Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 07. feb, 2013 14:05

Robbie_God_Fowler skrev:Et salg af Skrtel og køb af en erstatning vil, som AJ er inde på, ikke løse vores manglende bredde i midterforsvaret. Set i bagklogskabens lys skulle vi måske have sagt ja til de angivelige £ 20 millioner, som der blev budt på Skrtel i sommers. For den sum kunne man have hentet to fuldgode erstatninger.

Generelt synes jeg vores trup er alt for smal til at vi skal sælge for at købe. Det skulle kun være, hvis man kunne lave en "Tottenham", hvor man sælger en spiller som Modric, og forstærke bredde og væsentlige positioner på baggrund heraf. Problemet er blot, at udover Suarez har vi nok ikke sådanne spilleraktiver - og Suarez kan vi så absolut ikke undvære, hvis vi har intentioner om at kæmpe med i toppen indenfor nærmeste fremtid.
Vi kunne heller ikke undvære Torres, Man Utd kunne ikke undvære Cristiano Ronaldo osv.

Historien taler for at klubberne kommer videre, selvom det som regel koster på den korte bane. Dermed ikke sagt at jeg tror det er en god idé at sælge Suarez, men jeg tror ikke ubetinget det vil være en katastrofe. De penge man får vil man højst sandsynligt kunne bruge til at købe to spændende offensive navne, ligesom da vi købte Suarez og Carroll for Torres pengene.

Navne som Son, Eriksen og Isco kunne være emner.

Hvad angår midterforsvaret, så tror jeg vi henter et af de navne vi har været linket med henover vinteren. Amorebieta og Diakite der begge har kontraktudløb, eller Fazio der kun har et år tilbage af kontrakten til sommer. Altså "billige" spillere. Det er formentlig på bekostning af Coates, der i spillestil og kvaliteter er langt fra hvad Rodgers ønsker.

Sælges Skrtel vil han blive erstattet direkte, men tror justeringerne i forsvaret bliver et nulsums spil. Tror ikke vi sætter de store penge af.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » torsdag, 07. feb, 2013 14:05

Mon vi skal af med Skrtel nu hvor Carragher går på pension?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Scouzer
Geografisk sted: Skive
Alder: 39

Indlæg af Scouzer » torsdag, 07. feb, 2013 14:14

Jeg håber virkelig vi kan finde den nye Sami.
jeg synes vi mangler en spiller som ham der er bomstærk og læser spillet helt fantastisk og som også kan være en trussel på dødbolde.
Vi så jo mod Stoke at både Agger og Skrtel måske lige har musklerne til at klare sig overfor spillere som Kenwyne Jones.
Så det er virkelig ærgerligt at vi ikke fik lejet Coates ud så han kunne få noget erfaring, for jeg synes han er lige sådan en spiller type vi mangler.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 11. feb, 2013 14:08

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=36021&zone=1

Viborgmålmand til prøvetræning i Liverpool FC. Han står på et eller andet ungdomslandshold.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

verdenskrig
Alder: 35

Indlæg af verdenskrig » mandag, 11. feb, 2013 14:28

Nu har der ( desværre ) ikke været rygter om det, men Fraser Forster fra Celtic, som står på kassen for dem er en herre vi bestemt burde se nærmere på. Specielt in mente hvor store problemer vi har på målmandsposten.

Manden er snart 25 år, men har stået intet mindre end formidabelt for Celtic i CL i de kampe jeg har set. Han er 199 høj, stor som et skur, og fylder det hele når han kommer ud. Derudover er han sin højde taget i betragtning ret hurtig på fødderne og har nogle vilde reflekser. Der er noget Schmeichel over ham når han kommer ud af sit mål, og så er han dertil qua sin højde god i luftspillet og til at dominere sit felt.

http://www.youtube.com/watch?v=Z6sSyDNbqq0 Nu skal man lade være med at bedømme kun fra youtube, og det gør jeg heller ikke. Men han er altså en fantastisk målmand som jeg tror ville blive det vilde hit på Anfield.
"We dont need to motivate players because each of them is responsible for the performance of the team as a whole.
The status of Liverpool's players keeps them motivated"
Bill Shankly <3

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 11. feb, 2013 14:38

https://www.youtube.com/watch?v=thv2cJ1mzTY

Selv Ben Foster kan udfører mirakler fra tid til anden.

https://www.youtube.com/watch?v=ocf4rg0GVQk

Men ja Fraser Forster ser god ud, bedømt ud fra de få kampe jeg har set med ham.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » mandag, 11. feb, 2013 16:05

Virker til at han har meget stærke hænder og fingre, bedømt ud fra at han laver parader med én hånd, og nogle gange enkelte fingre, hvor bolden alligevel ændrer radikalt retning.

Men jeg vil gerne vide noget mere om hans forudseenhed, hans spil med fødderne og hans evne til at overvinde modgang.
Billede

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 11. feb, 2013 16:10

Én af de store åbenbaringer ved Africa Cup of Nations har været angriberen Emmanuel Emenike. Han scorede fire mål i turneringen, men måtte se til fra bænken med en skade, da hans nigerianske landsmænd i aftes vandt 1-0 i finalen over Burkina Faso.
Spartak Moskva-angriberen har imidlertid tiltrukket sig så meget interesse, at han nu sættes i forbindelse med et skifte til en ny klub. Den engelske traditionsklub Liverpool bliver, på den europæiske rygtebørs, nævnt som interesseret, mens også Reading og Arsenal tidligere er blevet sat i forbindelse med den bomstærke targetman.
Emmanuel Emenike forlod sit hjemland som 21-årig for at spille i sydafrikanske Black Aces, der siden solgte ham til FC Cape Town, inden turen gik til tyrkiske Karabükspor, der i 2011 solgte ham til Fenerbahce. Den tyrkiske storklub solgte ham videre to måneder senere til russiske Spartak Moskva efter et længere forløb, hvor Emenike var blevet sat i forbindelse med en matchfixing-sag, som han siden blev frikendt for at have deltaget i.
Emenike har lavet fem mål i 15 russiske ligakampe i denne sæson.

Fra Tipsbladet

Nogle der kender ham? eller har set ham i ACN?

verdenskrig
Alder: 35

Indlæg af verdenskrig » mandag, 11. feb, 2013 16:14

DaBonks skrev:Virker til at han har meget stærke hænder og fingre, bedømt ud fra at han laver parader med én hånd, og nogle gange enkelte fingre, hvor bolden alligevel ændrer radikalt retning.

Men jeg vil gerne vide noget mere om hans forudseenhed, hans spil med fødderne og hans evne til at overvinde modgang.
Forudseenhed kan jeg ikke give et svar på.
Spil med fødderne = Han sparker rigtig langt, og relativt præcist. Lagde blandt andet op til Celtics andet mål mod Barca omend det også var en kæmpe Xavi fejl :)

Evne til at håndtere modgang: Blev siet fra i Newcastle til fordel for Krul, men tog i stedet til Celtic og er i dag en af hovedpersonerne på et Celtic hold der har gjort en super indsats i CL so far :)
"We dont need to motivate players because each of them is responsible for the performance of the team as a whole.
The status of Liverpool's players keeps them motivated"
Bill Shankly <3

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » mandag, 11. feb, 2013 16:37

verdenskrig skrev:
DaBonks skrev:Virker til at han har meget stærke hænder og fingre, bedømt ud fra at han laver parader med én hånd, og nogle gange enkelte fingre, hvor bolden alligevel ændrer radikalt retning.

Forudseenhed kan jeg ikke give et svar på.
Spil med fødderne = Han sparker rigtig langt, og relativt præcist. Lagde blandt andet op til Celtics andet mål mod Barca omend det også var en kæmpe Xavi fejl :)

Evne til at håndtere modgang: Blev siet fra i Newcastle til fordel for Krul, men tog i stedet til Celtic og er i dag en af hovedpersonerne på et Celtic hold der har gjort en super indsats i CL so far :)
Nu tænker jeg ikke så meget udspark, men mere om han kan agere sweeper på samme måde som Reina kan gøre det for os i dag. Det er en essentiel del af taktikken under Rodgers at målmanden kan deltage i boldbesiddelsen, så der er en mand mere at spille bolden til når bolden kører rundt på egen banehalvdel.

Jeg tror ikke Rodgers har tænkt sig at købe en målmand der ikke kan dette, uanset hvor høj og stærk han så må være.
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 11. feb, 2013 17:24

Hekkem skrev:https://www.youtube.com/watch?v=thv2cJ1mzTY

Selv Ben Foster kan udfører mirakler fra tid til anden.

https://www.youtube.com/watch?v=ocf4rg0GVQk

Men ja Fraser Forster ser god ud, bedømt ud fra de få kampe jeg har set med ham.
Giver han ikke mange returbolde lige ud i feltet?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 11. feb, 2013 18:22

TomViolence skrev:Diakites agent siger at Liverpool er førsteprioritet. Nogle der ser italiensk fodbold der kan fortælle os andre lidt om ham?

Også er han endda på en fri transfer til sommer.

http://www.bold.dk/nyt/Diakite-agent-Li ... eprioritet
Så ser dén ud til at være død;

http://www.bold.dk/nyt/Napoli-en-unders ... io-spiller

Ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til det, for har aldrig set ham spille. Men det ville da have været en forholdsvis billig løsning, og det er 100 at det er et sted vi skal forstærke os til sommer.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 12. feb, 2013 08:35

Ben Foster viste igår, at han var en fantastisk målmand. Køb ham!!

No maam

Indlæg af No maam » tirsdag, 12. feb, 2013 10:07

Aarhus skrev:Ben Foster viste igår, at han var en fantastisk målmand. Køb ham!!
Vores elendige afslutninger kan få alle målmænd til at se fantastiske ud.

Igennem de sidste par år, har MOM på Anfield næsten konsekvent været udeholdets målmand.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » tirsdag, 12. feb, 2013 10:46

No maam skrev:
Aarhus skrev:Ben Foster viste igår, at han var en fantastisk målmand. Køb ham!!
Vores elendige afslutninger kan få alle målmænd til at se fantastiske ud.

Igennem de sidste par år, har MOM på Anfield næsten konsekvent været udeholdets målmand.
I hvert fald ofte, det må jeg medgive dig, men han havde virkelig nogle superredninger i går, hvor man slet ikke forstår, hvorfor den ikke gik ind. Straffesparket var ikke et af dem. Det var dårligt sparket.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Besvar