ilusio skrev:Venstra back (Moreno) og så beholde Enrique som backup (og Flanagan som backup til ham).
Center back (Lovren) og så sælge Agger/skrtel.
Isco til at give flere options oppe foran.
Det kan vel gøres for ca £60-70 mio. Sælges Reina og Agger og Borini, så har vi vel dækket de første £25 mio af.
Bonus:
Derudover kunne Johnson sælges og så hente Micha Richards. ny udfordring for Johnson og ny chance til Richards.
Så skulle vi være dækket ind på de fleste pladser. Hvem ringer til BR og ber ham lukke disse hurtigst muligt.
Jeg går lige i clinch med dig igen, håber du bærer over med mig.
Moreno så jeg gerne i i klubben.
Lovren er sikkert også et fint køb, men vil du gerne af med Skrtel/Agger over Kolo Touré? Hvis vi køber Lovren, har vi naturligvis for mange midterforsvarere, men Touré må absolut være den svageste af dem alle. Jeg forstår det udmærket, hvis argumentet er for bedre balance i truppen, da Touré nok er ok med ikke at være starter, men hvis Lovren flopper, og Sakho bliver skadet, står vi pludselig med et svagt midterforsvar uden Skrtel/Agger, så jeg er ikke sikker på, at jeg er enig.
Isco, synes jeg måske, vil være et forkert indkøb. Han har mange kvaliteter, men spiller han ikke lidt Coutinhos plads?
Vores midtbane og offensiv som jeg tror den spilles: Gerrard, Henderson, Lallana, Coutinho, Sterling, Sturridge. Det giver bænken: Can/Lucas, Allen, Markovic/Suso, Remy (Mon ikke den snart er officiel.) og Lambert.
Her synes jeg ikke, vi har egentlige mangler offensivt, som vi skal sprænge banken for at lappe. Jeg vil vurdere Isco til at være en spiller, der ikke er væsentligt bedre end Coutinho (Jeg har dog ikke set mere end 10 kampe med ham), derfor er jeg ikke sikker på, at vi bør bruge mange millioner pund på ham.
Men igen, den ubekendte faktor er jo Remy og Markovic. Hvis succesen udebliver, kan Isco gå hen og blive meget nyttig. Jeg vil bare nødig se Coutinho rådne på bænken, eller Isco blive købt til millioner uden at blive brugt meget.