Uupps...AJ skrev:Det var mod Chelsea (i Liga Cup'en) han blev skadet sidst.

Har ellers været 100% overbevist om at det var mod Shitty. Måske det kan have noget at gøre med jeg ikke så kampen mod Chelsea

Uupps...AJ skrev:Det var mod Chelsea (i Liga Cup'en) han blev skadet sidst.
Jeg mener Rodgers sagde i sit post match interview, at Lucas mærkede lidt i forbindelse med opvarmningen, men at man valgte at køre påverdenskrig skrev:Fandme trist når han nu endelig er kommet tilbage.. Havde sådan glædet mig til at se om balancen på midtbanen blev forbedret med hans tilbagekomst![]()
Men er det bare mig, eller virker det fuldkommen vanvittigt at man kan få en forstrækning efter 3 minutter af at slå en simpel indersideaflevering? det virker som om han har haft en rigtig dårlig opvarmning hvor kroppen slet ikke er varmet godt nok igennem, og det er da skandaløst hvis det er sandt![]()
Kan i hvert fald godt afsløre at der røg ting og sager gennem mit værelse da han fik den skade, synes simpelthen ikke det kan være rigtigt at man som prof spiller får sådan en skade efter så kort tid efter så simpel en aktion, så kort tid efter at man har været ude til opvarmning..
Hvis han er klar den 15. september, så giv ham de sidste 20 minutter, og så giver han fuld gas mod Man Utd den 23. september. For i den kamp vil det være uhyre vigtigt, hvis vi kan have ham klar.Aarhus skrev:Lad det være rigtigt, men samtidig skal han ikke forceres tilbage. Vi er nødt til at bruge store dele af den første halvsæson til at få ham tilbage på fuld styrke. Heldigvis er vi godt besatte på midtbanen, så jeg kan ikke forestille mig, at vi kommer til at savne ham så åbenlyst i denne sæson, som det var tilfældet i sidste sæson.Echo skrev:Echo: Medical staff are hopeful that the damage is only minor and Lucas could be back for the trip to Sunderland on September 15.
Simpelthen idiotisk dumtNicoen skrev:Øv! Det er fandeme også for dumt både af Lucas og BR at han starter kampen selvom han kunne mærke noget i låret under opvarmningen.
Denne skade har vel intet med korsbåndet at gøre. Men det kan måske have noget at gøre med den skrappe genoptræning?Hr. Drejer skrev:Håber ikke denne skade markerer en tendens hos Lucas. Men er der en relation mellem denne skade og den foregående? Eller kunne denne skade kommer uanset om han lige havde været skadet?
Ja, det er vist noget med at resten af kroppen kompenserer for den manglende styrke skaden har medført (i dette tilfælde knæet). Det gør kroppen mere sårbar andre steder.Aarhus skrev:Denne skade har vel intet med korsbåndet at gøre. Men det kan måske have noget at gøre med den skrappe genoptræning?Hr. Drejer skrev:Håber ikke denne skade markerer en tendens hos Lucas. Men er der en relation mellem denne skade og den foregående? Eller kunne denne skade kommer uanset om han lige havde været skadet?
Fakta.Hr. Drejer skrev:Håber ikke denne skade markerer en tendens hos Lucas. Men er der en relation mellem denne skade og den foregående? Eller kunne denne skade kommer uanset om han lige havde været skadet?
Du har ret til din mening, men den er bare forkert. Lucas har ikke været meget skadet, det er direkte løgn. Og det andet har du iøvrigt heller ikke ret i.Kelly skrev:Fakta.Hr. Drejer skrev:Håber ikke denne skade markerer en tendens hos Lucas. Men er der en relation mellem denne skade og den foregående? Eller kunne denne skade kommer uanset om han lige havde været skadet?
Lucas har været rigtig meget skadet.
Lucas har haft en alvorlig skade som mange end ikke kommer igang igen på. Jeg ved det desværre.
Nu er han ude 2 til 3 mdr igen, og skal genoptræne igen. Det bliver det kun mere kompliceret af.
Det betyder hans timning er væk og han glider længere og længere væk.
Og vi er nød til at være ærlige, Lucas spiller meget på tværs og er ikke i nærheden af at være ligeså god som Gerrard og Allen.
Jeg ville aldrig stase på ham i start 11'eren.
Jeg mener simpelthen ikke han er god nok, eller at han er stabil nok.
Det er min mening jeg forventer ikke alle er enige, og fair nok. Men det ændrer ikke ved min holdning.