Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
-
Fowler89
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Alder: 35
af Fowler89 » mandag, 26. aug, 2024 14:45
AJJ skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 14:24
JudgeArdaStudge skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 14:16
AJJ skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 13:59
Jeg forstår godt behovet blandt Liverpool fans for at tale overgangen til Slot-fodbold op. Vi ønsker alle, at han bliver en succes i Liverpool.
Men det er sgu lidt tidligt at konkludere, at vi er blevet mere Man City-kontrol-agtige efter en god halvleg mod en oprykker og en hjemmesejr over Brentford. Et hold, som vi har vundet over på Anfield i de tre seneste kampe uden at lukke mål ind.
Hvis det her var Tour de France, så er søndag den første reelle bjergetape med afslutning på en stigning.
Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen her i tråden, som har skrevet, hvad du mener bliver skrevet, medmindre du henviser til Hr. Drejers udtalelse, som vist mere handler om, at vi har set lidt mere statiske, og som han beskriver det robotagtige, ud end før end det handler om, at han taler overgangen op eller konkluderer noget. Sådan udefra læst.
Tværtimod skriver stort set alle, at Man U kampen bliver første reele udfordring og incitament på, hvor vi står. Og det istemmer jeg, selvom sæsonen er ung og et nederlag heller ikke må få betydning for resten af sæsonen. Man U-kampene er bare kampe, der lever deres eget liv, uanset hvor ringe Man U har set ud forinden. Hvis vi kan dæmme op for deres kontraløb, så mener jeg, at vi står godt polstret til at tage point fra dem, men en walk over tvivler jeg på, det bliver. Frygter lidt en kedelig 0-0er.
Det var nu heller ikke på forum som sådan. Men jeg har set en del vinkler som denne rundtomkring:
https://www.thisisanfield.com/2024/08/a ... brentford/
Holdninger er som røvhuller, alle har en men synes den andens lugter dårligt.
Angående transfers og mangel på samme. Vi blev alle glade da Michael Edwards blev ansat igen, men han har ingenting vist i dette vindue. Sidste år var det Schmadtke som var manden, og han fik meget kritik af fans, det virker til Edwards har lidt længere snor.
-
Redtothebone
af Redtothebone » mandag, 26. aug, 2024 14:46
AJJ skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 14:18
Redtothebone skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 11:57
Og så lige en lille negativ ting, synes det er sølle at se Trent sidde og surmule fordi han bliver skiftet ud, virker heldigvis til Slot er ligeglad og laver udskiftninger der hvor det hjælper holdet, det synes jeg Klopp havde svært ved til sidst.
På den måde vil han passe fint ind i Real Madrid sammen med Bellingham, Vinicius m.fl.
Slot skulle bare have ignoreret Trent i stedet for at spilde tid på ham under kampen. Men Pep gjorde sådan set det samme med de Bruyne, da han blev flået ud på Anfield i sidste sæson.
Så ja stjernerne får jo lidt særbehandling.
Ja de er god til at være primadonnaer dernede

personligt tror jeg faktisk han ville floppe i Madrid, hvor der er 10 andre spillere der er større end ham, han aner vidst ikke helt hvor godt han har det i Liverpool. Tror også han skal passe på med at begynde at "skabe" sig for tror ikke Slot er bange for at bænke ham, og Bradley har allerede vist han kan have en stor fremtid foran sig.
YNWA
-
Fowler89
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Alder: 35
af Fowler89 » mandag, 26. aug, 2024 14:48
Redtothebone skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 14:46
AJJ skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 14:18
Redtothebone skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 11:57
Og så lige en lille negativ ting, synes det er sølle at se Trent sidde og surmule fordi han bliver skiftet ud, virker heldigvis til Slot er ligeglad og laver udskiftninger der hvor det hjælper holdet, det synes jeg Klopp havde svært ved til sidst.
På den måde vil han passe fint ind i Real Madrid sammen med Bellingham, Vinicius m.fl.
Slot skulle bare have ignoreret Trent i stedet for at spilde tid på ham under kampen. Men Pep gjorde sådan set det samme med de Bruyne, da han blev flået ud på Anfield i sidste sæson.
Så ja stjernerne får jo lidt særbehandling.
Ja de er god til at være primadonnaer dernede

personligt tror jeg faktisk han ville floppe i Madrid, hvor der er 10 andre spillere der er større end ham, han aner vidst ikke helt hvor godt han har det i Liverpool. Tror også han skal passe på med at begynde at "skabe" sig for tror ikke Slot er bange for at bænke ham, og Bradley har allerede vist han kan have en stor fremtid foran sig.
Han kan sagtens tage over en aldrende Carvajal, og hans mangel på defensive evner ville ikke stritte så meget i La Liga som det gør i PL.
Men jeg håber han bliver. Ikke fordi han er scouser, det er ligeglad med, men fordi jeg ganske enkelt synes han er dygtig.
-
Redtothebone
af Redtothebone » mandag, 26. aug, 2024 15:02
Fowler89 skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 14:48
Han kan sagtens tage over en aldrende Carvajal, og hans mangel på defensive evner ville ikke stritte så meget i La Liga som det gør i PL.
Men jeg håber han bliver. Ikke fordi han er scouser, det er ligeglad med, men fordi jeg ganske enkelt synes han er dygtig.
Jeg håber også han bliver hvis han spiller som han har gjort de først to kampe i denne sæson, personligt har jeg bare ikke været imponeret af ham hovedparten af de sidste to sæson, men synes allerede jeg har set kæmpe fremskridt på bare to kampe, men han må blive lidt mere en holdspiller.
YNWA