LFC -Brentford FC >> kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
1
3%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 72. min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
6
18%
4 – Virgil Van Dijk
2
6%
26 – Andy Robertson
1
3%
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch ud i 90. min
5
15%
8 – Dominik Szoboszlai
3
9%
11 - Mohamed Salah ud i 83. min
3
9%
20 - Diogo Jota ud i 72. min
1
3%
7 - Luis Diaz ud i 72. min
12
35%
84 – Conor Bradley ind i 72. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind i 72. min.
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 72. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 82. min.
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind i 90. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 34

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: LFC -Brentford FC >> kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 25. aug, 2024 19:02

Salah kold som en brøndgravers røv og 2-0
Vi SMADRER det PIShold !

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 25. aug, 2024 19:06

Lækkert.
Så den som off side

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » søndag, 25. aug, 2024 19:07

Sindssygt flot forarbejde af Dominik

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 25. aug, 2024 19:08

Cynwal skrev:Salah kold som en brøndgravers røv og 2-0
Hvordan ved du egentlig at en brøndgravers røv er kold Billede

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 25. aug, 2024 19:14

mortenbak skrev:
søndag, 25. aug, 2024 19:08
Cynwal skrev:Salah kold som en brøndgravers røv og 2-0
Hvordan ved du egentlig at en brøndgravers røv er kold Billede

:lol:

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 25. aug, 2024 19:27

Vi fortsætter den gode start på sæsonen, men små kedeligt det er det. Jeg synes virkelig vi mangler dygtige midtbanespillere. Arne ændrer næppe på startopstillingen, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at se Harvey på Szobos plads. Han vil være smør på den plads.
Den første store test kommer næste weekend. Ude mod scum. Det er uanset deres elendige forfatning en ufattelig svær kamp.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 25. aug, 2024 19:43

Vi har vundet de to første kampe. Men på en lidt billig baggrund. Vi er det hold i den forventede top 6, som har mødt den svageste modstand. Vi gjorde det vi skulle i dag. Men heller ikke mere.

Vi har problemer med at kontrollere kampen. Der er perioder i kampen, hvor Brentford pressede på, og hvor vi ikke stod ordentligt i vores defensiv. Jeg frygter lidt for vores midtbane, når vi møder hold som Arsenal, Man C eller Chelsea. Vi mangler simpelthen defensiv kvalitet på midten. Vi mangler organisation. Og vi mangler spilintelligens. Jeg sad og savnede Alonso, han vil gøre dette hold så meget bedre og så meget mere i balance. Det er tydeligt at se hvorfor vi har jagtet en 6er i 3 år efterhånden.

Dejligt med 3 point! MOM Diaz og Szobo. Og trods alt nyt clean sheet.
Senest rettet af Hr. Drejer søndag, 25. aug, 2024 19:58, rettet i alt 3 gange.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 25. aug, 2024 19:46

Voldsomme konstateringer ovenpå to kampe.

Synes slet ikke, at Brentford kommer frem til noget, udover deres dødboldchancer, der velsagtens er deres stærkeste våben, men som vi håndterede fint i dag. En refleksredning af Alisson var vel mere eller mindre det, som Brentford havde at komme med. Omvendt så vi til tider nogle virkelig lækre opspil til store chancer, især Salah, der spillede 1-2-bandespil med hele vores offensiv, var kræs for øjnene og så var jeg meget glad for vores ihærdighed i tilbageløb. Det er fedt at se alle mand spurte tilbage og fuldstændig afværge og afmontere Brentfords kontraløb. Med lidt mere skarphed og stolpe ind fremfor stolpe ud, så havde vi vundet stort.

MotM: Diaz. Konaté og Gravenberch eller Szoboszlai må slås om de resterende placeringer. Jeg gav den til Gravenberch sidst, så Szoboszlai får den i dag, ikke mindst for sit fremragende fysiske arbejde ved Salahs mål til 2-0, samt sine hidsige tilbageløb. Van Dijk er så vanvittig, at jeg glemmer ham i samtalen, fordi han altid leverer på et højt niveau.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 25. aug, 2024 20:13

Jeg synes jeg læste at vi havde 92% passing accuracy :o Det er vildt meget. Jeg har aldrig set/oplevet at vi har haft højere. Det mere teknisk betonet spil, ser ud til at passe langt bedre til Diaz. Han er langt mere involveret i spillet.

Vores spil minder lidt om Arteta og Pep. Lidt robotagtigt. Måske er det også det der skal til for at vinde :)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 25. aug, 2024 21:20

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 25. aug, 2024 22:47

Hr. Drejer skrev:
søndag, 25. aug, 2024 20:13
Jeg synes jeg læste at vi havde 92% passing accuracy :o Det er vildt meget. Jeg har aldrig set/oplevet at vi har haft højere. Det mere teknisk betonet spil, ser ud til at passe langt bedre til Diaz. Han er langt mere involveret i spillet.

Vores spil minder lidt om Arteta og Pep. Lidt robotagtigt. Måske er det også det der skal til for at vinde :)
Som Carra sagde i et interview - sidste sæson havde vi brug for flere kampe som denne. Komfortabel sejr, hvor vi ikke kommer bagud og skal vinde på et sent mål.

Jeg synes det er glimrende vi begynder at spille mere teknisk. Men er nervøs for Slot prøver at spille for meget som Pep, for en ting er sikkert - vi slår ikke City ved at spille, som Pep. Den bedste til Pep bold er nu engang Pep, og materialet han har tilgængeligt er også bedre.

Det skal blive spænende når vi møder enten City eller Arsenal for at se hvordan Slot vil prøve at slå dem. Jeg tvivler på det lykkedes, hvis det bliver et pasning game.

pingel

Indlæg af pingel » mandag, 26. aug, 2024 07:43

Hr. Drejer skrev:
søndag, 25. aug, 2024 20:13

Det var det højeste i de år hvor man har opgjort tallene - vildt!

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 26. aug, 2024 08:14

Har desværre ikke kunne se nogen af kampene, men det virker da som en ok start. Jeg glæder mig især over to clean sheets. Problemet er nok bare, at FSG nu tænker, at vi da overhovedet ikke behøver forstærkninger :lol: men det løb var nok kørt alligevel..

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 26. aug, 2024 10:10

Tom_Jorsal skrev:
mandag, 26. aug, 2024 08:14
Har desværre ikke kunne se nogen af kampene, men det virker da som en ok start. Jeg glæder mig især over to clean sheets. Problemet er nok bare, at FSG nu tænker, at vi da overhovedet ikke behøver forstærkninger :lol: men det løb var nok kørt alligevel..
Synes det er lidt sjovt at der altid skal skydes efter FSG, for de har jo stillet pengene til rådighed, pengene var klar til zubimendi, og sidste sommer til Lavia og Caicedo og sågar Bellingham og året før det til Camavinga og Tchouaméni. Skal sigtekornet ikke nærmere indstilles på de sportschefer, trænere og transferansvarlige som ikke formår at få handlerne i hus ?
YNWA

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 26. aug, 2024 10:39

Redtothebone skrev:
mandag, 26. aug, 2024 10:10
Tom_Jorsal skrev:
mandag, 26. aug, 2024 08:14
Synes det er lidt sjovt at der altid skal skydes efter FSG, for de har jo stillet pengene til rådighed, pengene var klar til zubimendi, og sidste sommer til Lavia og Caicedo og sågar Bellingham og året før det til Camavinga og Tchouaméni. Skal sigtekornet ikke nærmere indstilles på de sportschefer, trænere og transferansvarlige som ikke formår at få handlerne i hus ?
Har de også stillet de penge tilrådighed. Personligt tvivler jeg.

Var Endo det absolut bedste alternativ når nu pengene ikke var et problem.?

Besvar