Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 08. jul, 2012 18:47

sjampen skrev:
Badooo skrev:11 mål i 28 kampe for Chelsea, og 8 mål i 12 kampe for Bolton sæsonen før. Udmærket. Ikke Torres-i-sine-yngre-dage-agtigt, men udmærket.
I betragtningen af at han tilsyneladende har spillet på kanten for Chelski, er 11 mål da en god sjat. Det undrer mig faktisk lidt at vi tilsyneladende er efter ham. Så vidt jeg ved er en af hovedgrundende til at han er utilfreds. nemlig at han har spillet kantspilller. Hos os må man gå ud fra at han vil få samme position, medmindre han selvfølgelig skal slå Carroll ud på bænken.

Dog er Sturridge en fremragende spiller. Selv hvis han kommer til at få en lidt højere løn end vi egentlig synes han er værd, ville det være et scoop.
En del af utilfredsheden skyldes vel også manglende spilletid under Di Matteo.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » søndag, 08. jul, 2012 19:23

Arda skrev:
sjampen skrev:
Badooo skrev:11 mål i 28 kampe for Chelsea, og 8 mål i 12 kampe for Bolton sæsonen før. Udmærket. Ikke Torres-i-sine-yngre-dage-agtigt, men udmærket.
I betragtningen af at han tilsyneladende har spillet på kanten for Chelski, er 11 mål da en god sjat. Det undrer mig faktisk lidt at vi tilsyneladende er efter ham. Så vidt jeg ved er en af hovedgrundende til at han er utilfreds. nemlig at han har spillet kantspilller. Hos os må man gå ud fra at han vil få samme position, medmindre han selvfølgelig skal slå Carroll ud på bænken.

Dog er Sturridge en fremragende spiller. Selv hvis han kommer til at få en lidt højere løn end vi egentlig synes han er værd, ville det være et scoop.
En del af utilfredsheden skyldes vel også manglende spilletid under Di Matteo.
Men der er også forskel på at være klassisk kant og så inside forward som han kunne være ved os.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 08. jul, 2012 19:29

Hvad er inside forward i det hele taget?
Fan af Manchester United

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 08. jul, 2012 19:34

AllanShore skrev:Hvad er inside forward i det hele taget?
Ja dem benytter wingman Ferguson sig jo ikke det store af ;)

Hvis du tænker tilbage på Ryan Babel, så tror jeg du har den mest karikerede stereotype af en inside forward. En offensiv spiller med udgangspunkt i højre eller venstre side (enten på linie med eller lige bagved en enlig angriber), som modsat eksempelvis jeres mere klassiske kanter har en klar tendens til at foretrække bevægelse ind i banen fremfor udad og mod baglinien.
Senest rettet af Aarde søndag, 08. jul, 2012 20:01, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » søndag, 08. jul, 2012 19:43

Aarde skrev:
Ja dem benytter wingman Ferguson sig jo ikke det store af ;)

Hvis du tænker tilbage på Ryan Babel, så tror jeg du har den mest karikerede stereotype af en inside forward. En offensiv spiller med udgangspunkt i højre eller venstre side (enten på linie med eller lige bagved en enlig angriber), men som modsat eksempelvis jeres mere klassiske kanter har en klar tendens til at foretrække bevægelse ind i banen fremfor udad og mod baglinien.
Ja eller Ronaldo i sin manu tid.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 08. jul, 2012 19:47

http://lmgtfy.com/?q=inside+forward
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Negrito
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 35

Indlæg af Negrito » søndag, 08. jul, 2012 19:49

Tom_Jorsal skrev:Ja. Tiki taka min bare røv. Hvis jeg ville se den slags, så jeg sgu nok spansk fodbold.
Jeg må ærlig indrømme, jeg ikke forstår, hvad man har imod Tiki Taka fodbold. Især nu hvor BR vil indføre det hos os. Vi er vel alle sammen enige om, at Swansea til tider spillede noget af det flotteste fodbold sidste sæson. Med det spillermateriale som vi har/(forhåbentlig) får, så spår jeg lyse tider i fremtiden.

Jeg tror netop, at vi det bliver herligt at se på, da vi jo kommer til at spille offensiv, boldbesiddende fodbold, hvilket var noget der hørte vores storhedstid til. Med evt. Gaston Ramirez og Sturridge som indkøb oven i vores nuværende trup, tror jeg, at vi kan opleve succes ved netop Tiki Taka. :)
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

SeanJohn

Indlæg af SeanJohn » søndag, 08. jul, 2012 20:24

Negrito skrev:
Tom_Jorsal skrev:Ja. Tiki taka min bare røv. Hvis jeg ville se den slags, så jeg sgu nok spansk fodbold.
Jeg må ærlig indrømme, jeg ikke forstår, hvad man har imod Tiki Taka fodbold. Især nu hvor BR vil indføre det hos os. Vi er vel alle sammen enige om, at Swansea til tider spillede noget af det flotteste fodbold sidste sæson. Med det spillermateriale som vi har/(forhåbentlig) får, så spår jeg lyse tider i fremtiden.

Jeg tror netop, at vi det bliver herligt at se på, da vi jo kommer til at spille offensiv, boldbesiddende fodbold, hvilket var noget der hørte vores storhedstid til. Med evt. Gaston Ramirez og Sturridge som indkøb oven i vores nuværende trup, tror jeg, at vi kan opleve succes ved netop Tiki Taka. :)
Mit problem med Tika Taka fodbold er at jeg finder det dødhamrende kedeligt. De hold der mestrer Tika Takaen (Barcelona/Spanien) er jeg ved at falde i søvn til. Min kærlighed til Premier League er bygget på intensiteten - noget der i den grad falder hos hold der spiller ud fra Tika Takaen.

Nu tror og håber jeg heller ikke, vi kommer til at spille bolden ligeså meget rundt som Spanien/Barcelona, men frygten er tilstede.

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » søndag, 08. jul, 2012 20:27

Lebron James tapping up Kaka ? :)

Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 08. jul, 2012 20:33

Det er unødvendigt James, for vi henter jo allerede Gaston og Jovetic.

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » søndag, 08. jul, 2012 20:49

Arda skrev:Det er unødvendigt James, for vi henter jo allerede Gaston og Jovetic.
Jeg er ret sikker paa at vi ikke henter Jovetic..... :|

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 08. jul, 2012 20:58

@ Jezzman: Don't be a party pooper!

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » søndag, 08. jul, 2012 21:02

Arda skrev:@ Jezzman: Don't be a party pooper!
:alcohol: sorry..... haaber jeg kan komme med bedre nyt en anden gang :alcohol:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 08. jul, 2012 21:11

@ Jezzman: Please do! :D

Negrito
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 35

Indlæg af Negrito » søndag, 08. jul, 2012 21:23

SeanJohn skrev:
Negrito skrev:

SeanJohn skrev:
Negrito skrev:
Tom_Jorsal skrev:
SeanJohn skrev:Mit problem med Tika Taka fodbold er at jeg finder det dødhamrende kedeligt. De hold der mestrer Tika Takaen (Barcelona/Spanien) er jeg ved at falde i søvn til. Min kærlighed til Premier League er bygget på intensiteten - noget der i den grad falder hos hold der spiller ud fra Tika Takaen.
Jeg må erklære mig uenig. ;) EM-finalen var et fremragende eksempel på, hvordan denne filosofi kan skabe enormt flot fodbold (Spanien I know, alligevel). Desuden har det vist sig at være effektivt for både Spanien, Barca og vigtigst i Swansea, hvor de sluttede 12 udelukkende grundet denne filosofi, som BR ikke gik på kompromis med på noget tidspunkt. Man skal ikke glemme at resultater i sig selv ville skabe spændende fodbold for os Liverpool fans. 8-)
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

Besvar