rnh skrev:Jeg så gerne en del spillere både ind og ud af holdet.
En ny mand i målet, dett kunne godt være Begovich.
En angriber Ind 1: Costa han arbejder meget for holdet og laver mål.
2: Falcao eller Martinez
En midt/kant 1: Reus.
2: Lallana.
To nye backs : Micah Richard og ???????
Ingen ny midterforsvar som flere ellers mener. ( Agger, Skrtel, Sakho, Ilori, Visdom. )
Ud : Reina, Coates, Kelly, Lucas, Assaidi, Touré, Aspas, Borini, Suso.
Skulle det lykkedes os at hente et par klasse backs, vil jeg også være villig til at skyde både Johnson og Enrique af hvis prisen er rigtig. Jeg syntes at deres præstationer er alt for svingende og Johnson har simpelthen virket fodbold træt.
Er det helt skudt forbi ???
Både og.
Begovic i målet er altså også en idé jeg bliver mere og mere vild med. Jeg synes Mignolet har stået en helt fin debutsæson, men Begovic er bedre og de er altså på næsten samme alder. Vi vil fortsat have en knivskarp konkurrence hvis de to konkurrerede. Alternativt kunne Reina komme tilbage og så kunne Reina/Mignolet presse hinanden.
Jeg kan slet ikke se os spendere + £30m for Costa, Falcao eller Martinez. Og det selvom Costas frikøbsklausul på £32 lyder temmelig fristende. Vi har to verdenklasseangribere i forvejen og bør nok sørge for noget backup her. Jeg kan sagtens se Borini være den spiller.
Reus ville være en drøm, men jeg har svært ved at finde ud af om det ville kunne lade sig gøre. Idet alle andre storklubber i Europa vel også gerne vil ham, er min konklusion at han bliver nær umulig at få desværre. Lallana kan helt sikkert bidrage med noget og er et realistisk mål for os.
Jeg ved ikke om vi mangler nye backs. I en FM verden gør vi måske, men nok ikke i virkeligheden. Richards kan jeg slet ikke forstå at du nævner. Okay har så spændende ud engang, og han er stadig helt vanvittig i FIFA og FM, men han har vel ikke spillet mere en 10 kampe i PL de to seneste sæsoner. Jeg har svært ved at tro at bare fordi vi har Rodgers så vil Richards kunne finde sit gamle niveau. Han skal være bedre end Johnson i topform (længe siden, i know) og det ser jeg ham ikke blive.
Og så kan jeg slet ikke forstå at du vil af med Touré, Lucas, Borini og Suso.
Jeg ville nok prioritere målmandsposten og et køb af Begovic fordi jeg synes han er et niveau over både Reina og Mignolet, købe en venstre back, central midtbane og kant.
Følgende ville være min drømmetrup til 2014/2015 sæsonen: (tallene er selvfølgelig bare egen estimering).
GK: Asmir Begovic (£10m), Simon Mignolet, Brad Jones
RB: Glen Johnson, Jon Flanagan, Ryan McLaughlin
CB: Martin Skrtel, Mamadou Sakho, Daniel Agger, Kolo Toure, Andre Wisdom, Thiago Ilori
LB: Luke Shaw (£23m), Jose Enrique, Jack Robinson
DM: Steven Gerrard, Lucas Leiva, Jordan Rossiter
CM: Jordan Henderson, Joe Allen, Will Hughes (£15m), Luis Alberto
RW: Raheem Sterling, Jordan Ibe
AM: Philippe Coutinho, Suso, Joao Teixeira
LW: Xerdan Shaquiri (£16m), Oussama Assaidi
ST: Luis Suarez, Daniel Sturridge, Fabio Borini
Ind: Begovic (£10m), Shaw (£23m), Hughes (£15m) og Shaquiri (£16m) = £64m
Ud: Reina (£7m), Kelly (£2.5m), Coady (£100.000), Coates (£2m), Aspas (£5m), Moses (retur) og Cissokho (retur) = £16.6
Net spend: £64m - £16.6m = £47.4m
Løn:
Ind: Begovic (£70.000) om ugen, Shaw (£65.000) om ugen, Hughes (£45.000) om ugen og Shaqiri (£75.000) om ugen = £255.000 om ugen
Ud: Reina (£90.000) om ugen, Kelly (£30.000) om ugen, Coady (£5.000) om ugen, Coates (£20.000) om ugen, Aspas (£50.000), og lad os sige vi betaler £50.000 om ugen for at leje Moses og Cissokho = £245.000 om ugen
Steget lønbudget: £10.000 om ugen
Man har vel lov at drømme