Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11359
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 13. aug, 2023 12:06

Hr. Drejer skrev:
søndag, 13. aug, 2023 11:56
Kelly skrev:
søndag, 13. aug, 2023 06:25
Oomph242 skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 23:02
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 22:07
Det betyder vel at vi sikre Lavia, som jo har ytret at gerne vil til Liverpool. Og vi har forhandlet med Soton i en måned.
Det tror jeg ikke.
Nej han er prissat for højt tror jeg. Jeg tror de venter eller prøver i Bayern og Real. Alternativt -
I Celta har de en super dygtig midtbanespiller der helt sikkert vil være en forstærkning.
Og hvad med Andre eller De Jong.
Alle spillere i dette vindue er prissat for højt. Den saudiske indblanding har fået priserne til at stige med 10-20%. Nu handler det om at få fat i de spillere Klopp skal bruge. Uanset hvem vi køber, kommer til at betale overpris.
Ja, det er sgu da godt vi fik lukket de værste huller på midten med Mac Allister og Szobo til fornuftige priser.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 13. aug, 2023 12:16

Cynwal skrev:
søndag, 13. aug, 2023 12:06
Hr. Drejer skrev:
søndag, 13. aug, 2023 11:56
Kelly skrev:
søndag, 13. aug, 2023 06:25
Oomph242 skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 23:02
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 22:07
Det betyder vel at vi sikre Lavia, som jo har ytret at gerne vil til Liverpool. Og vi har forhandlet med Soton i en måned.
Det tror jeg ikke.
Nej han er prissat for højt tror jeg. Jeg tror de venter eller prøver i Bayern og Real. Alternativt -
I Celta har de en super dygtig midtbanespiller der helt sikkert vil være en forstærkning.
Og hvad med Andre eller De Jong.
Alle spillere i dette vindue er prissat for højt. Den saudiske indblanding har fået priserne til at stige med 10-20%. Nu handler det om at få fat i de spillere Klopp skal bruge. Uanset hvem vi køber, kommer til at betale overpris.
Ja, det er sgu da godt vi fik lukket de værste huller på midten med Mac Allister og Szobo til fornuftige priser.
Lukket 2 huller og åbnet 3😀

Spille minutter vi har mistet. (Sidste sæson)

Milner 1280
Henderson 2550
Fabinho 3530
Keita 486
Oxlade 491

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 13. aug, 2023 14:46

Hvorfor købte vi ikke Bellingham når pengene er der?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11359
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 13. aug, 2023 15:05

Kelly skrev:
søndag, 13. aug, 2023 14:46
Hvorfor købte vi ikke Bellingham når pengene er der?.
På det tidspunkt var:
  • Sauidi Arabiaen ikke trådt ind på markedet endnu, så priserne var ikke gået helt bananas endnu.
  • Qua ovenstående var Fabinho og Henderson stadig en del af planlægningen og ikke noget man kalkulerede med at omsætte til £52 mill i købekraft
....og så er det er meget mere end transfersum, som afgør de helt store handler, såsom løn, skatteniveau, promovering af egen karriere, eksponering med meget mere, og der har Real Madrid en tiltrækningskraft, som Liverpool ikke kan matche
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 13. aug, 2023 15:31

Kelly skrev:
søndag, 13. aug, 2023 14:46
Hvorfor købte vi ikke Bellingham når pengene er der?.
Vidste den ville komme. :wall:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » søndag, 13. aug, 2023 15:41

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 13. aug, 2023 15:31
Kelly skrev:
søndag, 13. aug, 2023 14:46
Hvorfor købte vi ikke Bellingham når pengene er der?.
Vidste den ville komme. :wall:
Det store spørgsmål er nok nærmere, hvorfor ofrede vi 1,5/2,5 transfervinduer på at jage Jude Bellingham?
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 13. aug, 2023 15:49

sjampen skrev:
søndag, 13. aug, 2023 15:41
JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 13. aug, 2023 15:31
Kelly skrev:
søndag, 13. aug, 2023 14:46
Hvorfor købte vi ikke Bellingham når pengene er der?.
Vidste den ville komme. :wall:
Det store spørgsmål er nok nærmere, hvorfor ofrede vi 1,5/2,5 transfervinduer på at jage Jude Bellingham?
sjampen skrev:
søndag, 13. aug, 2023 15:41
JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 13. aug, 2023 15:31
Kelly skrev:
søndag, 13. aug, 2023 14:46
Hvorfor købte vi ikke Bellingham når pengene er der?.
Vidste den ville komme. :wall:
Det store spørgsmål er nok nærmere, hvorfor ofrede vi 1,5/2,5 transfervinduer på at jage Jude Bellingham?
Publicity stunt... Caicedo budet kan vel af nogen betragtes som lidt af det samme. Ingen ved om vi overhovedet havde fulgt den til dørs..

TG12
Indlæg: 1643
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » søndag, 13. aug, 2023 16:00

https://www.thisisanfield.com/2023/08/s ... liverpool/

Stadig intet bud fra Chelsea.
Vores ejere i London.

Forhåbentligt foregår der en masse lobbyisme i baggrunden, hvor vi udnytter det her vakuum til at sweet-talke spiller og agent. Samt planlægge en plan-b.

Hvornår mon det når til en konklusion?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11359
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 13. aug, 2023 16:04

TG12 skrev:
søndag, 13. aug, 2023 16:00
https://www.thisisanfield.com/2023/08/s ... liverpool/

Stadig intet bud fra Chelsea.
Vores ejere i London.

Forhåbentligt foregår der en masse lobbyisme i baggrunden, hvor vi udnytter det her vakuum til at sweet-talke spiller og agent. Samt planlægge en plan-b.

Hvornår mon det når til en konklusion?
Håber Linda er med.
Hun ville kunne få mig til at sige ja til alt
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 13. aug, 2023 16:05

Kunne i hvert fald være meget sjovt, hvis vi kun har budt på Caicedo for at få hans pris i vejret, så Chelsea får problemer med at overholde FFP.

Is på, Cynwal. Er der sommerferielukket i swingerklubben?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12
Indlæg: 1643
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » søndag, 13. aug, 2023 16:24

richs skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 22:35
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 19:43
@richs

Her er MIT bud på, hvad jeg tror er foregået:

Liverpool har forhandlet med Southampton om Lavia i et par uger, men ikke kunnet nå til enighed.

I forgårs sætter Brighton en auktion på Caicedo, som Liverpool ellers havde troet skulle til Chelsea, men Brighton og Chelsea kan ikke nå til enighed, så Brighton sætter Chelsea skak ved at melde ud til interesserede klubber, at Caicedo er til salg for højest bydende.

Vi byder på Caicedo og er siden ikke gået videre med Lavia, men har ham som mulig back up, hvis vi ikke får Caicedo (hvilket jeg begynder at håbe, at vi ikke gør - han er al for dyr).

Chelsea og bindegale Boehly har ikke pengene til Caicedo, men de insisterer overfor Caicedos agent, at han kan tjene mere hos Chelsea og agenten kan få en bedre bonus. Alle journalister skriver, at det er det, der er foregået og at agenten styrer alt for Caicedo.

Chelsea sender rygter ud om, at Caicedo kun vil til Chelsea, for at få Liverpool til at trække sig, så Chelsea ikke længere skal op og matche en pris, men kan forsøge at lowballe Brighton. Men det virker ikke. Brighton har sat Chelsea Skak mat.

De sender dernæst et rygte ud om, at de er ved at færdiggør en aftale med Lavia i håb om, at Liverpool panikker og dropper Caicedo i stedet for Lavia.

Chelsea er desperate og gør alt hvad de kan for at få solgt spillere nu, så de kan lukke en aftale med Brighton.

Chelsea kan således ende med både Caicedo og Lavia og dertil et kæmpe spørgsmålstegn omkring FFP som de ikke bare kan sælge spillere for at komme ud af og som jeg ikke er i tvivl andre Premier League klubbers formænd vil gå Premier League på klingen med.

Så enten får Liverpool Caicedo eller også har de fået Chelsea til at betale meget mere end, hvad Chelsea havde i sinde at betale for ham.

Som sagt, er det mit gæt på, hvad der er op og ned.

Det er sikkert ikke helt ved siden af
Jeg kan bare overhovedet ikke se det gavner os Chelsea betaler overpris.

Det er gået latterligt meget tid med den her farce, og der vil være konstant mediebevågenhed indtil det slutter. Det gavner os næppe.

Hertil såfremt vi ikke får Caicedo, kommer en periode med “har i tabt nu I ikke fik jeres spiller”

Dertil har det helt sikkert tager kræfter væk fra at gå efter andre tarvets..

Nej jeg ser ingen nytte for os, på nuværende ved Chelsea betaler overpris eller kommer i problemer med FFP. Måske på den længere bane.. måske

Men isoleret så jeg hellere vi læste vores åbne lyse problemer, fremfor at spille strategisk skak..

mortenbak
Indlæg: 3117
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » søndag, 13. aug, 2023 17:44

TG12 skrev:
richs skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 22:35
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 19:43
@richs

Her er MIT bud på, hvad jeg tror er foregået:

Liverpool har forhandlet med Southampton om Lavia i et par uger, men ikke kunnet nå til enighed.

I forgårs sætter Brighton en auktion på Caicedo, som Liverpool ellers havde troet skulle til Chelsea, men Brighton og Chelsea kan ikke nå til enighed, så Brighton sætter Chelsea skak ved at melde ud til interesserede klubber, at Caicedo er til salg for højest bydende.

Vi byder på Caicedo og er siden ikke gået videre med Lavia, men har ham som mulig back up, hvis vi ikke får Caicedo (hvilket jeg begynder at håbe, at vi ikke gør - han er al for dyr).

Chelsea og bindegale Boehly har ikke pengene til Caicedo, men de insisterer overfor Caicedos agent, at han kan tjene mere hos Chelsea og agenten kan få en bedre bonus. Alle journalister skriver, at det er det, der er foregået og at agenten styrer alt for Caicedo.

Chelsea sender rygter ud om, at Caicedo kun vil til Chelsea, for at få Liverpool til at trække sig, så Chelsea ikke længere skal op og matche en pris, men kan forsøge at lowballe Brighton. Men det virker ikke. Brighton har sat Chelsea Skak mat.

De sender dernæst et rygte ud om, at de er ved at færdiggør en aftale med Lavia i håb om, at Liverpool panikker og dropper Caicedo i stedet for Lavia.

Chelsea er desperate og gør alt hvad de kan for at få solgt spillere nu, så de kan lukke en aftale med Brighton.

Chelsea kan således ende med både Caicedo og Lavia og dertil et kæmpe spørgsmålstegn omkring FFP som de ikke bare kan sælge spillere for at komme ud af og som jeg ikke er i tvivl andre Premier League klubbers formænd vil gå Premier League på klingen med.

Så enten får Liverpool Caicedo eller også har de fået Chelsea til at betale meget mere end, hvad Chelsea havde i sinde at betale for ham.

Som sagt, er det mit gæt på, hvad der er op og ned.

Det er sikkert ikke helt ved siden af
Jeg kan bare overhovedet ikke se det gavner os Chelsea betaler overpris.

Det er gået latterligt meget tid med den her farce, og der vil være konstant mediebevågenhed indtil det slutter. Det gavner os næppe.

Hertil såfremt vi ikke får Caicedo, kommer en periode med “har i tabt nu I ikke fik jeres spiller”

Dertil har det helt sikkert tager kræfter væk fra at gå efter andre tarvets..

Nej jeg ser ingen nytte for os, på nuværende ved Chelsea betaler overpris eller kommer i problemer med FFP. Måske på den længere bane.. måske

Men isoleret så jeg hellere vi læste vores åbne lyse problemer, fremfor at spille strategisk skak..
Måske arbejdes der også samtidig på andre. Isf er det jo fint at forvirre chelsea og andre.
Dont know Billede
Jeg har valgt kun at læse jeres indlæg her og droppe resten af rygtemøllen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » søndag, 13. aug, 2023 19:12

Vi skulle have matchet Chelseas bud på Lavia , så vi er stadig ikke ude af den.

Fowler89
Indlæg: 1316
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 13. aug, 2023 23:31

Så har Romano bekræftet, at Caicedo skifter til Chelsea.

Skide ærgerligt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 13. aug, 2023 23:34

Fowler89 skrev:
søndag, 13. aug, 2023 23:31
Så har Romano bekræftet, at Caicedo skifter til Chelsea.

Skide ærgerligt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men jo desværre forventet.

Besvar