Nu ikke så pesimnistisk. Der skal nok komme et "rigtigt" indkøb! Henrikh Mkh eller Eriksen. To af de mest eftertragtede unge spille i Europa! Papa er jeg også ret sikker på er fremskreden.LFC-Aaby skrev:Jeg tror sgu ikke vi kommer til at købe de helt dyre/1. hyldes spillere i år. Aspas, Kolo og en anden midterforsvar. Tror ikke det bliver til så mange andre forstærkninger desværre... I hvert fald ikke offensive spillere. På en eller anden måde er det næsten også være for meget at have sturridge, suarez, Aspas, Sterling, coutinho, borini og downing (+ Ibe, Morgan og suso) til de 4 forreste pladser.
Lucas, Gerrard, henderson, Allen (+ coady og shelvey) burde vel være nok til at dække en 2-mands midtbane.
Jeg synes vi efterhånden har en BRED trup, men vi mangler meget kvalitet, specielt på midtbanen! Tror bare ikke vi sælger tilstrækkeligt på midtbane og angreb til at skabe plads til kvalitetsspillere.
Selvfølgelig vil klubben bruge, hvad den føler er nødvendigt for, at vi bliver bedre næste år. Det har vi altid gjort. Hvorfor skrue ned for dampen nu? Come on..... Op med humøret!