Jesper skrev:OBI-WAN skrev:Mon ikke han har lært af sidste sommers transferfarce.

Jeg vil tillade mig at minde om at meget, rigtig forbandet meget, kan gå galt. Suarez...
Og vi har to-tre mand i hus...Men det er ikke ligefrem verdensklassespillere, så jeg ved ikke hvor meget ros han skal have. Endnu, for det kan bestemt blive godt.
Jeg synes ikke, at det er gået forbandet galt, hvis Suarez ryger. Ærgeligt af helvede til, men det er næsten ude af klubbens hænder, hvis han virkelig vil videre, og vi bliver tilbudt 500 mio. Iøvrigt så tror jeg, de fleste efterhånden regner med, at det kommer til at ske.
Selvfølgelig er det ikke verdensklasse spillere, vi har hentet. Havde vi regnet med det på nuværende tidspunkt? Det var Cou og Stur iøvrigt heller ikke, da vi købte dem
Nu ladet det omsider til at Carroll, efter at være kommet hjem fra ferie, skriver med West Ham, og så burde midlerne være der til at købe ham Mkhitaryan. Det forlyder jo, at vi kun venter på penge fra Carroll-handlen, så vi kan hente ham.
Og det lader også til at Mignolet-handlen virker fremskreden. BBC melder at det at vi nok kommer til enighed med Sunderland i løbet af de næste dage
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22919112
Det er blevet handlet hurtigt og intelligent, vil jeg mene. Jeg synes det tegner godt!