Altså hvis Coutinho selv gerne ville tilbage, det er et kææææææææææææææææmpe hvis, så ville jeg sige ja tak under de rette omstændigheder(løn og pris).
Han forcerede sit eget skifte en smule, ok, men skal vi så sætte van Dijk på andetholdet fordi han gjorde det (mere eller mindre) samme?
Skal vi så vedtage at vi kun signer spillere på frie transfers og på 3-års kontrakter, så er vi da nogenlunde sikre..
Hvis Coutinho gerne vil tlbage så er det fordi han angrer sine valg i en eller anden grad og det er godt nok til mig.
Der er ingen garantier for at han nogensinde bliver lige så god som han var, han må være godt og grundigt ramt på selvtilliden. Men han var bare så god og kunne bidrage fra midtbane, offensiv midtbane og kanten.
mange drømmer jo om en eller anden
-----------Salah-----------
Coutinho--Bobby--Mané
eller
Mané---Firmino---Salah
--Coutinho----Gini-----
---------Fabinho---------
Eller
-------Bobby/ny----------
Mané----Coutinho---Salah
------Fabinho--Gini-----
eller noget i den stil og det kunne også være rimelig vildt. Men jeg er altså bange for at Coutinho ikke vil tilbage til England og hvis det skulle være ville han(s familie) nok foretrække London. Men jeg tror han ender med at:
-Blive i Barcelona og få det til at fungere i næste sæson
-skifte til Juventus
-skifte til Atletico
-PSG
-Bayern.
-skifte til en af Milano-klubberne
Måske er en klub som Sevilla endda over et retur til england, selvom de ikke har råd til at give ham det samme i løn.
Så det er ikke super realistisk imø, men jeg ville da være ok med det. Selvom jeg samtidig også syntes vi må se fremad, for hvis COutinho ikke har mistet gnisten, så vil han fortsat(eller begynde at) kæmpe for en plads i Barcelona.
Niels K skrev:I Pl er der vel også nogle offensiv spillere at holde øje med i fx:
Felipe Anderson
Zaha
Arnautovic
Mitrovic
Callum Wilson
Arnautovic kunne være en vild nok konkurrent til Firmino, og Zaha er jeg ret vild med.
Men altså hvis Zaha er bare lidt fornuftig, så vælger han Leicester, Everton, Gunners, Chelsea eller Spurs hvor han kan få mere spilletid og samtidig få lov at vokse med holdet.