Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » søndag, 02. apr, 2017 19:00

nikand skrev:
Wormie skrev:skal vi ikke byde 40.000.001 pund for Alexis sanchez
Synes det ville være useriøst, præcis som da Arsenal bød samme beløb for Luis Suarez. Men vi må da hjertens gerne forsøge at købe Alexis.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 02. apr, 2017 19:19

Mads T. skrev:Hmm nu bliver vi rygtet som interesserede i Simon Kjær af en tyrkisk avis. Det er forhåbentligt bare en and...
Mon ikke det er lidt i den dur, vi kan forvente her i sommeren.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 02. apr, 2017 22:46

Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:Hmm nu bliver vi rygtet som interesserede i Simon Kjær af en tyrkisk avis. Det er forhåbentligt bare en and...
Mon ikke det er lidt i den dur, vi kan forvente her i sommeren.
Jeg tror, at det bliver en lidt yngre spiller vi henter på positionen. Drømmer naturligvis om Van Dijk eller måske Laporte, men mere realistisk så bliver det nok en spiller som Keane. Jeg må blankt erkende, at jeg først er begyndt at lægge mærke til Keane efter, at han blev udtaget til det engelske landshold, så jeg føler ikke helt, jeg kan udtale mig om hans kvaliteter. Andreas Christensen er nok et andet eksempel på en spiller, som vi måske ville være ude efter, hvis det ikke var fordi, han er ejet af Chelsea.

Hvis vi skal have en ældre rutineret spiller, så har jeg altid været glad for Winston Reid.
Kloppite

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » søndag, 02. apr, 2017 23:27

Corner taken quickly...

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 03. apr, 2017 00:30

Husk nu, at CL ikke betyder alt for vores tiltrækningskraft. Efter vores sidste kvalifikation til CL hentede vi Lovren, Moreno, Can, Lallana, Markovic, Balotelli og Lambert. Origi købte vi også, men han trådte først til sæsonen efter. Nogle af spillerne har da vist sig brugbare, men det har været blandet. Dengang havde vi endda kæmpet med om titlen. Men vi har til gode at se effekten af Klopp+CL. Lad os håbe, at det giver noget. Hver for sig har de ikke været superprangende, selvom Matip, Wijnaldum og Mané er store gevinster. Året inden, under Rodgers, hentede vi da også Clyne, Milner og Firmino - uden CL.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 04. apr, 2017 00:00

Balague mener at vi er interesseret i Rodriguez, men han afventer, da hen gerne vil til en større klub i PL.

http://www.plbold.dk/nyhed/spansk-journ ... ier-league

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 04. apr, 2017 12:46

Hr. Drejer skrev:Balague mener at vi er interesseret i Rodriguez, men han afventer, da hen gerne vil til en større klub i PL.

http://www.plbold.dk/nyhed/spansk-journ ... ier-league
Rodriguez har da i hvertfald navnet på plads, men så han bedre ud end han faktisk er til VM eller er han en i en lang række spillere der underpræsterer i Real Madrid?

Jeg er ikke i tvivl om at han kan mere end han viser i Real, men er meget i tvivl om hvor meget mere han kan. Uanset hvad så spiller han på en plads hvor der er rum for forbedring i truppen, Mané og Coutinho skal helst blive, men så er der stadig en plads tilbage blandt de tre forreste. Og Man kunne jo flytte Coutinho ned som offensiv midtbane, men det kommer nok til at skubbe Lallana ud i kulden, så der skal noget af en spiller til for at det bliver den valgte løsning.

Uden at kende økonomien, ja surprise jeg arbejder ikke i LFC's økonomi afdeling, så vil jeg sige ja. Han er bedre end han har spillet i real og at signe et stort navn vil skabe noget positiv energi i truppen.
Problemet er hvis jeg skal vælge mellem Rodriguez og van Dijk eller lign. så vil jeg nok mene at forsvaret bør prioriteres

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 04. apr, 2017 13:00

Jeg tror at hvis vi mod forventning lykkes at få Rodriguez, så ryger Coutinho til Barca. Vi er jo ikke kendt for at have mange stjerner rendende rundt.

Spørgsmålet er om Van Dijk kan hjælpe os med vores defensive problemer. Vi har haft defensive problemer lige siden Rafa stoppede. I vores gode sæson, hvor Suarez og Sturridge bankede mål ind på stribe, lukkede vi også mange mål ind. Ofte scorede modstanderholdet 2 mål, og nogle gange 3 mål, men vi vandt kampene på vores fremragende offensiv. Vi har lækket mål de sidste 5-6 år, og i den tid har vi haft forskellige managere, spillere, taktik etc. Mit forslag er en bedre målmand, som er dygtig til at dirigere sit forsvar. Måske en Ny Carra - a demanding defender. Det mangler vi også, er Van Dijk en demanding defender?

Men jeg tror vi i år igen køber fra So'ton, men jeg tror ikke det bliver Van Dijk, men Bertrand. Jeg synes han er god, og det er en spiller vi bør kunne tiltrække, hvorimod Van Dijk bliver vanskelig, når først Chelsea og Man C melder deres ankomst.

MP

Indlæg af MP » tirsdag, 04. apr, 2017 19:16

Har ikke set nok af James R. til at kunne bedømme hans kvaliteter og vurdere om han passer i Klopps koncept. Men næsten alle Real fans jeg snakker med, forstår ikke at han ikke bliver brugt mere. De rangerer ham alle højere end spillere såsom Isco, Benzema, Kovacic, Morata, Asensio.

Holmene

Indlæg af Holmene » tirsdag, 04. apr, 2017 22:20

Ærgerligt at Shaw er i SCUM, ellers en spiller jeg godt ville se i Liverpool. Tænker at han muligvis er tilgængelig for omkring 20mil£, dog kan vi nok ikke matche løn. Syntes hans niveau før hans skade var fremragende, derudover er han stadig kun 21 år. Jeg tror at de fleste af Mourinhos kommentarer om hans indstilling er endnu et åndsvagt eksempel på Mourinhos måde at motivere sine spillere på.

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 04. apr, 2017 23:40

Holmene skrev:Ærgerligt at Shaw er i SCUM, ellers en spiller jeg godt ville se i Liverpool. Tænker at han muligvis er tilgængelig for omkring 20mil£, dog kan vi nok ikke matche løn. Syntes hans niveau før hans skade var fremragende, derudover er han stadig kun 21 år. Jeg tror at de fleste af Mourinhos kommentarer om hans indstilling er endnu et åndsvagt eksempel på Mourinhos måde at motivere sine spillere på.
:shock:
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 05. apr, 2017 08:18

Hr. Drejer skrev:[...] Måske en Ny Carra - a demanding defender. Det mangler vi også, er Van Dijk en demanding defender?
[...]
Bare lige for at være dum... hvad i alverden dækker det begreb over ? har aldrig stødt på det før nemlig, så er lidt svært at finde ud af om jeg er enig eller uenig... :dontknow:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 05. apr, 2017 08:42

Bellamy_fever skrev:
Hr. Drejer skrev:[...] Måske en Ny Carra - a demanding defender. Det mangler vi også, er Van Dijk en demanding defender?
[...]
Bare lige for at være dum... hvad i alverden dækker det begreb over ? har aldrig stødt på det før nemlig, så er lidt svært at finde ud af om jeg er enig eller uenig... :dontknow:
Mon ikke der menes det engelske udtryk: commanding defender som i styrende/organiserende/kommanderende? Tænker sådan lidt Carragher style.
Demanding defender er de vel alle sammen, når det kommer til lønforhandlingerne ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 05. apr, 2017 09:48

Cynwal skrev:
Bellamy_fever skrev:
[...]
Mon ikke der menes det engelske udtryk: commanding defender som i styrende/organiserende/kommanderende? Tænker sådan lidt Carragher style.
Demanding defender er de vel alle sammen, når det kommer til lønforhandlingerne ;)
:lol: Tak Cynwal. Alle de udenlandske ord ;)

Men jeg mener at vi mangler en forsvarsspiller som dirigerer sit forsvar. Som jeg skriver længere oppe, så har vores forsvarsproblemer strakt sig over flere managere, og vi har i de sidste 5-6 år anvendt mange forskellige spillere. Men vores forsvarsproblemer består. Måske mangler vi nogle kommunikerende spillere og målmand.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » onsdag, 05. apr, 2017 10:15

Hr. Drejer skrev:
Cynwal skrev:
Bellamy_fever skrev:
[...]
:lol: Tak Cynwal. Alle de udenlandske ord ;)

Men jeg mener at vi mangler en forsvarsspiller som dirigerer sit forsvar. Som jeg skriver længere oppe, så har vores forsvarsproblemer strakt sig over flere managere, og vi har i de sidste 5-6 år anvendt mange forskellige spillere. Men vores forsvarsproblemer består. Måske mangler vi nogle kommunikerende spillere og målmand.
Lovren blev vel netop hentet ind, fordi det var den kvalitet han besad? Jeg har ikke selv lagt så meget mærke til, om der er nogen der kommanderer mere end andre - der er i hvert fald ikke nogen, der gør det på Carraghers niveau. Når det så er sagt, hvor ofte er det så gået galt i åbent spil, fordi der ikke bliver kommanderet ordentligt kontra hvor ofte det går galt i standardsituationer (aka dødboldsituationer) Jeg føler, at det ofte er her vi er usikre. Vi har vel nærmest aldrig haft en keeper, der dominerer luftrummet, og har det bestemt ikke nu. Vi har så ovenikøbet kun Lovren og Matip der kan betegnes som hovedstødsstærke spillere (+ lidt Can også) når vi så møder hold, der har en angriber der er stærk i luften + de kan sende et par centrale forsvarer og måske en midtbane eller to op, der er stærke i luftdueller, så bliver det ofte meget farligt.
Nu er det ikke så ofte vi bliver belejret i eget felt, så dødboldslignende situationer fra åbent spil, ser vi heldigvis ikke så ofte.

Alt i alt mener jeg, at vi skal blive stærkere i luftdueller generelt, som noget af det første. Andre hold, laver masser af professionelle frispark på os, men vi vinder sjældent noget på det. Når vi så laver dem på de andre, så bliver det ofte farligt. Hvordan skal det løses. En keeper der dominerer sit felt, er en mulighed. F.eks kunne den der nye venstre back alle snakker om, også scoutes efter at skulle have dette talent også. Skal vi have en ny central forsvarer, så er det også en mulighed - og så kunne man lave noget speciel træning til det, til de nuværende spillere.

Besvar