LFC_20 skrev:kristiank skrev:Robbie_God_Fowler skrev:Med salget af Shelvey er vores nettoforbrug vel tæt på nul.
Ind:
Toure: Fri transfer
Aspas: £ 7,7
Alberto: £ 6
Mignolet: £ 9
Ud:
Carroll: £ 15
Shelvey: £ 5
Carragher: Stoppet
Skal man gøre status på lønniveauet, så er det vel også ligefør at ovenstående er en besparelse. Carroll og Carra var begge løntunge spillere, og jeg kan ikke forestille mig, at nogle af de fire ovenstående spillere er decideret løntunge. Kan vi tilføre en stor signing eller to, så synes jeg, at vi indtil videre kan være ganske tilfredse med, hvordan transfervinduet har forløbet. Suarez sagaen hænger dog stadigvæk som en sort sky, og kan risikere at svække os betragtelig til sæsonstarten.
Retter lige Shelveys beløb til 5 millioner £. Det er ihvertfald hvad Swanseas hjemmeside skriver at han blev købt for.
http://www.swanseacity.net/news/article ... 93151.aspx
Ja, og derudover add ons

Wilson oppebar også en stor løn, og det samme med Doni, hvor der burde være rigeligt ift. Mignolet's løbn, særligt nu hvor Gulacsi også er væk.
Vi får op til 4 mio. for salget af Ince, hvis vi da altså ikke selv byder ind, som der står vi er i gang med flere steder, men så er vi i plus med et par mio.
Hvis Rodgers mener, vi kun skal have en offensiv spiller mere, hvor det ligger meget til Henrikh Mkhitaryan og en defensiv spiller, hvor et bud kunne være Sakho eller i den kategori, så burde sidstnævnte finansieres af ovenstående overskud samt salg af Coates, Pacheco og Assaidi, hvor Henrikh skal finansieres af sommerens transferbudget uden spillersalg.
Det efterlader os med Downing og Spearing, som begge kan vise sig nyttige, da jeg håber på tæt på fuld spilletid til Lucas, men Spearing gjorde det jo godt i mange kampe, da han fik en periode var det forrige sæson. Der var så nogle udfald en kamp eller 2, men generelt efterlod han et solidt indtryk, og han gør det jo stærkt, når han udlejes.
Downing kan være en god mand at have, hvis nogle af de nyindkøbte offensivspillere skal have pause og ikke alt for mange kampe i streg til at starte med.
Det kan sammenlagt godt stille mig tilfreds.