Alonso skrev:Rodgers fører også en meget kontant ledelsesstil overfor især unge spillere, hvor han gør det klart for dem, hvordan de bør agere på og udenfor banen. Det kan nærmest virke som en militær skoling. Men han husker altid guleroden, så spillerne har et incitament for næsten altid at træffe de rigtige beslutninger. Det er en af grundpillerne i hans succes med unge spillere - Sturridge inklusiv.
Synes, kritikken af Sturridge inden hans skifte var korrekt. Det var meget mig, mig, mig, når han var på banen i Chelsea. Han var muligvis opsat på at vise sine kvaliteter, så han kunne komme på holdet og søgte derfor konstant at iscenesætte sig selv, men valgte den forkerte metode.
Vi har set lidt af det i Liverpool. Der har været nogle kampe, hvor han momentvis har glemt at være en holdspiller. Husker en kamp sidste sæson, hvor han havde spillet helt forrygende og scoret to mål, hvor han var så opsat på at få lavet et hattrick, at han blev utrolig selvisk i sin ageren på banen. Det var forfærdeligt at kigge på. Kort efter blev han flået ud af Rodgers - meget apropos den tilnærmelsesvis militære skoling.
Hvad vi heller ikke har set, er hvordan Sturridge tackler modgang. I Liverpool har han næsten kun haft tur i den og spillet på et vindende og succesfuldt hold, hvor tingene glider. Vi ved ikke, hvordan han vil gøre det i den modsatte situation.
Rodgers fører også en meget kontant ledelsesstil overfor især unge spillere, hvor han gør det klart for dem, hvordan de bør agere på og udenfor banen. Det kan nærmest virke som en militær skoling. Men han husker altid guleroden, så spillerne har et incitament for næsten altid at træffe de rigtige beslutninger. Det er en af grundpillerne i hans succes med unge spillere - Sturridge inklusiv.
Du får det til, at lyde helt religiøst..
Jeg ved sku ikke om BR gør så meget mere, end andre managers på det område. På mig virker det mere som om, BR ofte ønsker spillere uden så meget kant og karakter. Det giver jo problemer:).
Jeg frygter Sturridge kan gå lidt ned i år, han er nu holdets første angriber og det er ham forsvarernes øjne nu hviler primært på. Jeg frygter også han grundet opmærksomheden, kan gå indtil flere skader end før...