Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Allan

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Allan » tirsdag, 28. dec, 2010 20:06

Mugge skrev:
Martin E skrev:Cisse har spist frokost med Gerrard om at komme tilbage hehe lyder ok bedre end de angribere som osse er på rygte børsen.
Det ville være en god idé hvis du skrev, hvor du har læst det - tak.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... eturn.html

Men hvis Martin E seriøst mener at Cissé er bedre end de spillere vi bliver linket til på rygtebørsen, så begynder jeg så småt at tro at martin har fået byttet om på to spillere inde i sit hoved... Martin, hvem er det lige du tror Cissé er??

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 28. dec, 2010 20:36

@ Alonso

Jeg følger heller ikke særlig meget med i Ligue 1, men Lille ligger da nummer et, og Gervinho er vist sammen med Hazard, Rami og Sow en af profilerne.

Jeg synes egentlig ikke, at Rieras første sæson var så dårlig. Jeg synes heller ikke Pennants førte sæson var så dårlig. Hvis de begge kunne have holdt niveauet fra første sæson, så havde de været successer imø. og et meget højere niveau behøver Gervinho ikke at ramme (selvom han selvfølgelig gerne må vise mere).

Babel er for mig den oplagte sammenligning, da Gervinho ud fra hvad jeg har læst og set, minder om Babel - begge er denne her mellemting mellem angriber og fløj.

Og apropos debutsæsoner så virkede Babel også meget lovende efter sin første sæson. Hvis Gervinho lige kunne ramme et halvt niveau over Babels debutsæson, så ville han være en succes imø. Eller Garcias niveau - han var bestemt heller ikke stabilt præsterende, men han kunne gøre en forskel, når han var på banen.

Hvis Gervinho er Comollis og NESVs flagskib, som signalerer en ny æra og en ny form for fodbold, så vil jeg nok blive skuffet. Men hvis det blot er for at tilføre holdet nogle kvaliteter, som er lidt i underskud, så er jeg klart positivt stemt.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » tirsdag, 28. dec, 2010 20:58

To tidligere holdkammerater spiser frokost sammmen - og så laver man en historie ud af det :doh1:
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 28. dec, 2010 23:24

Ja tak, til Gervinho. Vi har været linket med ham før og han ser meget spændene ud. Hazard og Gervinho er angiveligt gode venner, så ville ikke være tosset at hente dem begge to.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 29. dec, 2010 08:20

Allan skrev:
Mugge skrev:
Martin E skrev:Cisse har spist frokost med Gerrard om at komme tilbage hehe lyder ok bedre end de angribere som osse er på rygte børsen.
Det ville være en god idé hvis du skrev, hvor du har læst det - tak.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... eturn.html

Men hvis Martin E seriøst mener at Cissé er bedre end de spillere vi bliver linket til på rygtebørsen, så begynder jeg så småt at tro at martin har fået byttet om på to spillere inde i sit hoved... Martin, hvem er det lige du tror Cissé er??
Hvis Cisse er vores ambinationsniveau, så går der lang tid til at vi spiller CL igen. Hold kæft hvor var han skuffende de kampe mod FcK. Intet lykkedes for ham, og hvis han ikke kan matche Antonson og Zanka, hvordan skal han så kunne klare Terry, Rio, Vidic osv.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » onsdag, 29. dec, 2010 09:30

Spiste frokost OM at komme til Liverpool? Var det en ædekonkurrence? Og hvem vandt i såfald?

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » onsdag, 29. dec, 2010 10:26

Jeg synes ikke cisse er go nok mere, men han laver stadig flere mål end de B spillere som rygtes til os.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » onsdag, 29. dec, 2010 10:31

Martin E skrev:Jeg synes ikke cisse er go nok
Jeg kunne ikke være mere enig. Vi har bedre og yngre angribere i truppen.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 29. dec, 2010 16:01

Kloppite

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » onsdag, 29. dec, 2010 16:06

texnymann skrev:Are you kidding me?

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 51,00.html
Sad og så kampen mod Everton igår, og han satte ikke mange fødder rigtigt. Kan ikke se nogen grund til at hente ham. Ved ikke om han ville supplerer Torres godt, da hans fysik er god, men come on, slet ikke til den pris. Han skulle være meget billig, så det kunne være et sats, men hvis vi giver 9 mill. for ham og han flopper, så får vi sgu da aldrig de penge hjem igen.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 29. dec, 2010 19:44

Han er ikke 5 potter pis værd og skal bare holde sig langt væk fra Liverpool FC.
"We're not racist, we only hate the mancs"

alann

Indlæg af alann » onsdag, 29. dec, 2010 21:31

Emmy skrev:

Han er ikke 5 potter pis værd og skal bare holde sig langt væk fra Liverpool FC.
Jeg kaster op i lår tykke stråler, hvis han skifter til Liverpool.Han er så langt fra det niveau en liverpool spiller skal have

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 29. dec, 2010 21:52

Med Hodgson ved roret er der ingen chance, men til den pris burde vi virkelig slå til. Aldersmæssigt passer han jo så heller ikke lige ind i NESVs planer.

http://www.bold.dk/nyt/Milan-Ronaldinho ... -45-mio-kr

RasmusAgger

Indlæg af RasmusAgger » onsdag, 29. dec, 2010 23:17

Drømmen pr. 1. Februar:

Ud: Konchescky, Poulsen, græker bøf, Jova

Ind: En venstreback, Young, Suarez, Cahill (Bolton), Alex fra Southampton :)

Men det er nok mere end drøm end virkelighed!

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 29. dec, 2010 23:19

Der er en altoverskyggende transfer der bare SKAL ske i januar. Og det er at vi smider en ordentlig pose guld efter en ny træner. Nye spillere er ikke tilnærmelsesvis så vigtige som en ny træner. Så dårlig er vores trup heller ikke, selvom det bestemt vil gavne med lidt frisk blod i truppen.

Besvar