45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Jesper

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Jesper » tirsdag, 20. jan, 2015 17:41

Ponzac skrev:@Jesper
Jeg forstår ikke hvad du prøver at sige?

Var det også elendigt signal at sende af Sterling, at han lagde billede op af at han var på ferie på Jamaica, mens de andre spillere knoklede røven ud af bukserne hjemme?

Jeg kan ikke se hvorfor Balotelli ikke må spise med sine venner...
Synes der er en verden til forskel mellem bevilliget ferie eller sygdom. Her har meldt afbud til to kampe, hvor han så i mellemtiden godt kan gå ud. Er man så syg eller hvad?
Texy har egentlig forklaret det så fint, så det behøver jeg ikke.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Ponzac
Geografisk sted: Danmark
Alder: 36

Indlæg af Ponzac » tirsdag, 20. jan, 2015 17:46

Jesper skrev:

Var det også elendigt signal at sende af Sterling, at han lagde billede op af at han var på ferie på Jamaica, mens de andre spillere knoklede røven ud af bukserne hjemme?

Synes der er en verden til forskel mellem bevilliget ferie eller sygdom. Her har meldt afbud til to kampe, hvor han så i mellemtiden godt kan gå ud. Er man så syg eller hvad?
Mener i seriøst at hvis manden er frisk nok til at spise vil i også se ham på fodboldbanen? Manden har en luftvejsinfektion!
Så hvis man er sygemeldt skal man ligge alene hjemme med et termometer i røven indtil man er frisk igen?

Du taler om at sende et signal, og der syntes jeg sagtens det kan sammelignes.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 20. jan, 2015 17:51

Ponzac skrev:
Jesper skrev:

Mener i seriøst at hvis manden er frisk nok til at spise vil i også se ham på fodboldbanen? Manden har en luftvejsinfektion!
Så hvis man er sygemeldt skal man ligge alene hjemme med et termometer i røven indtil man er frisk igen?

Du taler om at sende et signal, og der syntes jeg sagtens det kan sammelignes.
Ja, det skal han. Og i øvrigt passe den træning og restitution han bliver betalt for. Og det er ikke inkluderet at gå ud at spise i en sygdomsperiode.

Synes i øvrigt ikke det er så meget forskelligt fra det almindelige arbejdsmarked, hvor der formentlig også de fleste steder ville blive kigget skævt til den slags.

I øvrigt kommer det her samme uge, hvor Rodgers er ude at sige at flid på træningsbanen (seriøsitet ) belønnes med spilletid...

For mig at se, så er det et eksempel på, at manden ikke har skyggen af situationsfornemmelse

Brugeravatar
Ponzac

Indlæg af Ponzac » tirsdag, 20. jan, 2015 17:56

Jesper skrev:
Ponzac skrev: Så hvis man er sygemeldt skal man ligge alene hjemme med et termometer i røven indtil man er frisk igen?
Ja, det skal han.
ok.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 20. jan, 2015 17:58

Ponzac skrev:
Jesper skrev:
Ponzac skrev: Så hvis man er sygemeldt skal man ligge alene hjemme med et termometer i røven indtil man er frisk igen?
Ja, det skal han.
ok.
Sarkasme kan forekomme

Brugeravatar
Ponzac

Indlæg af Ponzac » tirsdag, 20. jan, 2015 18:02

@Jesper

Du har været negativ om Balotelli fra dag 1, så du har set dig sur på Balotelli og det syntes jeg bare du skal blive ved med.
Senest rettet af Ponzac tirsdag, 20. jan, 2015 18:06, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 20. jan, 2015 18:04

Surf skrev:Var det en officiel melding, at Balo var syg? Eller hvor han folk informationen fra? Har kun læst om det her inde.
Står på .no blandt andet
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 20. jan, 2015 18:13

Du har været negativ om Balotelli fra dag 1, så du har set dig sur på Balotelli og det syntes jeg bare du skal blive ved med.

Lad os andre om at støtte Liverpool's spillere
Jeg diskuterer sagen og det vil jeg ikke have skudt i skoen. Nuvel, jeg synes det er et elendigt køb, men det handler først og fremmest at han ikke passer ind.
Og jeg synes han har vist uendeligt lidt, men det er da ikke det samme som at føre hetz (set sig sur på).

Et eller andet sted synes jeg bare, at det er lidt lavt at føre den slags beskyldninger frem, i stedet for at diskutere sagen.

Du har selvfølgelig ret til at have din holdning og man behøver bestemt ikke at blive enig. Det der irriterer mig, det er fordi det er Mario, så må man åbenbart ikke diskutere ham på lige fod med alle andre, for alle er jo altid efter ham.

Pointen er, at jeg havde haft præcis den samme holdning til en lignende situation, hvis det havde været en anden spiller.

Jeg forlanger topprofessionalisme af spillerne, for det synes jeg man godt kan forlange af spillere, der er så profilerede og med jobs, der er så velbetalte og som jeg indirekte betaler for.

Brugeravatar
Ponzac

Indlæg af Ponzac » tirsdag, 20. jan, 2015 18:26

Jesper skrev: Jeg diskuterer sagen og det vil jeg ikke have skudt i skoen. Nuvel, jeg synes det er et elendigt køb, men det handler først og fremmest at han ikke passer ind.
Og jeg synes han har vist uendeligt lidt, men det er da ikke det samme som at føre hetz (set sig sur på).

Et eller andet sted synes jeg bare, at det er lidt lavt at føre den slags beskyldninger frem, i stedet for at diskutere sagen.

Du har selvfølgelig ret til at have din holdning og man behøver bestemt ikke at blive enig. Det der irriterer mig, det er fordi det er Mario, så må man åbenbart ikke diskutere ham på lige fod med alle andre, for alle er jo altid efter ham.

Pointen er, at jeg havde haft præcis den samme holdning til en lignende situation, hvis det havde været en anden spiller.

Jeg forlanger topprofessionalisme af spillerne, for det synes jeg man godt kan forlange af spillere, der er så profilerede og med jobs, der er så velbetalte og som jeg indirekte betaler for.
Det sidste redigerede jeg væk, da jeg syntes det var lige hurtigt nok af mig.

Det har intet at gøre med at det er Mario. Men det komme netop kun op som et problem, og frem i medierne, fordi det netop er Mario.

Ja han har vist lidt, men da ikke mindre end resten af holdet? Folk er sur over at han ikke bare har banket kasser ind lige som Suarez og Sturridge sidste år. Det er hele problemet.

Men for at holde mig til sagen, så ser jeg det som harmløst at være ude at spise. Hvis han havde været på diskotek, så vil jeg sige at det var et dårligt signal. Men ude at spise, nej det kan jeg kun grine af at folk har noget imod.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 20. jan, 2015 18:31

Det var oprindeligt James Pearce, der meldte det, at han var ude af truppen mod Villa, fordi han var syg - nu er det så kommet frem, at det var en luftvejsinfektion.

Må indrømme, at jeg synes, debatten er lidt åndssvag. Den er kun opstået netop, fordi det er ham - havde det været en hvilken somhelst anden, så var den næppe opstået. Som sagt, så kan jeg da godt forstå, at det rager ham, hvilke løgne, konspirationsteorier osv. der opstår, hver gang han åbner munden eller ligger noget på sociale medier.
Liverpool Football Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 20. jan, 2015 18:40

Han kunne da i det mindste have taget en rullekrave på hvis han havde en luftvejsinfektion.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 20. jan, 2015 18:48

Så længe han har sit på det rene med klubben, så er jeg sådan set ligeglad med, hvordan han opfører sig.

Jeg var nok heller ikke gået ud at spise, hvis jeg havde meldt mig syg på arbejde - men man kan ikke sammenligne en normal arbejdsplads med en fodboldspillers arbejdsliv. Der findes f.eks. masser af sygdomme, man godt kan sidde på sit kontor med, men som man ikke kan spille 90 minutters fodbold med. Derfor synes jeg også, at det her er en storm i et glas vand. Hvis Balotelli pjækker (hvilket jeg findes højest usandsynligt), så går jeg ud fra, at klubben finder ud af det og reagerer på det. Længere er den ikke for mig.

At man får ondt i røven over det "signal" Balotelli sender kan jeg kun tolke som, at man ikke kan adskille hans privatliv med hans præstationer på fodboldbanen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 20. jan, 2015 18:53

@ Surf
Det ved du vel ret beset heller ikke om klubben gør. Vi får jo ikke kendskab til alt, og spiller han sparsomt fremover, så kan det vel ikke udelukkes at den her sag er en af ingredienser i gryderetten, der er med til at afgøre hans langsigtede fremtid i klubben.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 20. jan, 2015 18:56

Jesper skrev:@ Surf
Det ved du vel ret beset heller ikke om klubben gør. Vi får jo ikke kendskab til alt, og spiller han sparsomt fremover, så kan det vel ikke udelukkes at den her sag er en af ingredienser i gryderetten, der er med til at afgøre hans langsigtede fremtid i klubben.
Nej, men det bliver for spekulativt for mig må jeg indrømme. Og helt ærligt - hvis vi fans er klar over det billede, så er klubben selvfølgelig også. Og lur mig om de ikke har haft Balotelli til lægen, der har kunnet bekræfte og ordinere medicin?

Nu ved jeg ikke præcis hvad luftvejsinfektion betyder (der er nok flere slags), men er det f.eks. halsbetændelse så tager man jo en test og ser, om der kan dyrkes bakterier på den, for så at ordinere antibiotika. I så tilfælde er det jo entydigt, at man er syg og derfor svækket.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 20. jan, 2015 19:09

Jesper skrev:@ Surf
Ren spekulation for at holde gryden i kog.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar