Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvis Newcastle rykker ned, hvilket der er ret store chancer for taget deres form i betragtning, og Wigan's fornyede luft under vingerne. Så kender jeg nogen der burde gå på rov i Newcastle!
Personligt vil jeg møj gerne ha cabaye
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Så skal QPR da besejre Newcastle i dag. Hvis Newcastle får point i dag, så er de sikret en sæson mere hvis Wigan, som forventet, taber på Emirates på tirsdag.thefugle skrev:Hvis Newcastle rykker ned, hvilket der er ret store chancer for taget deres form i betragtning, og Wigan's fornyede luft under vingerne. Så kender jeg nogen der burde gå på rov i Newcastle!
Arsenal kan enten sikre top4 eller rykke tilbage i top4 (afhængig af Tottenhams resultat i dag) med sejr hjemme over Wigan i sæsonens sidste hjemmekamp.
Med andre ord: Jeg mener ikke der er ret store chancer for at Newcastle rykker ned.
Der er sket større overraskelser i fodbold en den situation du tror ikke tror skerAlonso skrev:Så skal QPR da besejre Newcastle i dag. Hvis Newcastle får point i dag, så er de sikret en sæson mere hvis Wigan, som forventet, taber på Emirates på tirsdag.thefugle skrev:Hvis Newcastle rykker ned, hvilket der er ret store chancer for taget deres form i betragtning, og Wigan's fornyede luft under vingerne. Så kender jeg nogen der burde gå på rov i Newcastle!
Arsenal kan enten sikre top4 eller rykke tilbage i top4 (afhængig af Tottenhams resultat i dag) med sejr hjemme over Wigan i sæsonens sidste hjemmekamp.
Med andre ord: Jeg mener ikke der er ret store chancer for at Newcastle rykker ned.

- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Jeg forsøgte ikke at udelukke muligheden, men at anfægte at der skulle være "ret store chancer" for at det sker.
Ja, det må han da være. 70 mio. for et 19-årigt forsvarstalent er mange penge! Men vi trænger til forbedringer i den ende. Og en arvtager til Enrique er, synes jeg, nødvendig allerede snart.AndreasN skrev:Det er vist TalkSport, der kører historien. Digne er ubetinget det største back-talent i Frankrig, så det ville være fantastisk, hvis vi hentede ham - jeg tror dog ikke, at vi skal lægge for meget i historien.
Edit: Jeg holder meget af Enrique og synes han er i særklasse defensivt.... Det er ikke det

@Alonso
Nej nej. nu må vi jo se hvad der sker
Men første skridt er da taget, 1-0 QPR
Nej nej. nu må vi jo se hvad der sker

Men første skridt er da taget, 1-0 QPR

Insua spiller godt i A Madrid. Fejl at de solgte ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Hvorfor vi solgte ham er da os mig en ualmindeligt stor gåde...
Vi skulle jo have plads til Konchesky!thefugle skrev:Hvorfor vi solgte ham er da os mig en ualmindeligt stor gåde...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
nårh ja, klassetræk!Janse skrev:Vi skulle jo have plads til Konchesky!thefugle skrev:Hvorfor vi solgte ham er da os mig en ualmindeligt stor gåde...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... eal-madrid
Den slukker nok lidt tankerne om alonso tilbage i LFC, selvom det jo nok er det han skal sige.
Plus vi sendte penge og Kaciniklic (+ Dalle Valle) til Fulham. Godt nok er vores sportslige setup ikke optimalt endnu, men vi er heldigvis kommet langt siden det grufulde Purslow og Hodgson samarbejde.Janse skrev:Vi skulle jo have plads til Konchesky!thefugle skrev:Hvorfor vi solgte ham er da os mig en ualmindeligt stor gåde...
Godt ord til at beskrive det. sikke dog en skrækkelig tid, og det er ikke længe siden, men tænker virkeligt ikke meget på den tid, har fortrængt det. Men vel mindes jeg da om det af og til.....AlonsoAlonso skrev: grufulde Purslow og Hodgson samarbejde.

Verden er smask fuld af hyklere....
Helt enig. Det er til at blive dårligt over at tænke på. Insua har klasse til Liverpool, det syntes jeg helt klart.Thommo skrev:Godt ord til at beskrive det. sikke dog en skrækkelig tid, og det er ikke længe siden, men tænker virkeligt ikke meget på den tid, har fortrængt det. Men vel mindes jeg da om det af og til.....AlonsoAlonso skrev: grufulde Purslow og Hodgson samarbejde.(
)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Hov hov gutter.
Hodgson UDLEJEDE Insua til Galatasaray.
King Kenny SOLGTE Insua til Sporting.
Godt nok var Woy en tåbe, men den her dumhed, ja, den står Kenny for.
Hodgson UDLEJEDE Insua til Galatasaray.
King Kenny SOLGTE Insua til Sporting.
Godt nok var Woy en tåbe, men den her dumhed, ja, den står Kenny for.
det har du ikke ret i...
Da Insua havde 1 år tilbage af sin kontrakt udlejede han ham til Galatasaray, da det år var gået var han fri til at tage til Sporting!
Da Insua havde 1 år tilbage af sin kontrakt udlejede han ham til Galatasaray, da det år var gået var han fri til at tage til Sporting!