LFC - Nottingham Forest FC >> Kamptråden PL runde 2

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

LFC - Nottingham Forest FC >> Kamptråden PL runde 2

Indlæg af Cynwal » fredag, 28. aug, 2026 07:02

Billede

Indgangsbøn
Så kommer "PL's Galehus" Nottingham Forest på besøg. 4 forskellige managers i sidste sæson:
Billede
...og en 5. ny i sædet fra starten af denne sæson i form af Oliver Glasner, som blev træt af lugten i bageriet hos Crystal Palace. Men måske Forests koleriske ejer Evangelos Marinakis nu har ramt rigtigt med Oliver Glasner? Selvom det troede jeg også han havde med ansættelsen af Nuno Esperito Santo, men det holdt jo ikke.
For Liverpools vedkommende har det store samtaleevne været det "Åbent Hus" som midtbane og forsvar bød på 2 gange i åbningskampen mod Newcastle. Sådanne mål var aldrig sket mod Arsenal eller Man City, da der ville være begået et taktisk frispark på bolderobreren på modstanderens banehalvdel. Der er virkelig noget at arbejde med på træningsbanen, og det mulige indkøb af Barcola hjælper ikke en hujende fis på det problem.

Jeg har nu for anden gang mistet mit oplæg og snart 1½ times arbejde på at prøve at uploade til sitet.
Så nu bliver det bare en holdopstilling fra min side af:

Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar