Endelig én der kun kalder ham Fernando, som han altid har været kendt som. Hvorfor skal det dér Reges lige pludselig nævnes af alle? Det svarer til, at man begyndte at kalde Coutinho for Correia, som han heder til efternavn.Jæger skrev:Ind med Fernando! Det kan kun gå for langsomt!
21 - Lucas Leiva
Re: 21 - Lucas Leiva
Et bud kunne være at der løber en anden brasilianer ved navn Fernando rundt i Shaktar Donetsk, som også spiller def. midt. Det skabte i sommers nogle problemer da Skahtar købte Fred, hvor flere troede at det var angriberen som bombede på landsholdet når det i virkeligheden var den offensive midtbane spillende Fred.AJ skrev:Endelig én der kun kalder ham Fernando, som han altid har været kendt som. Hvorfor skal det dér Reges lige pludselig nævnes af alle? Det svarer til, at man begyndte at kalde Coutinho for Correia, som han heder til efternavn.Jæger skrev:Ind med Fernando! Det kan kun gå for langsomt!
Imod moderne fodbold.
Godt bud. Men så burde det efter min mening være "den nye Fernando", der måtte få et andet navn. Ham fra Porto kom først!sjampen skrev:Et bud kunne være at der løber en anden brasilianer ved navn Fernando rundt i Shaktar Donetsk, som også spiller def. midt. Det skabte i sommers nogle problemer da Skahtar købte Fred, hvor flere troede at det var angriberen som bombede på landsholdet når det i virkeligheden var den offensive midtbane spillende Fred.AJ skrev:Endelig én der kun kalder ham Fernando, som han altid har været kendt som. Hvorfor skal det dér Reges lige pludselig nævnes af alle? Det svarer til, at man begyndte at kalde Coutinho for Correia, som han heder til efternavn.Jæger skrev:Ind med Fernando! Det kan kun gå for langsomt!

Den nye Fernando hedder i øvrigt 'Fernando Lucas Martins', hvilket jeg aldrig har hørt nogen kalde ham

Synd for Lucas, der også var ved at spille sig ind i den brasilianske VM trup, hvor han nok misser VM såfremt skadens omfang er som frygtet. Det så ud til de behandlede for korsbåndsskade den måde de prøve at bevæge Lucas' ben på.
Vi bliver nød til at handle nu, da vi ikke kan undvære den ekstra midtbanespiller. Som vi så mod Aston Villa, så skal vi spille med 3 på den centrale midtbane. Alt andet er selvmord, hvor selv middelmådige hold kan presse os. Derfor skal vi hente en central midtbanemand mere.
Vi bliver nød til at handle nu, da vi ikke kan undvære den ekstra midtbanespiller. Som vi så mod Aston Villa, så skal vi spille med 3 på den centrale midtbane. Alt andet er selvmord, hvor selv middelmådige hold kan presse os. Derfor skal vi hente en central midtbanemand mere.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Men hvem er ledig OG har kvaliteten?
- Jesse Pinkman
Fernando går der stærke rygter om. Ham anser jeg for at være stærke end i Lucas i styrke og tackling. Men jeg er dog i tvivl om hans taktiske sans og placering uden bold (hvad Lucas mestre i).MKJ skrev:Men hvem er ledig OG har kvaliteten?
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Er der intet nyt om skaden?
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Lang tid og mange kampe, men vel trods alt "billigt" sluppet...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Please Rodgers. Hent en DM'er hjem, så vi kan spille:
---- New guy -----
---Allen - Hendo
Jeg frygter vores midtbane bliver løbet over ende, hvis Gerrard skal ned som DM'er.
---- New guy -----
---Allen - Hendo
Jeg frygter vores midtbane bliver løbet over ende, hvis Gerrard skal ned som DM'er.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
Ind med blæksprutten så er der lidt håb for top 4 igen 

- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
- Kontakt:
Så tror jeg heller ikke, at det vil være værre. Hvis han har to løbestærke spillere sammen med sig i en midtbanetrekant (enten vendt den ene eller den anden vej), så tror jeg ikke det er så slemt. Problemet mod Villa var jo, at der kun var to spillere på den centrale midtCVLiverpool skrev:Please Rodgers. Hent en DM'er hjem, så vi kan spille:
---- New guy -----
---Allen - Hendo
Den konstellation vil jeg også gerne give en chance, før Gerrard dømmes ude, men det ændrer ikke på, at vi skal have en ekstra midtbanemand i tilfælde af flere skader. Både Allen og Gerrard kunne sagtens løbe ind i en ny skade.Mazter81 skrev:Så tror jeg heller ikke, at det vil være værre. Hvis han har to løbestærke spillere sammen med sig i en midtbanetrekant (enten vendt den ene eller den anden vej), så tror jeg ikke det er så slemt. Problemet mod Villa var jo, at der kun var to spillere på den centrale midtCVLiverpool skrev:Please Rodgers. Hent en DM'er hjem, så vi kan spille:
---- New guy -----
---Allen - Hendo
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
- Kontakt:
enigJTN skrev:Den konstellation vil jeg også gerne give en chance, før Gerrard dømmes ude, men det ændrer ikke på, at vi skal have en ekstra midtbanemand i tilfælde af flere skader. Både Allen og Gerrard kunne sagtens løbe ind i en ny skade.Mazter81 skrev:Så tror jeg heller ikke, at det vil være værre. Hvis han har to løbestærke spillere sammen med sig i en midtbanetrekant (enten vendt den ene eller den anden vej), så tror jeg ikke det er så slemt. Problemet mod Villa var jo, at der kun var to spillere på den centrale midtCVLiverpool skrev:Please Rodgers. Hent en DM'er hjem, så vi kan spille:
---- New guy -----
---Allen - Hendo
- Redtothebone
tweet fra Lucas
I would like to let you know that my injury isn't serious and I will be back in a few weeks.
I would like to let you know that my injury isn't serious and I will be back in a few weeks.
YNWA