. Men måske først til sommer. Johnson passer ikke ind i Roys koncept, det er tydeligt. Hans præstationer har slet ikke stået mål med hvad vi ved han kan. Jeg tror dog han først ryger til sommer. Maxi er en anden spiller, som heller ikke er Roys kop the. En spiller som Darby kan jeg også forestille mig vil søge nye græsgange til sommer. Han bliver igen og igen overset. Aquilani kommer vel heller ikke tilbage.

Det interessante bliver, hvem Roy vil købe. Hvis Roy får store midler til at købe ind for, bliver det meget interessant at se hvem han går efter. Vil han stadig gå efter britiske spillere, eller vil han flytte fokus udad. Man skal huske at i sommers, da han fik lidt af Masch transferpenge, da hentede han Raul. Man kan kun håbe...

Hvis Roy kun køber britisk, så synes jeg at følgende spillere gør det rigtigt godt, og de kunne være interessante at se i den røde trøje:

Lee Cattermole - jeg ved jeg gentager mig selv, og jeg var sur da han blev solgt fra Boro til kun £3.5 mio. at vi ikke var med i kapløbet. Cattermole er hårdttacklende defensiv midtbanespiller, som lige nu spiller i Sunderland.

James McCarthy - som vi var ude efter da han spillede i Hamilton, Skotland. Men han valggte os fra. Han er kun 19 år, men han har en fodboldhjerne udover det sædvanlige. Utrolig spændende spiller, som havde en fremragende sæson i Wigan i sidste sæson.

Tom Huddlestone fra Spurs. Han har vist godt spil igennem længere tid, men han bliver nærmest umulig at hente. Han er defensiv midtbanespiller, og i sidste sæson, da vi mødte Spurs ude, dominerede han fuldstændigt Gerrard med sin voldsomme fysiske tilstedeværelse. Han er dyr, meget dyr.

Gareth Bale - er en anden britisk drømmesigning, som meget sandsynligt ikke vil blive til noget. Jeg husker vi var ude efter ham for en del år siden, men da prisen nærmede sig de £5 mio. gad vi ikke lege med mere. Han er dyr, meget dyr.

Jermaine Defoe - kan jeg til gengæld sagtens forestille mig skiftede. Spændende spiller.

Stewart Downing har spillet godt for Villa, og scoret 3 mål. Jeg vil hellere have Adam Johnson, men han er out of reach. Downing er 26 år, og på vej ind i hans bedste alder, og han giver os en ving der går udad, noget vi ikke har pt.

Ashley Young er en anden Villa spiller, som gør det fint, selvom jeg synes at han mangler stabilitet i sit spil. Men han laver utrolig mange assist - det er vist kun Fabregas som laver flere i P.L. En spændende type, som nok kommer til at koste mange penge.

Det var bare et lille udpluk, så de gode britiske spillere findes altså. Spørgsmålet er så om Roy har karismaen og taktikken til at trække store spillere til klubben? Vi må bare vente og se.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 08. okt, 2010 12:40

Jeg føler mig da slet ikke overbevist om, at Johnson er på vej ud. Har det været rygter om det, eller er det bare noget I tror?

Ud:
Darby
Ayala
Insúa
Plessis
Aquilani
El Zhar
Babel

Ovenstående fem skifter klub.

I farezonen:
Agger
Lucas
Maxi
Pacheco

Måske:
Spearing
Jovanovic

Resterende:
Reina, Jones
Johnson, Kelly, Carragher, Skrtel, Soto, Wilson, Konchesky, Aurelio
Kuyt, Gerrard, Poulsen, Meireles, Shelvey, Cole
Torres, Ngog

Hvad mangler?
Højre kant
Venstre kant
Midtbane
Angriber

Disse fire positioner udfyldes enten af folk, der overlever farezonen eller af udefrakommende.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 08. okt, 2010 14:47

AJ skrev: Ud:
Ayala
Insúa
Ovenstående fem skifter klub.

I farezonen:
Agger
Pacheco

.
Hvis bare du får ret i ½ delen får jeg sgu en alvorlig depresion frygter jeg, men det er desværre ikke urealistisk. Hvis det er hans plan håber jeg i den grad, han bliver fyret inden missionen bliver udført. Paul,Fabio,Poulsen,Carra,Skrtel,Maxi og Jova burde stå langt før i køen ud af Anfield.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » fredag, 08. okt, 2010 21:15

IMO burde følgende spillere ikke spille i Liverpool FC:
Konchesky - ikke god nok.
Aurelio - for skadet og derved unødvendig.
Kyrgiakos - ikke god nok.
Babel - nu må det snart stå klart for alle, at han nok aldrig slår til i Liverpool FC.
Spearing - ren fyld uden substans.
Poulsen - har været pinlig.
Skrtel - hverken god eller fokuseret.

På kanten:
Jovanovic - dårlig start, men fortjener noget længere snor.
Maxi - har ikke været god i denne sæson, men hænger IMO meget sammen med Hodgsons måde at spille på.
Lucas - tidligere meget udskældt og har ikke været god i år. Virker fortabt og marginaliseret under Hodgson.
Darby - bliver aldrig god nok til at spille fast, men er måske fornuftig at have som yderlig backup i forsvaret.

Derudover er der nogle spillere der allerede er udlejet med henblik på salg (eller at kontrakten udløber), såsom Degen, El Zhar og Insua.
Senest rettet af Alonso lørdag, 09. okt, 2010 12:13, rettet i alt 1 gang.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 08. okt, 2010 23:22

Alonso skrev:Kyrgiakos - ikke god nok.
Han er da vores næstbedste angriber - efter N'Gog selvfølgelig.

Besvar