Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 05. aug, 2014 16:58

Belloni skrev:
Alonso skrev:Fra rygtebørsen på den norske:
Liverpool er i ferd med å starte samtaler med Inter om et kjøp av den 22 år gamle spissen Mauro Icardi. Stoke og Monaco har også hatt angriperen i kikkerten.
Sport Mediaset

http://liverpool.no/rykter/Linket-Fores ... astle.aspx

En teknisk stærk angriber, der bevæger sig intelligent omkring forsvaret. Naturlig målscorer. Skulle dog ikke være den mest hårdtarbejdende baglæns, ligesom hans afleveringsspil halter noget. Har en god statur og et glimrende udviklingspotentiale. Ingen idé om Inter vil sælge, da han alligevel fik lavet pæne 9 mål i 12 starter og 10 indskiftninger sidste sæson, men ville da passe udmærket ud fra den filosofi vi normalt henter spillere under, ligesom han ikke vil forvente at starte hver gang. Et af de bedre bud på en kommende angriber, jeg har læst om.
Er det ikke Icardi der har et lidt blakket ry for hans liv udenfor banen?
Jo, han lyder til at være en klovn, der på mest barnlig vis har haft en fejde med sin tidligere ven Maxi Lopez over en ganske ikke-attraktiv kvinde som er Maxis eks-kone og ligeledes mor til Maxis børn. Icardi er vist mest af alt bare en lille snothvalp, som vi ikke skal have til klubben. Han er heller ikke noget specielt alligevel, selvom han har lavet lidt mål hist og pist. Nej tak. Er ikke enig i, at han er et godt bud på en ny angriber.

Så hellere Bony, som er god, eller sågar en af de ligeså middelmådige angribere som Icardi, som vi er blevet linket til. Hvor er det ærgerligt, hvis vores ambitionsniveau, falder så meget, at vi lægger billet ind på ham.
Senest rettet af JudgeArdaStudge tirsdag, 05. aug, 2014 17:13, rettet i alt 4 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 05. aug, 2014 16:59

LFC_20 skrev:
sjampen skrev:
Hr. Drejer skrev: Det med fed, kan du umuligt vide noget som helst om.
Så vidt jeg lige kan gennemskue er alle eksemplerne ting som vi med sikkerhed ved at Mario Balotelli om nogen står for. Nej, vi ved ikke om Suarez har gjort de ting, men med den opmærksomhed han får så ville de undre mig meget hvis det skete og det ikke var kommet frem, specielt efter vi har solgt ham.

En sammenligning af Mario Balotelli og Luis Suarez er efter min mening fuldkommen latterlig, men at tilføre Balotelli til holdet vil jo nærmest være den absolutte understregning af vores hidtil patetiske transfervindue. Hvis der er hold i rygterne virker det heldigvis til at være nogenlunde billigt.
hmmmm.
Muligvis den mest uintelligente sætning jeg har sit i vinduet indtil videre.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 05. aug, 2014 17:50

Alonso skrev:Fra rygtebørsen på den norske:
Liverpool er i ferd med å starte samtaler med Inter om et kjøp av den 22 år gamle spissen Mauro Icardi. Stoke og Monaco har også hatt angriperen i kikkerten.
Sport Mediaset

http://liverpool.no/rykter/Linket-Fores ... astle.aspx

En teknisk stærk angriber, der bevæger sig intelligent omkring forsvaret. Naturlig målscorer. Skulle dog ikke være den mest hårdtarbejdende baglæns, ligesom hans afleveringsspil halter noget. Har en god statur og et glimrende udviklingspotentiale. Ingen idé om Inter vil sælge, da han alligevel fik lavet pæne 9 mål i 12 starter og 10 indskiftninger sidste sæson, men ville da passe udmærket ud fra den filosofi vi normalt henter spillere under, ligesom han ikke vil forvente at starte hver gang. Et af de bedre bud på en kommende angriber, jeg har læst om.
En kanin Kender intet til han.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » tirsdag, 05. aug, 2014 17:52

thefugle skrev: Muligvis den mest uintelligente sætning jeg har sit i vinduet indtil videre.
Når man, som du, i flere omgange har vist hvordan man tiltaler andre brugere på en "uheldig" måde, kan du nok godt forstå hvorfor din mening betyder relativt tæt på ingenting for mig. Desuden ville jeg med den personlighedsbrist ikke bringe intelligens op, der er god mulighed for at det ender med at det rammer i den anden ende end du havde forventet.

Der er dog heldigvis langt mere intelligente brugere som har givet deres besyv med:
@Surf - Det virker på mig som om det du er utilfreds med brugen af ordet patetisk. Patetisk bruges primært som erstatning for ordet ynkeligt. Brugen af det ord kommer rent ud sagt udfra denne logik: Et transfervindue handler efter min mening om at blive bedre. Jeg kan på ingen måde se hvordan vi er blevet bedre i transfervinduet, tværtimod. Derfor har vi opnået det præcis modsatte af hvad jeg opfatter som meningen med et transfervindue. Jeg har svært ved at se hvorfor det ikke skulle være patetisk, ynkeligt, forkert, dumt eller hvilket andet tillægsord du kan finde på. Jeg tør ikke engang tænke på hvad jeg ville kalde det hvis vi havde solgt Suarez og købt Makienok, men det ville givetvis være nok til en karantære herindefra.

@JTN - Jeg tror forskellen ligger i netop der her med ikke at ønske at gå tilbage. Jeg vil sagtens medgive at hvis man starter skridttælleren nu, så har vi mulighed for at gå 1 skridt tilbage med salget af Suarez, men i fremtiden forhåbentlig gå flere skridt frem med Can, Markovic samt vores egne unge spillere. Men har vi ikke taget de skridt tilbage før? Nu virkede det endeligt til at vi havde begyndt at træde fremad. Vi var tilbage i CL og i kampen om mesterskabet, og så reagere vi ved at træde endnu et skridt tilbage og "starte forfra". Den lange bane er da bestemt fint, men kunne vi ike have opnået det samme ved at bruge 100 millioner på Reus/Di Maria og Vidal/Pogba, der trods alt begge er yngre end Lallana og allerede nu har vist et VÆSENTLIGT højere niveau end Markovic og Can. Lad os da bare håbe at Markovic og Can rammer førnævntes niveau. Jeg synes der er en tendens til at svaret så bare bliver at Reus kan også fejle. Korrekt, men er der ikke større chance for at han holder sit niveau end at Markovic nogensinde når det?
Dertil kommer så at hvis vi tager skridtet tilbage og ender udenfor CL, så er vi altså dårligere stillet i fremtiden. Jeg så gerne at vi havde udnyttet at vi var med til det sjove og at vi havde knaster på kistebunden, begge dele har manglet. Man kan sige meget om United og det kan godt være de overbetalte for en tyk Luke Shaw, men de reagerede i det mindste på det forløb deres sæson havde. Og mon ikke de fleste herinde gerne havde set Luke Shaw i den korrekte røde trøje.
Samtidig må man så sige at med de udtalelser Rodgers og Gerrard kommer med, så bliver der jo ikke ligefrem lagt op til at vi er villige til at tage et skridt tilbage. Handlingerne siger bare det modsatte.

Primært @Drejer, men andre har også bemærket det - Spørgsmålet ved om vi ikke lige skal lade sæsonen starte. Jo det kan vi godt, men så er ideen med diskussion på et forum vel ligegyldigt når man bruger den logik. Vi behøver vel ikke have kamptråde, for før kampen er den jo ikke spillet og efter kampen ved vi jo hvad der skete. Det er jo netop disse spørgsmål der har rejst sig og jeg har meget svært ved at se dem besvaret på nuværende tidspunkt. Det virker på mig som om du slår det meste væk med at sige at vi ved jo ikke hvad der sker, istedet for at tage stilling til hvordan tingene ser ud. Hvis du mener at vi har PL stærkeste trup og vi er favoritter til at vinde hele lortet, så fair nok. Jeg er ikke overraskende uenig, men dit bud er givetvis ligeså godt som mit og hvis du føler transfervinduet her på papiret er verdensklasse fordi du mener Markovic, Lallana, Lambert, Can og Lovren gør os til et langt bedre hold, så fair nok. Det ville jo forklarer dit syn, men at slå de hen med at vi ikke ved noget endnu er efter min mening ikke en specielt brugbar holdning på et forum. Vi kunne jo også genoplive Stalin eller Genghis Khan nu hvor begge statsministerkandidater ikke er specielt imponerende. De havde godt nok en uheldig tilbøjelighed til at myrde millioner af mennesker, men vi ved jo reelt ikke hvordan de ville reagere på verdens nutildags og om de ville opføre sig på samme måde. Du kan godt selv se hvor nemt det er at slå den huller i den, lad os kalde det logik, i mit voldsomt karikerede eksempel?
Men du har da ret i at muligheden er der da også for at alt går langt bedre end jeg forventer. Intet ville glæde mig mere, men jeg synes det er meget optimistisk at forvente at alle vores nuværende spillere hiver sig op på et endnu højere niveau og bare sådan lige gør at vi som hold erstatter alt hvad Suarez bidrog med og at Lallana, Lambert, Can, Markovic og Lovren giver os det skub op ad stigen som der efter min mening skal være målsætningen når vi i sæsonen 2013/2014 fik sølv.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 05. aug, 2014 17:59

@JudgeStudge

Er der andre årsager til at han er "lille snothvalp", end at han, muligvis under lidt uheldige omstændigheder, har fundet sammen med Maxi Lopez' kvinde?

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 05. aug, 2014 18:07

Alonso skrev:@JudgeStudge

Er der andre årsager til at han er "lille snothvalp", end at han, muligvis under lidt uheldige omstændigheder, har fundet sammen med Maxi Lopez' kvinde?
Han har fået lavet en tatovering med Lopez's børns navne.. ?!? Det er satme ikke studenterhuen der trykker ham..

Nej tak....

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 05. aug, 2014 18:08

sjampen skrev: @Surf - Det virker på mig som om det du er utilfreds med brugen af ordet patetisk. Patetisk bruges primært som erstatning for ordet ynkeligt. Brugen af det ord kommer rent ud sagt udfra denne logik: Et transfervindue handler efter min mening om at blive bedre. Jeg kan på ingen måde se hvordan vi er blevet bedre i transfervinduet, tværtimod. Derfor har vi opnået det præcis modsatte af hvad jeg opfatter som meningen med et transfervindue. Jeg har svært ved at se hvorfor det ikke skulle være patetisk, ynkeligt, forkert, dumt eller hvilket andet tillægsord du kan finde på. Jeg tør ikke engang tænke på hvad jeg ville kalde det hvis vi havde solgt Suarez og købt Makienok, men det ville givetvis være nok til en karantære herindefra.
Jo, jo. Jeg kender skam betydningen af ordet patetisk. Og jeg mener heller ikke at ord som ynkeligt eller dumt er dækkende, om end "forkert" endnu kan bruges, såfremt vi fx ikke får den venstre back ind. For i så fald har vi prioriteret forkert.

Ang. din logik, at "et transfervindue handler om at blive bedre". Jo, skærer vi det ind til benet, er jeg enig. Men jeg vil nok uddybe det således: Et transfervindue handler om at behandle de problemer/utilstrækkeligheder, som vi har i truppen. Et af problemerne er, at vi mangler en offensivspiller, der kan tage over for Suarez (som jeg, som nævnt, finder det urealistisk at vi kunne have beholdt). Et andet problem er, at vores trup i princippet var for tynd til at blive nr. 2 i PL (på papiret), for slet ikke at tale om hvor slemt det havde været med CL på programmet.
Grunden til, at jeg er tæt på at kalde vinduet godkendt er så, at vi imø. har adresseret det mest presserende problem: Truppens bredde. Fordi vi har Sturridge, Sterling, Coutinho, og fordi vores primære problem sidste sæson var defensivt, finder jeg simpelthen ikke tilgangen af en verdensklassespiller til offensiven så presserende, at den overskygger problemet med truppens dybde.

Og det er jo nok i sidstnævnte vurdering, vores uenighed ligger. Jeg synes såmænd ikke din kritik af vinduet er så langt ved siden af, men jeg mener at din vurdering er for hård.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Holmene

Indlæg af Holmene » tirsdag, 05. aug, 2014 18:09

Drømmevinduet: http://lineupbuilder.com/?sk=3ry97

Ud: Assaidi, Borini, Johnson, Kelly, Robinson, Borini, Toure, Coates, Enrique samt måske et par lejeaftaler

Ved godt at det med 90% sandsynlighed ikke sker, men man har vel lov til at drømme :)
Senest rettet af Holmene tirsdag, 05. aug, 2014 20:59, rettet i alt 1 gang.

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » tirsdag, 05. aug, 2014 18:19

Holmene skrev:Drømmevinduet: http://lineupbuilder.com/new.php

Ud: Assaidi, Borini, Johnson, Kelly, Robinson, Borini, Toure, Coates, Enrique samt måske et par lejeaftaler

Ved godt at det med 90% sandsynlighed ikke sker, men man har vel lov til at drømme :)
Hvad med Borini? Vil du beholde ham?
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 05. aug, 2014 18:26

bblauritzen skrev:

Han har fået lavet en tatovering med Lopez's børns navne.. ?!? Det er satme ikke studenterhuen der trykker ham..

Nej tak....
Skal det forstås sådan, at det er fuldstændig utænkeligt, at han elsker de børn, som var det hans egen?

Bare en teori. Kan generelt ikke forstå de forskellige tankegange, der fører til, at folk får tatoveringer overhoved. Men så vidt jeg ved, så er der ret mange, der får tatoveringer, og flere af dem har vist også fået en studentereksamen eller noget tilsvarende. Om man vil tro det eller ej.

Holmene

Indlæg af Holmene » tirsdag, 05. aug, 2014 18:46

Larry Dillman skrev:

Hvad med Borini? Vil du beholde ham?
Nej ham har jeg skrevet under de spillere jeg ser forlade klubben, 14mil£ som der snakkes om er simpelthen for godt til at afslå. Havde ikke forventet han var en spiller vi kunne komme til at tjene på :)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 05. aug, 2014 20:09

@ Alonso:

Du kan selv læse lidt op på det på nettet, men han har lavet flere stunt bl.a. via Twitter for at gøre Maxi Lopez jaloux. Det er muligt, han elsker hendes børn, men han elsker i sandhed også at provokere sin gamle kammerat. Han opfører sig som et lille barn og er derudover blot en middelmådig fodboldspiller.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

bblauritzen

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 05. aug, 2014 20:53

Du har smidt det forkerte link til din opstilling.. Jeg kommer bare ind på en tom template..

bblauritzen

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 05. aug, 2014 20:55

Alonso skrev:
bblauritzen skrev:

Nej tak....
Skal det forstås sådan, at det er fuldstændig utænkeligt, at han elsker de børn, som var det hans egen?

Bare en teori. Kan generelt ikke forstå de forskellige tankegange, der fører til, at folk får tatoveringer overhoved. Men så vidt jeg ved, så er der ret mange, der får tatoveringer, og flere af dem har vist også fået en studentereksamen eller noget tilsvarende. Om man vil tro det eller ej.
Overhovedet ikke utænkeligt. Som skilsmisse far hvor både eks konen og jeg selv har nye familier med dertilhørende papfædre osv., så ved jeg dog en smule om de mekanismer som rører sig hos Lopez og hvad Icardi har gang i her viser en så stor mangel på respekt at jeg har svært ved at finde ord for det. Han må have en brist...
Senest rettet af bblauritzen tirsdag, 05. aug, 2014 21:04, rettet i alt 1 gang.

Holmene

Indlæg af Holmene » tirsdag, 05. aug, 2014 21:00

bblauritzen skrev:

Du har smidt det forkerte link til din opstilling.. Jeg kommer bare ind på en tom template..
Ups... Jeg har nu rettet det oprindelige opslag :)

Her er linket: http://lineupbuilder.com/?sk=3ry97

Besvar