15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Surf » fredag, 05. feb, 2016 14:04

Bellamy_fever skrev:You'll never walk alone ... My arse.

Sturridge har INTET gjort for at vanære klubben på nogen måde, han er gået i stykker og har et skrøbeligt fysik og ja han tjener godt - men det var da vores eget valg at skrive den kontrakt med ham.

Syntes den eneste forkælede primadonna er personen der kalder en af vires skadet spillere for det samme - hvad skal manden gøre ved at han er i stykker ? Igen vil jeg påpege at foruden hans skadeshelvede, som er langt værre for han selv end for os, så har han været en eksemplarisk repræsentant for klubben, fansenes opførsel ikke ligeså.
Du er simpelthen altid så hurtigt ude og dømme hvordan andre forholder sig til klubben. Som Emmy påpeger, så burde Sturridge sgu da bare være taknemmelig for, at vi har været så tålmodige med ham. Jaja, vi har jo skrevet kontrakt osv. Men hvis han seriøst er træt af og fornærmet over, at folk er ved at miste tålmodigheden med ham, så er han da en herre med næsen lidt for højt i sky. Med den løn han går rundt og trækker, skal han bare dukke hovedet og arbejde for at komme tilbage og gøre sig fortjent til den. Bemærk, at det siger jeg ikke, at han ikke gør. Jeg giver ikke en skid for Mirror, og derfor tog jeg også forholdet da jeg skrev, at han var en forkælet primadonna. Men hvis historien er sand, så vil jeg fastholde det udsagn.

Og hvorfor skulle man selv være en forkælet primadonna, hvis man kalder en af vores spillere det? Der må vist være en brist i den logik et sted. Og hvorfor er hans skadeshelvede værre for ham, end for os? Jeg har helt ærligt ikke særligt ondt af ham.

Den der højhellige med at trække "you'll never walk alone" kortet i den her sag, giver jeg ikke meget for. Det betyder sgu ikke, at man skal acceptere ukritisk alt vores spillere foretager sig.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » fredag, 05. feb, 2016 14:20

Og en mere pålidelig kilde er da også ude og tage afstand nu, som Drejer undrede sig over tidligere i tråden ikke var blevet gjort. Så det hele er nok bare en gang vrøvl. Og godt det samme.

Brugeravatar
F1rm1no
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 45

Indlæg af F1rm1no » fredag, 05. feb, 2016 16:08

Surf skrev:Og en mere pålidelig kilde er da også ude og tage afstand nu, som Drejer undrede sig over tidligere i tråden ikke var blevet gjort. Så det hele er nok bare en gang vrøvl. Og godt det samme.

Haha prøv at læs den første kommentar til det tweet :D

People close to sturridge.. The Liverpool medical staff hehe
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » fredag, 05. feb, 2016 20:35

Vil nærmest give min venstre hånd for at få ham klar og over hans skadeshelvede, for vi mangler godt nok hans målnæse.
Men hvis det bliver ved bliver man jo også nød til seriøst at overveje hvad der skal ske med ham, så er jeg ihf ikke bange for at melde ud at han skal sælges.
Med den løn skal han spille hvergang, ikke sidde i et træningscenter uge efter uge.

Vil give ham til sommer og hvis han ikke bliver klar ser jeg desværre ikke anden udvej end at sælge ham og få fat i en angriber der ikke har glasben.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 05. feb, 2016 21:10

Surf skrev: Du er simpelthen altid så hurtigt ude og dømme hvordan andre forholder sig til klubben.
jeps, og som oftest er det dine holdninger jeg angriber - dermed ikke sagt at du ikke må ha dem, det må du gerne, men jeg er ikke enig i dem og derfor mit indlæg.
Surf skrev: Som Emmy påpeger, så burde Sturridge sgu da bare være taknemmelig for, at vi har været så tålmodige med ham. Jaja, vi har jo skrevet kontrakt osv. Men hvis han seriøst er træt af og fornærmet over, at folk er ved at miste tålmodigheden med ham, så er han da en herre med næsen lidt for højt i sky. Med den løn han går rundt og trækker, skal han bare dukke hovedet og arbejde for at komme tilbage og gøre sig fortjent til den.
uenig - klubben har været tålmodig ja, men det er fansene da ikke når de kræver han skal fise af, løsnes for sin kontrakt og kalde ham en forkælet primadonna. Hvad har hans løn iøvrigt med noget som helst at gøre ? han er skadet, det er jo ikke fordi han nægter at spille han er FORHINDRET i at spille. Det er somom at bare fordi han nu er en højt betalt professionel fodbold spiller så har han ikke længere nogen "faglig stolthed" eller ambitioner i livet - det handler udelukkende om penge åbenbart. Ku det tænkes at Sturridge faktisk er temmelig frustreret over at han ikke kan spille og det derfor er et ekstra slag i ansigtet at blive kaldt den slags ting udfra en internet artikel - måske knokler han for at blive fit (omend jeg tror han er en smule overforsigtig i forbindelse med småskader, hvilket er normalt når man har en historik med mange skader at man også¨bliver en smule paranoid) og hvad er så takken ? måske er han ikke fornærmet, men fortvivlet og 'såret' over at han går igennem en meget svær periode for en sportsudøver (jeg mener at kunne huske du selv har dyrket sport, du må om nogen vide at det er rædselsfuldt at være langtidsskadet) og dette er så takken fra fansene..
som sådan er det da rigtig nok det du siger, men hvor jeg kan så ikke se nogle som helst steder Sturridge netop IKKE gør dette..

Jeg forstår virkelig ikke hvad hans løn har med noget som helst at gøre ? der er adskillige spillere der tjener væsentlig mere og væsentlig indre, og hvad så ? at £160.000 er mange penge sammenlignet med vores verden ja, men hvad relevans har vores lønninger til hans løn ? du skal sammenligne hans løn med andre fodboldspillere af samme kvalitet, og her er han altså ikke absurd dyr. Jeg vil da også ***** på at den lokale cykelsmed for under det halve af hvad jeg gør for et ufaglært arbejde, men det er nu engang ikke ham jeg sammenligner mig med - jeg sammenligner mig med andre i min branche. Ellers kunne jeg jo også bliver harm over hvad advokater trækker i løn for det er da absurd i forhold til Jørgen tømrer der ellers knokler i regn og blæst.

Derudover er det jo altså ikke en løn Sturridge har fået foræret ? det er jo noget han har trænet sig til og noget hans talent berettiger ham til. Det er afsagn igennem hele hans karriere siden han var en meget lille dreng, fordi han har haft en drøm om at blive professionel fodbold spiller samt afsagn han skal gøre sig adskillige år fremover, - det er en løn han har gjort sig fortjent til qua kvaliteter han har tilegnet sig efter mange års træning og personlig arbejde. Det er en løn som skal dække visse afsagn hans familie skal acceptere når han rejser jorden rundt, at de skal bo i en, ja undskyld, skod på i England, det er en løn der skal retfærdiggøre konstant at skulle forholde sig til sladrepressens skriverier og bliver taget billeder af overalt man komme uden nogensinde at få privat liv det er kort sagt en løn der dækker over hårdt arbejde og afsagn som de fleste med almindelig arbejde ikke kan sætte sig ind i.

Jeg kan lige så godt være ærlig, Hvis jeg er for syg eller skadet til at arbejde i næste uge, så melder jeg mig altså syg - og så er jeg da bedøvende ligeglad med om jeg tjener dobbelt eller tredobbelt så meget som jørgen fra Holstebro.
Surf skrev: Bemærk, at det siger jeg ikke, at han ikke gør. Jeg giver ikke en skid for Mirror, og derfor tog jeg også forholdet da jeg skrev, at han var en forkælet primadonna. Men hvis historien er sand, så vil jeg fastholde det udsagn.
Det var da også belejligt lige at kunne helgardere sig, så hvad er helt konkret din holdning .. ?
`
Surf skrev: Og hvorfor skulle man selv være en forkælet primadonna, hvis man kalder en af vores spillere det? Der må vist være en brist i den logik et sted. Og hvorfor er hans skadeshelvede værre for ham, end for os? Jeg har helt ærligt ikke særligt ondt af ham.
Fordi man på den ene side vil logge spillerne til klubben for den specielle fanbase som 'klubben med sine billetpriser er ved at skræmme væk' men når så spillerne endelig er kommet til så er den helt specielle stemning og opbakning der jo slet ikke.. Det er da netop NU vi skal støtte Sturridge ? Hvad i alverden skal han bruge fans der synger hans navn når han score, når han ingen støtte fra fansene for når han rent faktisk har brug for det ? fair nok at have 'mistet' troen på at han kan blive et fremtidig aktiv for os, jeg mener heller ikke længere det er holdbart at have ham som vores top angriber, man må finde en anden rolle til ham. Men han er nu engang Liverpool spiller og har derved min støtte lige så længe han er i klubben - og er han en smule småfornærmet over visse fans manglende støtte så kan jeg sku godt forstå ham.
Surf skrev: Den der højhellige med at trække "you'll never walk alone" kortet i den her sag, giver jeg ikke meget for. Det betyder sgu ikke, at man skal acceptere ukritisk alt vores spillere foretager sig.
Selvfølgelig må du være kritisk, men Sturridge har været et eksemplarisk eksempel på en klub ambassadør i sin tid i klubben, han har været forfulgt med skader, ærgeligt, men ud over det har han gjort sit alle bedste og været matchvinder for os ved flere lejligheder - Jeg mener også der skal findes en anden løsning end Sturridge, men han skal støttes hele vejen så længe han repræsentere Liverpool FC. ISÆR i denne tid hvor fansene har så ufattelig travlt med at gøre sig til noget specielt overfor ejerne for at undgå højere billetpriser - You'll Never Walk Alone var et budskab der passede godt til klubben for mange år siden - men klubbens fans lever jo på ingen måde selv op til det med deres gøren og laden ?
Sturridge går i stykker: "ud af klubben med ham"
Borini lever ikke op til forventningerne: UD af klubben med dig din pengegriske lort
Gerrard daler i niveau: bliver slagtet af fansene i sin sidste sæson
Mignolet viser svingene niveau, redder os mange gange, svigter os mange gange: bliver svinet til
Bogdan: UD med ham

når der så skal handles spillere ind til klubben er det sjovt nok fansene og den helt specielle stemning og support i klubben vi forsøger at sælge os selv på, men skulle vi så ikke tage at vise den ?

Hvorfor for Sturridge ikke samme støtte som Flanagan gør ? begge har været langtidsskadet, Sturridge længere end Flanagan men har samtidig også vist meget mere end Flanagan.

bemærk: jeg opponere ikke imod at man ønsker at sælge Sturridge, jeg opponere over at man beskylder ham for ikke at gøre noget for det, og dernæst kalder ham en forkælet primadonna når/hvis han bliver stødt pver disse beskyldninger.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » fredag, 05. feb, 2016 21:48

Jeg kan nu ikke huske, at du har angrebet mine holdninger før, bellamy_fever. Men ok så.

Jeg har nu læst dit indlæg, og det meste af det lader ikke rigtig til at forholde sig til det jeg har skrevet. Fx har jeg aldrig skrevet noget med, at Sturridge skulle fise af osv. Faktisk lader de fleste at svarene til at være skudt med totale spredehagl. Men jeg vil gerne forholde mig til dele af det alligevel. Hvorvidt debatten kommer til at fortsætte efter mit svar her, ved jeg ikke, for så tror jeg bare det ender mere polemisk end informativt. Anyway, here goes:

Angående lønnen, så er den relevant, fordi jeg som nævnt ikke har ondt af ham. Han sidder skadet, ja, men han trækker også en gedigen løn samtidig. Hvis du melder dig syg på arbejde, så synes jeg da det er synd for dig at du har det dårligt. Men hvis du er uarbejdsdygtig i en længere periode, fx pga. en brækket arm eller hvad ved jeg, så har jeg sgu ikke ondt af dig hvis du sidder der hjemme og trækker din fede hyre i årevis. Sturridge arbejder sikkert hårdt for at komme tilbage, men det gør sgu ikke at jeg har mere eller mindre ondt af ham - tværtimod, det er blot hvad jeg ville forvente. Ligesom jeg ville forvente af dig, at du passede på dig selv hvis du var syg, så du snarest muligt kunne komme tilbage på arbejde.

Såfremt Sturridge bliver krænket over en enkelt artikel i Mirror, så vil jeg påstå at han er noget tyndhudet. Men jeg vælger at antage, at han er vant til et vist mediepres. Hvis klubbens opbakning til ham er intakt, så tror jeg sgu ikke det ændrer noget som helst. Med mindre han da har en lidt svag psyke, hvilket visse meldinger jo rent faktisk går på. Fx Gerrards, så vidt jeg husker.

Angående min "helgardering", så reagerede jeg på Mirror artiklen fordi det havde jeg egentlig lyst til. Jeg havde lyst til at ytre min holdning til det, såfremt det skulle være sandt. Men fordi jeg kender til Mirrors troværdighed, så tog jeg et forbehold. Det er vel ingen forbrydelse - eller er min holdning nu ugyldig, fordi jeg tog et forbehold for et rygtes usandhed? Det svarer jo lidt til at sige "Jeg tvivler på vi henter Götze, men det kunne da være fedt hvis vi gjorde det." En ganske normal måde at agere på her på forum.

Mht. at du indirekte kalder mig en forkælet primadonna, så forstår jeg stadig ikke et hak af det. I det du skriver, inddrager du en masse ting som jeg aldrig har skrevet noget om, såsom at lokke spillere til klubben pga. fanbasen etc. etc. Desuden støtter jeg da stadig Sturridge fuldt ud så længe han er Liverpool spiller, og jeg håber da ved gud at han kan finde tilbage til at spille kontinuerligt igen. Men det ændrer jo ikke på, at hvis han ville væk pga. fanbasens kritik, så synes jeg det er forkælet.

Alt det sidste du skriver med YNWA kan jeg ikke helt se er et svar der retter sig mod mig. Hvad har Borini og Bogdan med mig at gøre? At du drager de dyre billetpriser ind i det spørgsmål, siger mig sådan set bare at du ganske har misforstået hvad sagen drejer sig om. Er der noget der udhuler fanbasen og stemningen, er det da netop de dyre billetpriser...

At Flanagan også skal blandes ind, forstår jeg heller ikke et kuk af. Men for nu at svare på det spørgsmål du stiller, så har der ikke været en lignende historie med Flanagan. Og Flanagan var sådan set ude med to grimme knæskader. Ikke en helt masse småskavanker. Det er to fuldstændig forskellige sager. Men det ved jeg ikke, om du overhovedet vil forstå.

I øvrigt har jeg aldrig beskyldt Sturridge for ikke at gøre noget ved sine skader.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 10. feb, 2016 13:21

Herligt at se Stu tekniske lækkerier igår kombineret med et glimrende blik for spillet. Kan godt være han er skadet tit, men han skal heldigvis ikke bruge otte kampe på at finde formen. (Så havde det været håbløst med den skadesfrekvens).
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 14. feb, 2016 18:32

Nu kunne jeg godt leve med en lang stabil periode uden skader, gerne helt frem til 18. maj, hvor han så gerne må få en mindre fiber til sidst i kampen, hvor vi alligevel fører sikkert.

...mere for, så Woy ikke kan ødekægge ham under EM.
Jeg ved godt det er egoistisk tænkt, men kan ikke lade være!!
Vi SMADRER det PIShold !

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 14. feb, 2016 19:35

Cynwal skrev:Nu kunne jeg godt leve med en lang stabil periode uden skader, gerne helt frem til 18. maj, hvor han så gerne må få en mindre fiber til sidst i kampen, hvor vi alligevel fører sikkert.

...mere for, så Woy ikke kan ødekægge ham under EM.
Jeg ved godt det er egoistisk tænkt, men kan ikke lade være!!
Eller hvad med frem til den 18. maj 2019. Hvis det kan lade sig gøre, så må Woy somend gerne låne ham til sommer.
Kloppite

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 14. feb, 2016 19:50

Klasse fornægter sig aldrig! Dejligt at se Sturridge tilbage i startopstillingen.

Jeg synes det var tydeligt idag, at Sturridge ikke investerede 100% i sine løb uden bold, og samtidig undgik de hårdeste nærkampe. Sturridge har aldrig været en spiller, der melder sig ind i de fysiske nærkampe. Men idag var det meget tydeligt, og man kan sådan set ikke bebrejde ham, at det ser ud til, at der sidder en frygt i ham for at blive skadet igen.

Det kan dog også være, at det er efter anvisninger fra trænerteamet.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 14. feb, 2016 20:01

Robbie_God_Fowler skrev:Klasse fornægter sig aldrig! Dejligt at se Sturridge tilbage i startopstillingen.

Jeg synes det var tydeligt idag, at Sturridge ikke investerede 100% i sine løb uden bold, og samtidig undgik de hårdeste nærkampe. Sturridge har aldrig været en spiller, der melder sig ind i de fysiske nærkampe. Men idag var det meget tydeligt, og man kan sådan set ikke bebrejde ham, at det ser ud til, at der sidder en frygt i ham for at blive skadet igen.

Det kan dog også være, at det er efter anvisninger fra trænerteamet.
Sidst han fik en knock til træning var han ude i 2-3 måneder. Så vi er vel næsten bedre tjent med en Sturrigde, der ikke investerer 100% taklinger, der kan gå begge veje. :D

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 14. feb, 2016 20:08

en sturridge som kun spiller når han er fri og ikke tager nær kampe score alligevel 1-2 mål per kamp :p

Sturridge uden skader er en 80 mil pund spiller...

hvis sturridge kan spille fuldt ud og spille alle kampe resten af seasonen kan jeg godt se os hente 9 point på City. men kun hvis han spiller alle kampe..
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 24. feb, 2016 21:51

Ok, jeg har bestemt mig.

1. Sturridge er sine slemme skadesproblemer kvit. Fra nu af er han kun ude i maksimalt 10 kampe årligt med småproblemer.

2. Sturridge bliver dermed fast inventar i vores startopstilling, og på sigt en legende, fordi han ender med at skyde PL-titlen tilbage til Liverpool.

3. Vi har dermed en ægte stjernespiller, som sammen med Coutinho's potential kan lokke den stjerne eller to vores trup mangler, for at punkt 2 bliver en realitet.

4. Snakken om hans exit fra LFC er hermed lukket. Vi sælger ikke længere vores bedste spillere. Slut. Finale. Så er det sagt.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... er-7432722
Kloppite

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 24. feb, 2016 22:08

Den er købt. :D :flag5:

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 25. feb, 2016 11:37

Hvis vi antager, at punkt 1 holder, så er jeg enig i punkt 2 og 3. Han er virkelig forrygende god ham Sturridge. Måske ligaens bedste angriber, når han er klar. Agüero er efter min mening den eneste af samme kaliber.

Det ærgerlige er bare, at punkt 1 næppe holder.

Besvar